Bekijk originele versie : Reactie op de kritiek op Turken. Marokkaan, word eens wakker!!!
toe_schouwer
07-06-2004, 00:47
Salaam alaykoum,
wat een hoop onwetende mensen zitten hier samen! Jeetje!
Als jullie het nog niet wisten, Turken zijn onze moslimbroeders, en wie niets goed over zijn moslimbroeder kan zeggen, moet gewoon zijn bek houden. Stelletje onwetende nationalisten.
Tfoe, wat heb ik een hekel aan vooroordelen, ongeacht over welk volk het ook gaat. Ik heb er een hekel aan omdat Allah subhana wa ta'ala er ook een hekel aan heeft. Het is een volk dat ook door Allah heeft geschapen en wie zo arogant is om het Turkse volk als minderwaardig te beschouwen moet maar een denken aan Shaitaan die door Allah verbannen werd omdat hij niet voor Adam AS wilde knielen. Juist omdat hij zich beter vond dan adam.
Stelletje onwetende mensen, arrogantie is een van de eerste zonden. Denk daar maar eens over na.
Hou van ieder volk, omwille van Allah. En eet het vlees niet van jullie broeders, want zoals Allah swt zegt in zijn heilig boek, is het kwaadspreken over anderen, alsof je hun vlees hebt gegeten.
Ik zou maar een nieuwe hobby nemen, carnivoortjes!
Salaam alaykoum wa rahmatullah.
Moge Allah me vergeven voor mijn grofheid...maar terwijl wij moslims elkaar zitten zwart te maken, lachen de joden ons uit en dat maakt me zoooooooooooooo verdomd KWAAD.
Wanneer worden wij moslims wakker...wanneer gaan we een eenheid vormen.
Voel zoveel woede!
Heb je soms een hekel aan Joden?
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 00:52
3aleikoem Salaam
goed gezegd!
toe_schouwer
07-06-2004, 00:59
Origineel gepost door Junkie
Heb je soms een hekel aan Joden?
Nee, ik heb geen hekel aan joden als volk. Ik heb wel een hekel aan mensen die andere mensen onrechtvaardig behandelen, zoals de joden in Palestina nu effectief doen. Ik had het over die groep onrechtvaardige mensen, niet over joden als volk.
Een van de redenen waarom die onrechtvaardigheid blijft duren, is omdat wij moslims geen eenheid kunnen vormen die tegen onrechtvaardigheid strijd. Ik ben tegen elke vorm van onrechtvaardigheid, tegenover elke groep. Maar wat er in Palestina gebeurd, loopt de spuigaten uit. Daar hoef je geen moslim voor te zijn, om dat te beseffen. Maar wat merk je, dat de niet-moslims zich meer inzetten tegen die onrechtvaardigheid, terwijl wij moslims praktisch niets doen. En elkaars volk maar uitmaken...
Terwijl de moslimgemeenschap zo van elkaar zou moeten houden, als waren we 1 lichaam. Als er 1 ding aan het lichaam ziek is, dan is heel het lichaam ziek. Of beter, dan zou het hele lichaam ziek moeten zijn. Het lijkt in deze tijd wel een utopie.
Mijn excuses als ik iets verkeerd heb geformuleerd in mijn bewoordingen. Ik ben niet tegen joden, an sich.
heb ik al duizenden keren gezegd..je word er moe van..pff schijt laat ze maar lullen zolang jij t maar beter weet
xxHananxx
07-06-2004, 01:08
Helemaal met je eens meid!
rifmanster
07-06-2004, 01:11
Wejouw toe_schouwer ik heb medelijden met jou...je zal wel erg hoofdpijn hebben nu man! Relaxxx relaxxx, ga zitten, zet je ko.nt stil!
Miss_Honey
07-06-2004, 01:12
Wallah illah! :goedzo:
toe_schouwer
07-06-2004, 01:12
Origineel gepost door Chaimaa
heb ik al duizenden keren gezegd..je word er moe van..pff schijt laat ze maar lullen zolang jij t maar beter weet
Ik heb gewoon angst dat als we zwijgen, dat het dan nog slechter zal gaan met onze gemeenschap.
Al moet ik duizend mensen aanspreken, en al luisterd er maar eentje, dan ben ik al heel blij...
...maar zelfs dat eentje is moeilijk in deze tijd.
kamillia83
07-06-2004, 01:15
Ik ben het er helemaal mee eens. Je hoort vaak marokkanen turken afkraken en andersom, niet denkend aan het feit dat wij allen moslims zijn en niemand beter is dan een ander!
Heb respect voor je medemens, ongeacht zijn haar afkomst of geloof. Respect is een goede zaak en daar zul je zelf alleen maar meer mee bereiken.
toe_schouwer
07-06-2004, 01:17
Origineel gepost door rifmanster
Wejouw toe_schouwer ik heb medelijden met jou...je zal wel erg hoofdpijn hebben nu man! Relaxxx relaxxx, ga zitten, zet je ko.nt stil!
hou je nutteloze onbeleefde woorden maar voor jezelf, ik heb een respectabele topic geopend en sta open voor elke vorm van constructieve kritiek. Echter, dergelijke opmerkingen zijn niet nodig en het is niet aan jou om te suggereren wat ik met mijn lichaamsdelen zou moeten doen.
ik heb heus geen hoofdpijn rifmanster, al hamdulilah.
Laat de dagelijkse problematiek je dan werkelijk koud? Misschien trek ik het me inderdaad te erg aan, je mag me er dan ook wel op wijzen, maar op een fatsoelijke manier aub. Toon dat onze marokanen meer woordenschat hebben, dan de voor de hand liggende vulgaire praat. Want uiteindelijk is dat zo afgezaagd.
rifia_girl_maro
07-06-2004, 08:22
IK HAAT JODEN wie dan ook welke jood dan ook diep in hart hebben zeeen hekel aan de moslims dat was vroeger al zo toen de profeet mohammed (vzm) leefde
ma3asalaam
nouredinne_el
07-06-2004, 11:03
ik heb niets tegen joden of turken, zulke erge dingen worden er nou tog ook niet gezegd
MotherNature
07-06-2004, 11:07
Hoe vaak je dit ook aan de leden wil duidelijk maken, het zal nooit door hun IQ gehalte doorkomen! :jammer:
toe_schouwer
08-06-2004, 00:49
Origineel gepost door nouredinne_el
ik heb niets tegen joden of turken, zulke erge dingen worden er nou tog ook niet gezegd
dan moet je maar eens gaan lezen bij de topic: turken zijn tof.
ik word daar gewoon niet goed van. Ligt misschien aan mij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.