Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Husband number 3

Pagina's : [1] 2

a3ir
06-06-2004, 23:14

'Jennifer Lopez stiekem getrouwd' Jennifer Lopez is getrouwd. Dat melden twee Amerikaanse bladen, People en US Weekly. Marc Anthony Amper zes maanden nadat haar relatie met acteur Ben Affleck stuk liep, is Lopez volgens de bladen in het geheim getrouwd met latin-zanger Marc Anthony. Anthony is vorige week in de Dominicaanse Republiek gescheiden van de vroegere Miss Universe Dayanara Torres. Ring Het is niet bekend sinds wanneer Anthony en Lopez een relatie hebben. Ze leerden elkaar kennen in 1999 en zijn samen gezien nadat Lopez' relatie met Affleck uit was gegaan. Zij zou sinds enkele weken een diamanten verlovingsring dragen. Ster Anthony is een grote ster in de Verenigde Staten. Dinsdag komt zijn nieuwe, Spaanstalige cd uit: Amar sin mentiras (Liefde zonder leugens). Derde huwelijk Het zou het derde huwelijk zijn van Jennifer Lopez; de vorige keren was ze binnen een jaar alweer gescheiden.

Heiba
06-06-2004, 23:15
Damnzzz, dat mokkel verslijt die kerels ook als een paar oude schoenen...

a3ir
06-06-2004, 23:17
Origineel gepost door mendoza Dag allemaal gehalte...onzinhoek.. MOOOOOD!!! Barca.....waar ben je? :D :giechel: Heiba is toch een mod ,of niet :D ;)

Heiba
06-06-2004, 23:18
;) Dit is een actualiteit.

a3ir
06-06-2004, 23:21

Origineel gepost door Heiba Damnzzz, dat mokkel verslijt die kerels ook als een paar oude schoenen... Volgens mij gaan haar manolo's schoentjes langer mee dan haar mannen :D ;)

Heiba
Origineel gepost door mendoza Ja, maar ook een vrouw met een hoog dag allemaal gehalte. ;) Ruik ik daar een vleugje vrouwenminachting??? :eek: Pas op hoor... :kwaad: Weet dat je het hier met een feminist van doen hebt. En ontopic blijven jij! ;)

MELILLENSE
Wat wil je? Als je er zo bij loopt, is het een kleine moeite om te ruilen van man.... Maar ook zij verslijt en zal ooit een oude doos zijn....hopelijk zal ze tegen dan nog een man hebben die haar accepteert, na zoveel andere mannen te hebben versleten, binnen en buiten het huwelijk... http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086514880_extras_fotos_gente_0.jpg MELILLENSE :belgie:

Heiba
06-06-2004, 23:23
Origineel gepost door MELILLENSE Wat wil je? Als je er zo bij loopt, is het een kleine moeite om te ruilen van man.... Maar ook zij verslijt en zal ooit een oude doos zijn....hopelijk zal ze tegen dan nog een man hebben die haar accepteert, na zoveel andere mannen te hebben versleten, binnen en buiten het huwelijk... http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086514880_extras_fotos_gente_0.jpg MELILLENSE :belgie: Vraag me altijd af hoe ze die "jurk" op zn plaats houdt... Dubbelzijdig plakband?

zinne_dinne_nr1
06-06-2004, 23:24
Dat zal niet zo moeilijk zijn met al dat geld.

a3ir
06-06-2004, 23:26
Origineel gepost door MELILLENSE Wat wil je? Als je er zo bij loopt, is het een kleine moeite om te ruilen van man.... Maar ook zij verslijt en zal ooit een oude doos zijn....hopelijk zal ze tegen dan nog een man hebben die haar accepteert, na zoveel andere mannen te hebben versleten, binnen en buiten het huwelijk... http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086514880_extras_fotos_gente_0.jpg MELILLENSE :belgie: Of ze nou een oude doos wort of een kist ,kan me niet veel schelen. wat ik me wel af vraag is hoe ze die jurk bij elkaar heeft gehouden?lijm misschien :D

Deliana
06-06-2004, 23:26
Origineel gepost door Heiba Vraag me altijd af hoe ze die "jurk" op zn plaats houdt... Dubbelzijdig plakband? Was laatst op tv, idd met dubbelzijdig plakband op haar borsten :D Ik moet er niet aan denken, stel dat het loslaat.

MELILLENSE
06-06-2004, 23:27
Origineel gepost door Heiba Vraag me altijd af hoe ze die "jurk" op zn plaats houdt... Dubbelzijdig plakband? Misschien spant haar jurk om haar gigantisch achterwerk...vandaar dat stuk gordijn op haar plaats blijft. MELILLENSE :belgie:

CitriC
06-06-2004, 23:28
Boeiee..

Sensabillah
Origineel gepost door Heiba Vraag me altijd af hoe ze die "jurk" op zn plaats houdt... Dubbelzijdig plakband? Yep dubbelzijdig plakband. Kunnen niet zonder in Hollywood.

a3ir

Origineel gepost door Deliana Was laatst op tv, idd met dubbelzijdig plakband op haar borsten :D Ik moet er niet aan denken, stel dat het loslaat. :eek: dat zal wel pijnlijk zijn bij het uitrekken van die jurk.

Pagina's : [1] 2