Bekijk originele versie : één op vier vrouwen heeft"overspel-gen"
één op vier vrouwen heeft een "overspel-gen".De Britse wetenschapper
Tim Spector komt tot die vastselling een genetische onderzoek bij vijfduizen vrouwelijke tweeling en vijfduizen "gewone" vrouwen .
Volgens Spector gaf het bestuderen van een tweeling hem de gelegenheid om de erfelijkheid te onderscheiden van omgevingskenmerken.Daaruit blijkt dat er een sterke band bestaat tussen de genen die een vrouw erft en haar eventuele neiging om ontrouw te zijn.De wetenschapper liet zijn medewerkers eerst vijfduizend willekeurig gekozen vrouwen in de leeftijdsgroep 18 tot 60 jaar te ondervragen. 23 procent heeft haar partner wel eens bedrogen.
Spector vergeleek daarna het sexueel gedrag van deze vrouwen met dat van de tweelingen. Daaruit bleek dat, als een helft van zo'n tweeling ontrouw was geweest, de meer dan de helf of 55% van de tweelingzus ook al haar man bedrogen had.
De opvatting dat alleen onze fysieke eigenschappen en onze gezondheid
bepalen, maar ook een sterke invloed hebben op ons gedrag wint de jongste tijd steeds meer veld. Deze nieuwe Britse studie is er een voorbeeld van. Spectors controversiele aanpak zal veel stof doen opwaaien in de huiselijke kring van de overspelige vrouwen.
Zij hebben voortaan een goed "excuus" nodig. :jammer:
Ik had eens gelezen dat dit ook kan komen door katten, ik weet nie meer precie maar het blijkt dat katten een of ander bacterie ofzo met zich mee dragen waardoor de man agressiever en de vrouw ontrouw wordt...
Origineel gepost door armoni
één op vier vrouwen heeft een "overspel-gen".De Britse wetenschapper
Tim Spector komt tot die vastselling een genetische onderzoek bij vijfduizen vrouwelijke tweeling en vijfduizen "gewone" vrouwen .
Volgens Spector gaf het bestuderen van een tweeling hem de gelegenheid om de erfelijkheid te onderscheiden van omgevingskenmerken.Daaruit blijkt dat er een sterke band bestaat tussen de genen die een vrouw erft en haar eventuele neiging om ontrouw te zijn.De wetenschapper liet zijn medewerkers eerst vijfduizend willekeurig gekozen vrouwen in de leeftijdsgroep 18 tot 60 jaar te ondervragen. 23 procent heeft haar partner wel eens bedrogen.
Spector vergeleek daarna het sexueel gedrag van deze vrouwen met dat van de tweelingen. Daaruit bleek dat, als een helft van zo'n tweeling ontrouw was geweest, de meer dan de helf of 55% van de tweelingzus ook al haar man bedrogen had.
De opvatting dat alleen onze fysieke eigenschappen en onze gezondheid
bepalen, maar ook een sterke invloed hebben op ons gedrag wint de jongste tijd steeds meer veld. Deze nieuwe Britse studie is er een voorbeeld van. Spectors controversiele aanpak zal veel stof doen opwaaien in de huiselijke kring van de overspelige vrouwen.
Zij hebben voortaan een goed "excuus" nodig. :jammer:
O ja :D
En wat is dan wel niet de verhouding bij mannen ? 99 op 100 ?
Origineel gepost door Benkiro
Ik had eens gelezen dat dit ook kan komen door katten, ik weet nie meer precie maar het blijkt dat katten een of ander bacterie ofzo met zich mee dragen waardoor de man agressiever en de vrouw ontrouw wordt...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH :giechel:
Origineel gepost door kaaatje
En wat is dan wel niet de verhouding bij mannen ? 99 op 100 ? , het is de waarheid , nu is't uitgekomen, vrouwen zijn ontrouw
, het is de waarheid , nu is't uitgekomen, vrouwen zijn ontrouw
Breek me de bek niet open over mannen. Zij hebben overspel uitgevonden
, het is de waarheid , nu is't uitgekomen, vrouwen zijn ontrouw
Als bij jou 55 procent van de vrouwen iedereen betekend, dan heb je gelijk. tegen overjezelf dan. Alleen ben ik t niet zo met je eens jammer dat jij ook iedereen over een kant heen scheert. :jammer:
jamilatje2002
07-06-2004, 12:59
ik ben ook wel eens vreemd gegaan ookal heb ik een vriend. Hij geeft mij geen genoeg aandacht. En ik denk dat hij ook contact heeft met andere dames. Maar als ik getrouwd ben dan zal ik dat nooit doen. Het heeft nu een beetje met onzekerheid te maken.
gr,
Gijs_Rijbewijs
07-06-2004, 13:09
Breek me de bek niet open over mannen. Zij hebben overspel uitgevonden
Heb jij ook wetenschappelijk onderbouwing :confused:
Origineel gepost door Gijs_Rijbewijs
Heb jij ook wetenschappelijk onderbouwing :confused:
Nee maar zal zeker wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan zijn.
Gijs_Rijbewijs
07-06-2004, 13:14
Nee maar zal zeker wel wetenschappelijk onderzoek naar gedaan zijn.
ooh :confused: Ik was eigenlijk wel benieuwd of ik een uitzondering was op die regel.
Origineel gepost door Gijs_Rijbewijs
ooh :confused: Ik was eigenlijk wel benieuwd of ik een uitzondering was op die regel.
Wie weet ben jij wel die 1 op de 100 die trouw is ;) :D
Gijs_Rijbewijs
07-06-2004, 13:17
I think so...:banana:
KARIMAAA20
07-06-2004, 13:51
Waarom geef je hem die kans om zn trouw te bewijzen als hij dat toch niet bij jou doet? :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.