Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Discussie ‘De islam en de vrijheid van meningsuiting’

HaSoFa
07-06-2004, 08:56

Sorry mensen, Ik heb net contact gehad met de organisatie 't gaat helaas niet door er waren veel te weinig aanmeldingen. Insha Allah zal het nog een keer worden georganiseerd, hopelijk word ik van te voren op de hoogte gebracht zodat ik jullie ook op de hoogte kan brengen.

LadyBerkania
07-06-2004, 09:01
Salam, tis te ver anders was ik zekers wel gekomen.....:o Ma3a Salama ps succes

HaSoFa
07-06-2004, 09:06
Hoe ver? Utr ligt wel centraal, wel jammer eigenlijk, ik hoop namelijk dat veel jongeren komen, ook goed gebekte jongeren :D Thx :)

LadyBerkania
07-06-2004, 09:09
Origineel gepost door HaSoFa Hoe ver? Utr ligt wel centraal, wel jammer eigenlijk, ik hoop namelijk dat veel jongeren komen, ook goed gebekte jongeren :D Thx :) hahaha goedgebekt ben ik niet zo......maar ja.... Ik woon in Leiden en me ouders zullen het niet zo op prijs stellen als ik zo laat nog naar utrecht ga.......om een discussie bij te wonen........ :o Miss als ik 30ben ofzow.....maar voorlopig nog niet :D Ma3a Salama ps zijn zoveel mensen op marokko.nl genoeg die het wel eventueel zouden kunnen bijwonen Plaats nog anders ergens anders deze topic........bij theelounge ofzow of ergens anders?? :zwaai:

HaSoFa
07-06-2004, 09:13

thnx goed idee, jammer, en ik begrijp je ook, andersom zou ik ook niet mogen ;)

LadyBerkania
07-06-2004, 09:17
Origineel gepost door HaSoFa thnx goed idee, jammer, en ik begrijp je ook, andersom zou ik ook niet mogen ;) ;)

LadyBerkania
07-06-2004, 09:52
Origineel gepost door Corrie Misschien kan je regelen dat je ouders, of iemand anders die ze vertrouwen met je mee gaat? Ja da is een goed idee........ :o had er niet aan ged8 Ik gaat me oom maar vragen miss dat ie wel mee wil Shukran, Beslama :zwaai:

HaSoFa
07-06-2004, 14:55
Geen interesse? :o

HaSoFa
07-06-2004, 15:09
Insha Allah heb je gereserveerd?? pm ff dan kan ik weten wie je bent :o

HaSoFa
07-06-2004, 15:15
Sorry mensen, Ik heb net contact gehad met de organisatie 't gaat helaas niet door er waren veel te weinig aanmeldingen. Insha Allah zal het nog een keer worden georganiseerd, hopelijk word ik van te voren op de hoogte gebracht zodat ik jullie ook op de hoogte kan brengen.

HaSoFa
07-06-2004, 15:22
Insha Allah ik zal je wel op de hoogte houden.