Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tegenlicht! nu en straks!

Pagina's : [1] 2

sahira
06-06-2004, 21:07

Big Brother in de arabische wereld. ned. 3 Deel 2 later op de avond.

sahira
06-06-2004, 21:12
Nou, mijn mond valt nu al open...:rolleyes:

grendel
06-06-2004, 21:42
Origineel gepost door sahira Nou, mijn mond valt nu al open...:rolleyes: Vertel. Ik heb geen zin om naar beneden te lopen :D

sahira
06-06-2004, 21:53
Origineel gepost door grendel Vertel. Ik heb geen zin om naar beneden te lopen :D ;) Kijk anders straks even.

grendel
06-06-2004, 22:01

Origineel gepost door sahira ;) Kijk anders straks even. OK. Ikkonetproberen :D

amazigharifi
06-06-2004, 22:07
denk aan de bedoeling van NeD. 3 die deze misselijke programma uitzend. deze cristelijke zender doet dit niet voor niets. wanneer een zender iets uitzend over arabieren en moslims moet je jezelf vragen met welke bedoelingen deze dit programma uitzend. de vijanden van de islam( en dit is de ned. media zeker) iets uitzenden is dit meestal niet goeds over de islam en moslims.

sahira
06-06-2004, 22:08
Origineel gepost door grendel OK. Ikkonetproberen :D Ja, jekonhetproberen... :D

loubna321
06-06-2004, 22:09
Ik vind het echt overdreven. Wat is er dan nog te beleven als alles bijna niet mag!

sahira
06-06-2004, 22:12
Origineel gepost door amazigharifi denk aan de bedoeling van NeD. 3 die deze misselijke programma uitzend. deze cristelijke zender doet dit niet voor niets. wanneer een zender iets uitzend over arabieren en moslims moet je jezelf vragen met welke bedoelingen deze dit programma uitzend. de vijanden van de islam( en dit is de ned. media zeker) iets uitzenden is dit meestal niet goeds over de islam en moslims. Eerlijk gezegd heb ik er niet over nagedacht wat de bedoeling is/was van dit programma...ze laten zien hoe Big Brother in de arabische wereld gemaakt wordt. Is dat slecht voor de arabieren? Ze doen er zelf aan mee!

CitriC
06-06-2004, 23:08
Origineel gepost door amazigharifi denk aan de bedoeling van NeD. 3 die deze misselijke programma uitzend. deze cristelijke zender doet dit niet voor niets. wanneer een zender iets uitzend over arabieren en moslims moet je jezelf vragen met welke bedoelingen deze dit programma uitzend. de vijanden van de islam( en dit is de ned. media zeker) iets uitzenden is dit meestal niet goeds over de islam en moslims. Jij kijkt tegenlicht waarschijnlijk niet zo vaak.. of wel soms?

Heiba
06-06-2004, 23:11
Ik begrijp geen hout van dat programma, alle kandidaten kwamen elders vandaan... En dan die vrouwtjes met hun hoofddoeken, zo ga je toch niet aan zo'n programma medoen, dan kun je die hoofddoek maar beter weglaten. :maf:

CitriC
06-06-2004, 23:13
Origineel gepost door Heiba Ik begrijp geen hout van dat programma, alle kandidaten kwamen elders vandaan... En dan die vrouwtjes met hun hoofddoeken, zo ga je toch niet aan zo'n programma medoen, dan kun je die hoofddoek maar beter weglaten. :maf: Hebben ze het over dat programma dat op MA 3 kwam?

Marusa
06-06-2004, 23:40
Jammer dat het niet door mocht gaan! De stukjes die ze lieten zien waren echt lachwekkend. Zoals die twee meisjes die hun ex mannen zaten te beroddelen. Een van hun was trouwens heel mooi.. ik vind het ook leuk dat gewoon van allerlei arabische landen deelnemers hebben genomen. Ik vond die Tunesische vrouw heel grappig... ze was heel spontaan toen ze dat gesprek had met Anoeshka en nawal en nog een paar andere van MBC.

Hoogervorst
07-06-2004, 00:27
Origineel gepost door amazigharifi denk aan de bedoeling van NeD. 3 die deze misselijke programma uitzend. deze cristelijke zender doet dit niet voor niets. wanneer een zender iets uitzend over arabieren en moslims moet je jezelf vragen met welke bedoelingen deze dit programma uitzend. de vijanden van de islam( en dit is de ned. media zeker) iets uitzenden is dit meestal niet goeds over de islam en moslims. Zegt hij die het programma niet heeft gekeken. Je hebt zeker ook de eerste aflevering gemist, waar Tim Roger (investeerder) en anderen kritiek hadden op de Amerikaanse carpet-bombing en logisch vonden dat de VS gehaat werden. Tegenlicht is echt nu één van de betere documantaires, ook heel neutraal gebracht vond ik. En wie het minst sympathieke was in dit programma vond ik die 'mollige' Nederlandse vrouw, die het progamma begeleidde. En dat christelijke van de VPRO is er allang af, een jaar of 40 geleden kon je de VPRO misschien van beschuldigen. Maar jij bent blijkbaar iemand dat een documantaire over 'arabieren en moslims' meteen als iets negatiefs ziet?

Marusa
07-06-2004, 00:30

Sooooooooooooo toen zij boos werd op die mannen die op de bedden zayen. Ik was zelfs bang geworden man! Laat staan wat zij wel niet dachten :)

Pagina's : [1] 2