eenzaaampje
07-06-2004, 00:16
ik wil jou en jij wilt........ (Bericht #) helaas kunnen wij als simpele mensen niet weten wat er in elkaars hoofd speelt zelfs na relaties van jaren weet ik het nog niet, je zegt constant ik wil jou ik hou van jou ik mis ik wil je zien ik wil je horen ik wil bij je zijn , je zegt het ik geloof ook dat je het meent, ik weet dat we van elkaar houden ik weet dat elkaars glomlach nodig hebben, ik wete dat we elkaars armen nodig hebben.ik weet dat ik jou wil en jij mij. maar waarom wil het dan toch niet lukken tussen ons na al die jaren?is het dan toch niet onze elmakteb om samen te trouwen?>of houd jij iets achter voor mij en durf je het me niet te zeggen?of ben ik het gewoon niet waard om die moeite voor te doen.je weet je bent alles voor mij ik ben afhankelijk van jou ik mis je alles van ej gewoon je lach je armen je lieve woorden je alles gewoon .waarom voel ik dit niet meer wedezijds waarom kan jij niet de moeite voor mij doen die ik voor jou voel.waarom gedraag je je niet zoals je zegt dat je voelt.komt het omdat je een jongen bent en jullie moeilijker je gevoel uiten of zit er echt meer achter .en ben ik gewoon een vriendinnentje en ga je straks weer verder met de volgende?ik weet het niet .ik weet dat ik jou wil.ik weet dat ik mezelf ook steeds weer verlaag door terug te komen naar jou alleen omdat ik je zo erg mis, steeds kom ik als ene zielig klein kind weer terug en ik heb het niet eens in de hand je hebt me helemaal gek gemaakt. ik lieg tegen alles en iedereen om zoveel mogelijk tijd bij jou te zijn maar be ej die leugens en die tijd wel waard.ik hoop het ik heb altijd gedacht van wel maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen , maar de tijd brengt genezing zeggen ze en de tijd zal ook opheldering brengen.maar mischien moet ik mezelf opheldering brengen en zelf grenzen gaan stellen , maar ik ben zo blind en zo verlamd door die liefde ik kan niks meer lijkt het wel ik ben gewoon helemaal afhankelijk van jou ,jij leid mijn leven jij beslist hoe ik me voel die dag jij beslist wat ik ga doen jij beslist of ik gelukkig ben.het klinkt triest en ja ik weet ik heb het er zelf naar gemaakt.en nu nu naar al die jaren heb ik spijt dat het zo ver had moeten k0men. alleen ik en mn tranen zijn er nog.