Bekijk originele versie : Negeren....
Voor hoelang kan jij iemand negeren?
Ik ben iemand nu al een week aan het negeren, maar houd het niet meer vol. :( :hihi:
Dreamlover
06-06-2004, 23:00
Wat bedoel je met negeren?
Iemand kennen en er gewoon niet mee praten enzo? Of ruzie hebben en dat heel lang volhouden?
Origineel gepost door Dreamlover
Wat bedoel je met negeren?
Iemand kennen en er gewoon niet mee praten enzo? Of ruzie hebben en dat heel lang volhouden?
Ja, als je eigenlijk gewoon ruzie hebt om niks en elkaar daar lang om gaat negeren.
Dreamlover
06-06-2004, 23:07
Origineel gepost door BentFes
Ja, als je eigenlijk gewoon ruzie hebt om niks en elkaar daar lang om gaat negeren.
Oké, een ruzie dus, nou ik kan iemand heel lang negeren, als t aan mij ligt een jaar lang.
Maar dan denk ik altijd, ik ben echt dom bezig :maf3: doe normaal!
Maar meestal blijf ik negeren door mn koppigheid :hihi: En dan komt t uiteindelijk wel weer goed :maf3:
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 23:08
niet lang :)
tenzij de persoon het echt zwaar heeft verpest dan gaat hij of zij voorgoed op blokkeer tenzij er excuus is gemaakt dan gaat de blokkeer er weer vanaf :D
Origineel gepost door Dreamlover
Oké, een ruzie dus, nou ik kan iemand heel lang negeren, als t aan mij ligt een jaar lang.
Maar dan denk ik altijd, ik ben echt dom bezig :maf3: doe normaal!
Maar meestal blijf ik negeren door mn koppigheid :hihi: En dan komt t uiteindelijk wel weer goed :maf3:
Ja, wallah dat heb ik ook.
Elke keer als ik dan wat tegen die persoon wil zeggen, dan zit mijn stomme trots in de weg en houd ik gewoon mijn mond. :( Soms haat ik dat, maar soms komt het goed uit. :D
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
niet lang :)
tenzij de persoon het echt zwaar heeft verpest dan gaat hij of zij voorgoed op blokkeer tenzij er excuus is gemaakt dan gaat de blokkeer er weer vanaf :D
:hihi:
But what about real life? Dan kun je die mensen moeilijk blokkeren. :p
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 23:37
waarom negeer je mij? :kwaad:
waarom negeer je mij? :kwaad:
I didn't :(
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 23:38
:hihi:
But what about real life? Dan kun je die mensen moeilijk blokkeren. :p
oeps:engel:
je had net gereageerd sorry :o
met blokkeren bedoel ik negeren ;)
oeps:engel:
je had net gereageerd sorry :o
met blokkeren bedoel ik negeren ;)
:D
Dus jij houdt het niet lang vol.
Je moet eens zien hoe het er bij ons thuis aan toe gaat als mijn zus en ik ruzie hebben gehad. Een paar weken doodse stilte. :hihi: Totdat mijn zus weer gaat praten. :o Ik moet echt van deze stomme trots af. :(
Maar ik ga nu slapen.
Nighty Nighty... :blauwkus:
:zwaai:
Als het iemand is die mij pijn heeft gedaan :kwaad: dan zal ik haar of hem de rest van mijn leven negeren. Als het een kleine ruzie is of wat dan ook dan zal ik dat niet lang vol kunnen houden :D...
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 23:46
:D
Dus jij houdt het niet lang vol.
Je moet eens zien hoe het er bij ons thuis aan toe gaat als mijn zus en ik ruzie hebben gehad. Een paar weken doodse stilte. :hihi: Totdat mijn zus weer gaat praten. :o Ik moet echt van deze stomme trots af. :(
Maar ik ga nu slapen.
Nighty Nighty... :blauwkus:
:zwaai:
als iemand het zwaar verpruts heeft dan hou ik het heel lang vol, maar met mijn zus of broer of mijn beste vriendin dan hou ik het nog geen dag vol :o
haha jullie zijn wel erg zeg:hihi:
slaap lekker meid:kusgrijs:
KAn ik dus echt niet he... i wish... want sommige heb t soms echt nodig
kamillia83
07-06-2004, 00:57
Als het nodig is heel lang, maar jij zegt dat je iedere keer iets wilt zeggen..wat dus betekent dat je diegene graag wilt spreken..waarom doe je dat niet gewoon dan? Ik bedoel ik kan het heel lang volhouden als ik dat wil..maar als ik diegene wil aanspreken dan doe ik dat. Zie het niet als een trots-kwestie zie het alsof jij de volwassene bent. Succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.