Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : usb stick.....

Jeblia85
04-11-2009, 18:59

Assalamoe alaikoem, Ik heb even jullie hulp nodig... ik heb usb stick met 8GB op. Nu is het probleem dat als ik het wil openen, dat mijn pc het volgende aangeeft: De schijf in station F is niet geformatteerd Wil je de schijf nu formatteren. Zijn mijn bestandjes nog te redden...? Zo ja...hoe dan....? Alvast bedankt......

NoNordin
04-11-2009, 19:12
Probeer een andere usb poort te gebruiken, zo niet probeer het op een andere laptop/pc en backup je bestanden en formateren en daarna terug kopieren

Jeblia85
04-11-2009, 19:14
Probeer een andere usb poort te gebruiken, zo niet probeer het op een andere laptop/pc en backup je bestanden en formateren en daarna terug kopieren Een ander usb poort, laptop of pc pakt die ook niet. ik kan dus mijn bestanden niet backuppen.....:(

wickedmen
04-11-2009, 20:07
ik heb net iets voor je gevonden het heet testdisk en het kan misschien je bestanden terughalen maar het is heel ingewikkeld in iedergeval give it a, try

Jeblia85
05-11-2009, 00:33

ik heb net iets voor je gevonden het heet testdisk en het kan misschien je bestanden terughalen maar het is heel ingewikkeld in iedergeval give it a, try serieus...... hoe gaat dat in zijn werking....?:o