Bekijk originele versie : Wie weet een manier om snel aan een huis te komen, serieuze vraag!
sammy_boeffie
07-06-2004, 11:21
Een vriendin van mij is dringend opzoek naar een huis...! Weten jullie misschien een snelle manier..? Heeft er iemand contact met iemand van de Woonbouw..Maak niet uit waar het is! Rotterdam, roosendaal, Utrecht enz.
Ze is een gescheiden vrouw met een kind..!
Serieuze vraag, dus wil ook serieuze antwoorden..!
LadyBerkania
07-06-2004, 11:23
geen idee......heb ze politie geprobeerd ofzow.......die kunnen haar tog wel helpen........??
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 11:25
via woningnet maar ja dat duurt jaren :(
het enige wat snel gaat is via particuliere bedrijven maar dan betaal je echt gigantisch veel. Voorrang krijgen is ook moeilijk want er zitten zoveel mensen zonder woning die het allemaal even snel nodig hebben.
Gair Insha`allah
succes
sammy_boeffie
07-06-2004, 11:27
Origineel gepost door LadyBerkania
geen idee......heb ze politie geprobeerd ofzow.......die kunnen haar tog wel helpen........??
Nee, ze wilt geen politie.
DaNGeRouZLy --> Inscha allah;)
www.marktplaats.nl daar kun je ook checken, of www.huisbel.nl! er zijn zat mogelijkheden..
sammy_boeffie
07-06-2004, 12:06
Dank je wel.
samiraaB
07-06-2004, 12:39
Origineel gepost door LadyBerkania
3la dom antwoord :haha:
mocro_sammy
07-06-2004, 12:43
In de Randstand is het echt abnormaal moeilijk een woning te vinden in een korte tijd.
Het beste wat je vriendin kan doen is kijken of ze het met iemand kan ruilen. Of illegaal huren of zo
Ik heb een keer in een folder van Roosendaal gelezen dat je binnen 6 weken een huis kunt krijgen als je je opgeeft als Urgent ofzoiets. Maar je mag dan de woning die je krijgt toegewezen niet wijgeren.
Mijn broer had dat een keer gedaan in een andere gemeente en kreeg binnen 3 weken een huis.
xxx :)
Origineel gepost door mocro_sammy
Of illegaal huren of zo
Allatief, alsje illigaal huurt kom je bij een stel Marokkaanse illegalen te zitten die aan je vast blijven klampen.
mocro_sammy
07-06-2004, 12:51
Nee er zijn ook andere mensen. Gescheide (marokkaanse) vrouwen huren ook heel wat af, om aan extra geld te komen en zo.
Als je een urgentieverklaring hebt heb je binnen no time een huis,
maar zo n verklaring krijg je niet zomaar. Ze moet dan wel een beetje van die toneelstukjes opvoeren, wil ze deze krijgen, want zo n verklaring is meestal voor mensen die echt diep in de shit zitten, bijv wanneer de situatie thuis heel erg is, of wanneer je wordt gestalkt door je ex en deze jou bedreigt, dat soort dingen.
Een collega van mij heeft ook op deze manier een huisje geregeld voor haar vriend. Ze deden alsof hij geen onderdak had, en dat hij buiten in zijn auto moest slapen. Toen kreeg hij wel snel een huisje.
Maar tis natuurlijk niej eerlijk tegenover de mensen die wel ECHT in de shit zitten.
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 23:43
Origineel gepost door Geitje
Als je een urgentieverklaring hebt heb je binnen no time een huis,
maar zo n verklaring krijg je niet zomaar. Ze moet dan wel een beetje van die toneelstukjes opvoeren, wil ze deze krijgen, want zo n verklaring is meestal voor mensen die echt diep in de shit zitten, bijv wanneer de situatie thuis heel erg is, of wanneer je wordt gestalkt door je ex en deze jou bedreigt, dat soort dingen.
Een collega van mij heeft ook op deze manier een huisje geregeld voor haar vriend. Ze deden alsof hij geen onderdak had, en dat hij buiten in zijn auto moest slapen. Toen kreeg hij wel snel een huisje.
Maar tis natuurlijk niej eerlijk tegenover de mensen die wel ECHT in de shit zitten.
een gescheiden vrouw met een kind die nergens om te gaan heeft zit naar mijn idee echt in de shit. Als man zijnde kan je nog in het park gaan slapen maar ja voor een vrouw is dat toch even wat anders.
ONSCHULDIGG
08-06-2004, 01:42
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
een gescheiden vrouw met een kind die nergens om te gaan heeft zit naar mijn idee echt in de shit. Als man zijnde kan je nog in het park gaan slapen maar ja voor een vrouw is dat toch even wat anders.
ja hoor! de mannen mogen lekker op et bankje slapen in et parkje!!
hahaha nee je hebt gelijk...een vrouw met een kind heeft er wel meer recht op, dat cker!
sammy...ik denk dat ze zoals eerder genoemd urgentie moet aanvragen...dats et handigste in haar situatie denk ik
tsja, verder zijn er soms nog mensen die bij die bedrijven werken en voor een aanzienelijke bedragje, een beetje willen frauderen en je effe bovenaan de w8lijst willen zetten...maar die zijn ook wel moeilijk te vinden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.