Bekijk originele versie : Wat vind jij??
Tasha_16
05-11-2009, 14:49
Ik vroeg me eens af, van al die verhalen hier over sex en zoenen en maagdelijkheid.
Wat vind jij: als je met meisje of jongen loopt te (tong) zoenen, je aan meisjes of jongens zit, je zelf vingert of jezelf rukt, maar nog geen echt sex hebt gehad, vindt jij je zelf dan nog maagd?
Ik vind dat ik dan geen maagd ben als ik met wat voor reden dan ook als iets heb gedaan op gebied van sex, dus ook zoenen en strelen en vriendejes heb gehad en mezelf vinger.
Wat vinden jullie hiervan?
Dan heeft iedereen sex gehad
Dan heeft iedereen sex gehad
echt he:hihi: , ik vind het klinklare onzin
MoCrOBoY17
05-11-2009, 17:11
zo dan heb ik dagelijks sex:hihi:
ik neem aan dat ze dat niet als 'seksuele gejmeenschap' beschouwt want dan is er mooi wat mis met d'r.
MoCrOBoY17
05-11-2009, 17:21
ik heb alles verkeerd gelezen haha..
Ik vroeg me eens af, van al die verhalen hier over sex en zoenen en maagdelijkheid.
Wat vind jij: als je met meisje of jongen loopt te (tong) zoenen, je aan meisjes of jongens zit, je zelf vingert of jezelf rukt, maar nog geen echt sex hebt gehad, vindt jij je zelf dan nog maagd?
Ik vind dat ik dan geen maagd ben als ik met wat voor reden dan ook als iets heb gedaan op gebied van sex, dus ook zoenen en strelen en vriendejes heb gehad en mezelf vinger.
zie de reactie dan heeft iedereen sex gehad IRRRR ZO REACTIE is duidelijk een zwakke onwetende reactie WAAROM OM IETS vragen dat duidelijk is
of wil je smoesen hebben van nee valt wel mee etc
DiepOngelukkig
07-11-2009, 23:24
Je bent dan gewoon geen kuise meid, niet vroom. Maar wel maagd.
Luister ik snap jou denken
maar je bent toch echt pas ontmaagd als je gemeenschap hebt gehad met degene waar je het mee doet..
Je kan nit ontmaagd zijn zonder iets in je te hebben gehad
Experience
08-11-2009, 02:34
Allah ouhalem. Ik denk niet dat wij dat echt kunnen bepalen maar je moet wel weten dat je verkeerd bezig bent.
Stilletjes__
08-11-2009, 18:05
Ontmaagd ben je wanneer je seks hebt gehad.. Penis in vagina.
De rest heeft met kuisheid te maken.
Misschien is het even slim, om eerst die 2 definities op te zoeken, voordat je een topic opent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.