Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opnieuw zwanger....

Pagina's : [1] 2

Bloempje2009
04-11-2009, 13:32

Salam dames, Ik wil iets met jullie delen. Ik heb een lief dochtertje van zeven maanden. En ...... ik heb deze week ontdekt dat ik wéééér zwanger ben!!!! Mijn vorige zwangerschap was niet gepland en deze al helemaal niet. Dat wil niet zeggen dat mijn kinderen niet gewenst zijn, maar ..... mijn dochtertje is nog zo jong..... Ik heb die zwangerschapstest bewaard en ik pak 'm telkens om te kijken of ik toch niet verkeerd heb gekeken.... maar nee er staan toch echt twee streepjes. Mijn wereld staat op z'n kop. Ik ben net weer begonnen met werk. Werkgever zal wel schrikken als ik weer een zwangerschap aankondig. Mijn huis is te klein voor twee kleintjes...... enz. Ik moet dit gewoon ff kwijt. En ik heb deze info nog met niemand gedeeld, dus vandaar dat ik dat op het forum doe.

massin
04-11-2009, 14:49
Beste zuster, assalamoe alikom Jouw kinderen en uw man, gaan voor dan uw werkgever en geld. Punt uit!

Mirellaa
04-11-2009, 14:56
Wees blij met je zwangerschap, ik bedoel je wilt het toch niet weghalen dan ontneem je een leven van een onschuldig babytje!!! Ga naar de huisarts en zeg dat je een 2de keer zwanger bent en dat je huis te klein is voor 2 kinderen dan krijg je urgentie voor een nieuwe huis, mijn zus had hetzelfde probleem en ze woont nu in een groter huis. zolang je man werkt is het allemaal geen probleem en je kan als nog werken, neem gewoon weer verlof wanneer het tijd is.

Nouman
04-11-2009, 16:45
niet die baby weghalen ik heb 5 kinderen ik ben 28 jaar ik woon 3 kamers allen mijn eerste kind wasgepland allah gaat je helpn

MissNador18
04-11-2009, 17:09

Salam dames, Ik wil iets met jullie delen. Ik heb een lief dochtertje van zeven maanden. En ...... ik heb deze week ontdekt dat ik wéééér zwanger ben!!!! Mijn vorige zwangerschap was niet gepland en deze al helemaal niet. Dat wil niet zeggen dat mijn kinderen niet gewenst zijn, maar ..... mijn dochtertje is nog zo jong..... Ik heb die zwangerschapstest bewaard en ik pak 'm telkens om te kijken of ik toch niet verkeerd heb gekeken.... maar nee er staan toch echt twee streepjes. Mijn wereld staat op z'n kop. Ik ben net weer begonnen met werk. Werkgever zal wel schrikken als ik weer een zwangerschap aankondig. Mijn huis is te klein voor twee kleintjes...... enz. Ik moet dit gewoon ff kwijt. En ik heb deze info nog met niemand gedeeld, dus vandaar dat ik dat op het forum doe. een zwangerschap kun je niet plannen:moe:

OumSalim
04-11-2009, 19:50
Salam dames, Ik wil iets met jullie delen. Ik heb een lief dochtertje van zeven maanden. En ...... ik heb deze week ontdekt dat ik wéééér zwanger ben!!!! Mijn vorige zwangerschap was niet gepland en deze al helemaal niet. Dat wil niet zeggen dat mijn kinderen niet gewenst zijn, maar ..... mijn dochtertje is nog zo jong..... Ik heb die zwangerschapstest bewaard en ik pak 'm telkens om te kijken of ik toch niet verkeerd heb gekeken.... maar nee er staan toch echt twee streepjes. Mijn wereld staat op z'n kop. Ik ben net weer begonnen met werk. Werkgever zal wel schrikken als ik weer een zwangerschap aankondig. Mijn huis is te klein voor twee kleintjes...... enz. Ik moet dit gewoon ff kwijt. En ik heb deze info nog met niemand gedeeld, dus vandaar dat ik dat op het forum doe. Zeg Alhamdolilah dat je bent gezegend met het krijgen van kinderen. Je werkgever is de laatste aan wie je moet denken. En hij betaald jou ook niet uit. Dat doet het UWV zij betalen tijdens ziek door zwangerschap en de verlof. Dus je werkgever zal er niks van voelen. En het lijkt zwaar, maar als je goede opvang hebt en je plant alles een beetje dan zal je zien dat het heel makkelijk te doen is. Ik heb er hamdolilah ook twee. Ik zorg s'avonds dat alles klaar staat voor de volgende dag. Dus s'ochtends is het voor hun ontbijten aan kleden en naar de opvang.

gevangen
04-11-2009, 21:22
lieve zuster Het probleem wat jij nu hebt heb ik zelf ook gehad, ik zelf had een dochterje van bijna 1 jaar, maar werd per ongeluk weer zwanger kon het zelf eerst niet geloven. Het kwam gewoon niet uit op dat moment maar ja wat doe je eraan. Weg laten halen was geen optie dan maar accepteren bij de echo bleek het er ook nog 2 te zijn :maf2: de schrik van mijn leven de zwangerschap niet verwcht en helemaal geen tweeling. Maar achteraf zeg ik alhamdoellilah ze hebben elkaar nu en kunnen zo samen spelen en natuurlijk is het zwaar maar je krijgt er zoooo veel voor terug en je moet maar zo denken ik heb het nu even gehad met kinderen en je kan altijd nog rustig aan doen voor evt. andere kindjes. Financieel zat het ook niet perfect bij ons maar subanallah de tweeling werden geboren en het vloeide bij ons met arzek, zo zie maar weer elk ziel heeft zijn deel mee gekregen van allah (swt) en nogmaals elhamdoellilah. Meid komt goed inschallah.;) xxxjes gevangen

Experience
04-11-2009, 22:26
Alles gebeurt met een reden. Andere mensen kunnen geen kindjes krijgen en jij krijgt er Tbarke'Allah 2! Zeg Alhamdoelilah!

Goldmember1
04-11-2009, 22:31
gefeliciteerd met dit mooie geschenk!

Finally
05-11-2009, 10:05
Ik zou Allah dankbaar zijn voor dit mooie geschenk. Misschien komt het voor jullie eerder dan je gewild had. Tegen de tijd dat het kindje geboren zal worden is je dochtertje al ruim een jaar. Geniet ervan! Niet iedereen is gezegend om zo ´makkelijk en snel´een kind te krijgen. Sommige, waaronder ik, zijn al jaren bezig en inmiddels beland in de medische molen. Koelsie hent Allah!

nejmaatje
05-11-2009, 11:39
misschien een domme vraag, maar gebruiken jullie geen condooms??

moslima_1983
05-11-2009, 15:14
Mabroek 3liek.

Dolopmijzelf
06-11-2009, 02:19
Gefeliciteerd meid! Zeg alhamdoelilah en wees tevreden!

Mirellaa
06-11-2009, 10:50
Je hebt gemeenschap met je man en je hebt er niet voorgekozen dat je zwanger wilde zijn maar waarom gebruikte je dan geen voorbehoedsmiddelen? zo voorkom je dat je zwanger wordt!

gekke_mama
06-11-2009, 10:58

het lijkt nu wel moeilijk omdat e eerste nog zo jong is en je bent net gewend aan het idee om mama te zijn, en je leventje weer opgepakt en dan dit weer....... ga genieten van je zwangerschap, die komt nu op de eerste plaats. hoe ver ben je? weet je man het al? succes...

Pagina's : [1] 2