Bekijk originele versie : Vakantietopic: waar ga je naartoe?
Ja, broeders en zusters, het is de hoogste tijd voor een vakantietopic. Waar gaan we dit jaar naartoe op vakantie?
Ik zit er over te denken naar Kroatië te gaan en een huisje te huren ergens aan het strand in het zuiden van Kroatië. Eigenlijk wilde ik naar Turkije maar de centjes laten het niet toe dus...dan maar met de auto richting zuiden. Van wat ik tot nog toe gelezen heb over Kroatië moet het echt spotgoedkoop zijn daar, supergastvrij en oogverblindend mooi. Je schijnt er prima te kunnen snorkelen en duiken, een hobby van me. Met de auto ben je er in twee dagen, overnachten in Oostenrijk of Zwitserland dus..
Helaas heb ik mijn vakantie al gehad dit jaar, een reis naar Nieuw Zeeland, dus ik moet 't voorlopig met nagenieten doen. Wél zijn er plannen ontstaan om in het najaar met wat vakantievriendinnen een lang weekend naar Barcelona te gaan. Dus ik moet al weer gaan sparen. :)
Inderdaad Ononono :)
Jammergenoeg dat 't zo weinig volk trekt vooralsnog...
Ik was in Mei naar Malgrat de Mar aan de costa brava, maar vond de zee nog veel te koud. Nu zijn helaas mijn centjes op.
Sellatin
07-06-2004, 01:30
ik ga nergens heen,,maar ik wil graag een keer naar Australie
Cultures_United
07-06-2004, 01:35
uuuuhm.............ik ga inch Allah.............toeren in het zuiden van Maruecos................ :D :D
delightone
07-06-2004, 14:48
eerst marokko ik ga de 15 juni al weg gewoon ff twee weken want me broer die gaat trouwen en daarna als ik terug ben feesten ergens waarschijnlijk spanje of zo dus heb genoeg om naar uit tekijken
Eerst een weekje uitwaaien op Vlieland en dan naar Corsica.
Jordan_chick
07-06-2004, 14:55
Kroatië is echt top!! ik ben er niet geweest, maar wat ik op foto's gezien heb is echt super!!!
ik ga inch Allah naar jordanie.... daar kun je ook heel mooi duiken in de Rode Zee...
maroc_chica
07-06-2004, 15:02
ik gan inshALLAH naar maghreb lbladi!!!!!!
ik ga begin juli en dan lekker touren over maroc
Suriname, dat klinkt niet verkeerd! Ga je er ook echt rondreizen? Schijnt wel mooie natuur te zijn daar.
Origineel gepost door RockaroundKaba
Deze zomer geen vakantie i.v.b. met m'n verhuizing naar Belgie. Maar in het najaar misschien naar Suriname.
Oh my God, kom de gij naar België? gohgoh
Meknes en natuurlijk.. Dar el Bida
Kroatie was gaaf. Niet alles is spotgoedkoop, maar wel dagelijks uit eten. Voor een tientje kun je overal een lekker diner incl drankjes krijgen. Importshit als Pepsi is vrij prijzig, maar als je regionale broden en worst enzo koopt ben je lekker goedkoop uit. Istrie is erg toeristisch, wat als voordeel heeft dat je je niet schuldig hoeft te voelen. Plus dat de mensen er goed Duits spreken. In het binnenland is het minder, armoe troef en moeilijk communiceren. Plitvic-meren moet je alleen bezoeken als je Nederlanders mist:rolleyes: Hoe het zuidelijker aan de kust is weet ik niet. Waarschijnlijk red je je prima als toerist. Als je gaat kamperen: neem van die rotsharingen mee... Snorkelen doe je vaker, dus ik neem aan dat je op de hoogte bent van de risico's.
Veel plezier!
ps. Ik ga niet weg. :(
DJ_Chupa
07-06-2004, 19:32
Ik ga 2 weken naar Ibiza. Lekker feesten en sexen. :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.