Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de dames: Sperma!

Pagina's : [1] 2

LZN
07-06-2004, 10:12

wat vinden de dames hiervan eigenlijk?.

Thamazightje
07-06-2004, 10:12
Origineel gepost door scarface81 wat vinden de dames hiervan eigenlijk? tfoeeee niks beters te doen yekh..?? damn tfoee bij de gedachte alleen al yaroek..

Lila
07-06-2004, 10:22
Glibberig.......aparte....soort slijm....maar niks mis mee....vind het helemaal niet vies

Thamazightje
07-06-2004, 10:29
Origineel gepost door Lila Glibberig.......aparte....soort slijm....maar niks mis mee....vind het helemaal niet vies hmmmm...yaroek viezelik... ervaring mee gehad yekh.. :o

Fallujah
07-06-2004, 10:42

sperma is gezond voor vrouw er word ook gezegd, dat sperma ziektes ken genezen...bijv. als een vrouw jeugdpuistjes heb en ze gaat trouwen zijn ze binnen 3 maanden weg door sperma Sperma is magisch

Thamazightje
07-06-2004, 10:45
Origineel gepost door Fallujah sperma is gezond voor vrouw er word ook gezegd, dat sperma ziektes ken genezen...bijv. als een vrouw jeugdpuistjes heb en ze gaat trouwen zijn ze binnen 3 maanden weg door sperma Sperma is magisch hmmm yaroek echt nie sperma magisch..?? sperma is vies klaar menna magisch.. tfoeee

MotherNature
07-06-2004, 10:49
Origineel gepost door Fallujah sperma is gezond voor vrouw er word ook gezegd, dat sperma ziektes ken genezen...bijv. als een vrouw jeugdpuistjes heb en ze gaat trouwen zijn ze binnen 3 maanden weg door sperma Sperma is magisch Genezen? Sperma is juist de oorzaak van soa’s! :rolleyes:

Lila
07-06-2004, 10:55
Origineel gepost door Thamazightje hmmmm...yaroek viezelik... ervaring mee gehad yekh.. :o Nee, ik lees vaak de Yes en Cosmo ;)

Lila
07-06-2004, 10:56
Origineel gepost door Thamazightje hmmm yaroek echt nie sperma magisch..?? sperma is vies klaar menna magisch.. tfoeee En als je gaat trouwen, vind je sperma dan nog steeds vies....want dan heb je echt een probleem. :confused:

Thamazightje
07-06-2004, 10:59
Origineel gepost door Lila Nee, ik lees vaak de Yes en Cosmo ;) hahaha jaja ;) Viezelik :p

Thamazightje
07-06-2004, 10:59
Origineel gepost door Lila En als je gaat trouwen, vind je sperma dan nog steeds vies....want dan heb je echt een probleem. :confused: hoezo heb ik dan een probleem..?? als ik iets nie wil gebeurt het ook nie :D doesch dan heeft ie pech...

Isha
07-06-2004, 11:00
Wat een onderwerp op de vroege morgeeeeeeen :hihi: (kan alleen een kerel op komen)

MotherNature
07-06-2004, 11:03
Origineel gepost door Lila En als je gaat trouwen, vind je sperma dan nog steeds vies....want dan heb je echt een probleem. :confused: Waarom een probleem?? Sperma dient niet gebruikt te worden als sous, toch?? :rolleyes: Verklaar je ontleding!

ik_oke_is
07-06-2004, 11:04
Origineel gepost door Thamazightje hoezo heb ik dan een probleem..?? als ik iets nie wil gebeurt het ook nie :D doesch dan heeft ie pech... ik had net iemand gevonden en dan leest ie dit meskien :jammer: :maf:

Lila
07-06-2004, 11:05

Origineel gepost door Thamazightje hoezo heb ik dan een probleem..?? als ik iets nie wil gebeurt het ook nie :D doesch dan heeft ie pech... Maar als je trouwt, dan krijg je zowierzo ervaringen met sperma....of niet soms?

Pagina's : [1] 2