Bekijk originele versie : Lilat el kader
Weet je wat pas erg is mensen die het hele jaar door niet naar de moskee gaan niet eens weten waar die is gaan in de laatste tien dagen van de ramadan racen, wat zeg ik vliegen als het kon om naar de moskee te gaan.
Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind dat degene die dat doen dikke schijnheiligaars zijn, ze zullen dan ook helemaal niet uit vrije wil naar de moskee gaan maar ze kijken eerder naar wat de mensen wel niet zouden zeggen als je tijdens het vasten niet naar de moskee gaat.
En als je het al niet uit vrije wil doet dan heeft het sowieso geen zin meer.
Dus blijf gewoon thuis of doe het met een goede intentie en doe dit dan ook door het hele jaar heen!!!!!!!!!
:kwaad:
Majeedtrisinti
22-11-2002, 13:17
Hmmmm mensen die dat doen, zitten zichzelf te verloochenen. het gaat erom dat je bid met je gedachten, ziel, hart en lichaam en niet alleen in de maand Ramadan maar ALTIJD, en niet van de laatste paar dagen zijn belangrijk dus ik ga maar naar moskee om vergiffenis te vragen. Maar Allah o a3lam misschien doet hij dat wel wie ben ik om over mensen te oordelen maarja mensen zijn oud en wijs genoeg om zelf de verantwoordelijkheden op zich te nemen.
Allaho wahdaho lasarikalah
Ma3a salama
Majeedtrisinti
22-11-2002, 13:21
Elmoehiem het is een begin op de goede weg laten we het daar maar op houden..
Origineel gepost door mokaltum
nou, ik ben het er niet helemaal mee eens, ik ben al blij dat ze dat tenminste doen, beter dan helemaal NIKS doen, toch......
Meid wat jij nu zegt is bullshit!!
het is net alsof je zegt je mag wel vreemdgaan het hele jaar door en in de maand ramadan moet je heillig doen???...beter iets dan niks zeg je dan???...Ga alsjeblieft na denken voordat je wat zegt
alhoceima
22-11-2002, 13:48
Salaam Alaikoem broeders en zusters...
Jullie moeten echt oppassen met wat jullie zeggen, jullie kunnen en mogen niet over die mensen oordelen...die naar jullie mening "zogenaamd alleen voor de mensen gaan" maar goed inderdaad is de ramadan maand een maand om meer aan ons geloof te besteden, ik bedoel als je hoort dat de zegeningen in die maand groter zijn, waarom dan niet, ik zou zeggen begin eerst bij jezelf.....lever dan pas commentaar op anderen
Salaam Alaikoem
tharifith
23-11-2002, 02:18
Origineel gepost door alhoceima
Salaam Alaikoem broeders en zusters...
Jullie moeten echt oppassen met wat jullie zeggen, jullie kunnen en mogen niet over die mensen oordelen...die naar jullie mening "zogenaamd alleen voor de mensen gaan" maar goed inderdaad is de ramadan maand een maand om meer aan ons geloof te besteden, ik bedoel als je hoort dat de zegeningen in die maand groter zijn, waarom dan niet, ik zou zeggen begin eerst bij jezelf.....lever dan pas commentaar op anderen
Salaam Alaikoem
Jij hebt gesproken meid, heb niets meer toe tevoegen.
mimi_tangaouia
23-11-2002, 11:01
Origineel gepost door Noena
Weet je wat pas erg is mensen die het hele jaar door niet naar de moskee gaan niet eens weten waar die is gaan in de laatste tien dagen van de ramadan racen, wat zeg ik vliegen als het kon om naar de moskee te gaan.
Wat vinden jullie daarvan?
ik vind dat we daar niet over mogen oordelen dat mag alleen allah (swt) doen
net alhociema zij heeft de juiste woorden gezegd :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.