Bekijk originele versie : Gtabba
Is het tegenwoordig normaal dat de vader een meisje voor m gaat zoeken op straat.. Vandaag werd mijn moeder aangesproken door een man om te vragen of ik niet intresse had in zijn zoon.. die er notabene niet eens bij was
:confused:
tatouzient
07-06-2004, 00:43
t wordt steeds gekker en gekker :confused:
Tatou.
Cultures_United
07-06-2004, 00:44
Dat is zeer zeker niet normaal............maar wanhoop drijft sommigen tot asociale handelingen................zoals het aanspreken van je moeder..........CU...........s
Vorige keer kwam n vrouw na me toe in de supermarkt... of ik niet eens met haar meeging thee drinken om kennis te maken met haar zoon.... allah je ster
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 00:47
echt raar
kamillia83
07-06-2004, 00:53
Gevaarlijke situatie...aangezien de vader je wel zag zitten :stout:
tatouzient
07-06-2004, 00:54
Origineel gepost door Mouny
Vorige keer kwam n vrouw na me toe in de supermarkt... of ik niet eens met haar meeging thee drinken om kennis te maken met haar zoon.... allah je ster
subhanAllah, da hebk vorige week ook meegemaakt :eek:
Tatou.
Origineel gepost door kamillia83
Gevaarlijke situatie...aangezien de vader je wel zag zitten :stout:
Ik scheet in me broek.. ging achter hem staan en meteen handen en voeten werk van BEN JE GEK HIJS OUD!!!!
soumia85
07-06-2004, 00:58
zo kan het ook
Origineel gepost door tatouzient
subhanAllah, da hebk vorige week ook meegemaakt :eek:
Tatou.
Mss wel familie van elkaar... want t is me beide keren in belgie overkomen... vorige keer in vilvoorde en vandaag in mechelen
d8 dus in eerste instantie dat het voor zichzelf was!!! laterna toen me ma zei van daar moet ze over nadenken.. zerma... zei die.... iewa hier heb je zn emailadres ...MAAR WEL MAILEN HE!!!!
DaNGeRouZLy
07-06-2004, 01:01
d8 dus in eerste instantie dat het voor zichzelf was!!! laterna toen me ma zei van daar moet ze over nadenken.. zerma... zei die.... iewa hier heb je zn emailadres ...MAAR WEL MAILEN HE!!!!
:eek:
rifmanster
07-06-2004, 01:07
Die vader gaat jou kopen en daarna gaat hij jou vervolgens aan zijn zoontje geven die jou opvreet!
Origineel gepost door rifmanster
Die vader gaat jou kopen en daarna gaat hij jou vervolgens aan zijn zoontje geven die jou opvreet!
:D
Ik smaak niet zo
tatouzient
07-06-2004, 12:26
Mss wel familie van elkaar... want t is me beide keren in belgie overkomen... vorige keer in vilvoorde en vandaag in mechelen
wie weet :hihi: haha
Tatou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.