Bekijk originele versie : Het verschil tussenMarokaanse meisjes van Marokko en Nederland..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
tatata_matata
07-06-2004, 11:49
Dames en heren...
Misschien hebben jullie het wel opgemerkt...maar vinden jullie de meiden van marokko niet te opdringerig..plakkerig...slijmerig...en hebben vaak taharamiat....terwijl de meiden van Nderland...nia..goed van vertrouwen...lief...enz...zijn...dat is mij mening...ik merk het ook vaak in me omgeving...dat als marokaanse meisjes van Marokko naar Nederland komen..doen ze altijd uit de hoogte..tegenover anderen...terwijl we allemaal maar mensen zijn....ik vroeg me af..ben ik de enige die dit opmerkt...of zijn er nog anderen mensen...die dit ervaren...
Liefs Tata
Nee ik heb dat niet gemerkt.. Meisjes van marokko hebben meestal wel meer manieren... je weet wel swab. Maar voor de rest is er niet zo veel verschil. Ik vertrouw geen een marokkaans meisje, behalve mijn zus dan.
tatata_matata
07-06-2004, 11:54
Origineel gepost door Marusa
Nee ik heb dat niet gemerkt.. Meisjes van marokko hebben meestal wel meer manieren... je weet wel swab. Maar voor de rest is er niet zo veel verschil. Ik vertrouw geen een marokkaans meisje, behalve mijn zus dan.
Dus jij hebt het niet opgemerkt... :confused:
IkBenSaliha
07-06-2004, 11:56
Origineel gepost door tatata_matata
Dames en heren...
Misschien hebben jullie het wel opgemerkt...maar vinden jullie de meiden van marokko niet te opdringerig..plakkerig...slijmerig...en hebben vaak taharamiat....terwijl de meiden van Nderland...nia..goed van vertrouwen...lief...enz...zijn...dat is mij mening...ik merk het ook vaak in me omgeving...dat als marokaanse meisjes van Marokko naar Nederland komen..doen ze altijd uit de hoogte..tegenover anderen...terwijl we allemaal maar mensen zijn....ik vroeg me af..ben ik de enige die dit opmerkt...of zijn er nog anderen mensen...die dit ervaren...
Liefs Tata
Ach jaa....
Elk meisjes is appart en heeft een ander karakter...
Of ze nou in Marokko woont
Of in Nederland....
:maf:
Dames en heren...
Liefs Tata
Marokkaanse meisjes zijn gewoon lekkerder punt aan de lijn,
ze zijn in alle opzichten beter als de nederlandse of belgische meisjes,
ik zeg het niet zomaar
Nou iik vind dat de marokaanse meisjes die zeg maar in marokko zijn groot gebracht vind ik idd beetje sneaky opdringerig en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel ta7ramijet !
Marokaanse meiden uit Nederland zijn eerder straight to the point athans die ik ken dan .. En dat vind ik gewoon oke weet je
Beter dan die marokaanse meiden uit marokko die overal omheen draaien en sneaky zijn ....
ik dacht dat het ging om marokkaanse meisjes in't algemeen, en nederlandse meisjes. oeps
madame_hind
07-06-2004, 12:44
Wat ik opmerk is dat als je meisjes vanuit marokko daar tegen komt dat ze heel lief zijn, vriendelijk enz... maar als ze dan naar europa komen voelen ze zich beter dan de mensen die hier geboren zijn. Ze voelen zich de koningin en doen uit de hoogte en denken dat ze alles mogen. Met mijn schoonzussen is dat het geval toch.
marjam123
07-06-2004, 12:53
Origineel gepost door IkBenSaliha
Ach jaa....
Elk meisjes is appart en heeft een ander karakter...
Of ze nou in Marokko woont
Of in Nederland....
:maf:
:goedzo:
mocro_sammy
07-06-2004, 12:55
Dames en heren...
Liefs Tata
Zo ik heb een nicht uit Marokko die hier pas is komen wonen :jammer:
Iedereen van mijn familie dacht van: Ja dat is een goed meisje en blablabla :rolleyes: Kwam ze hier, bezorgt ze me moeder bijna een hartaanval :D Eerste dagen was er niets aan de hand, later: Mijn moeder :schok: Hooghartig dat ze is geworden en schijnheilig, roddeltante (de woorden van mijn moeder)
In normale woorden: B*TCH 4 live. Maar dat wist ik al, zo gedroeg ze zich in Marokko ook. Maar je moet je mening nooit baseren op een iemand, dat is generalisatie (of zoiets) en dat is SLECHT!
Atlas_Gebergte
07-06-2004, 13:09
Marokkaanse meiden uit Marokko kunnen wel heerlijk koken, terwijl de meeste meiden in NL niet meer in de keuken willen staan, maar bv. bezig zijn met haram-relatie's.
tatata_matata
07-06-2004, 13:27
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Marokkaanse meiden uit Marokko kunnen wel heerlijk koken, terwijl de meeste meiden in NL niet meer in de keuken willen staan, maar bv. bezig zijn met haram-relatie's.
Daar ben ik het niet mee eens...ik zelf ben een prof in koken...terwijl er in meiden in MArokko zijn...die echt niet kunnen koken...schijn bedriegt...echt waar..ik ken ze persoonlijk...en dat Marokaanse meiden hier in Nederland alleen met haramrelatie bezig...geloof ik niet...want je hebt natuurlijk ook benetnass...die daar niet eens aan denken...terwijl die meiden van Marokko...letterlijk kwijlen als ze mannen van Garies zien...zo laag zijn ze gewoon...
tatata_matata
07-06-2004, 13:29
Origineel gepost door Targstique
waar gaat het nou om .. ??? Marokaanse meisjes in het algemeen in nederland en nederlandse meisjes..??
Of
Marokaanse meisjes die in marokko opgegroeid zijn en Marokaanse meisjes die in Nederland opgegroeit zijn .. ??????
Optie 2. is correct... :D
tatata_matata
07-06-2004, 13:30
Origineel gepost door mocro_sammy
Zo ik heb een nicht uit Marokko die hier pas is komen wonen :jammer:
Iedereen van mijn familie dacht van: Ja dat is een goed meisje en blablabla :rolleyes: Kwam ze hier, bezorgt ze me moeder bijna een hartaanval :D Eerste dagen was er niets aan de hand, later: Mijn moeder :schok: Hooghartig dat ze is geworden en schijnheilig, roddeltante (de woorden van mijn moeder)
In normale woorden: B*TCH 4 live. Maar dat wist ik al, zo gedroeg ze zich in Marokko ook. Maar je moet je mening nooit baseren op een iemand, dat is generalisatie (of zoiets) en dat is SLECHT!
Dat bedoel ik nou...stille wateren hebben diepe gronden..zeggen ze altijd
nou het is maar waar je van houd ik heb liever een dame uit Nederland...die begrijpt je ook beter dan een dame uit marokko
vind ik....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.