Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij adviseren?



22-11-2002, 12:05
Dag allemaal ik heb een serieuze probleem, ik zou hierover graag van jullie advies krijgen, aub alleen serieuze reacties.


Het zit zo, ik ben een spontane leuke meid van 23 jaar. In april heb ik een jongen leren kennen, in het begin dacht ik dat ik niet voor hem zou vallen (ik word niet snel verliefd en was al ruim 1 1/2 jaar vrijgezel) maar dus wel, zwaar ook. In de periode dat ik hem heb leren kennen was ik nogal wild, hield veel van uitgaan ging ook wekelijks uit. Het ging goed tussen mij en meneertje ik ben ook hartsikke verliefd op hem geworden, dacht na over de toekomst dus over trouwen met mijn mooie, intelligente meneertje. Maar hij dacht er anders over, voor hem mocht het trouwen nog wel even wachten, althans dat liet hij me denken. Dus ik dacht what the hell ik ben niet iemand die aan zijn kop gaat zeuren ik wilde hem niet onder druk zetten, dus het partyen begon weer voor mij. Dat was iets wat hij niet goed vond hij heeft me nooit gezegd totdat.....Mohiem ik vertelde het hem wel als ik uitging, voor de rest ging het goed tussen ons we zegen elkaar dagelijks hadden veel voor elkaar over tot... Ik een keer Satan me liet begeleiden, ik ging uit met een vriendin en een paar neven van me , en waar gaan we naar toe ja hoor naar zo'n cabaret waar al die verklikkers zijn. Voordat ik uitging belde ik hem op ik was van gedachten veranderd ik wilde bij hem zijn. Toen ik hem belde lag hij te slapen dus ik hing op en zei dat ik hem morgen zoe bellen, ik had hem niet verteld dat ik uit zo gaan. Mohiem de volgende ochtend dat ik hem belde wist hij het al en vertelde me dat het over was. Ik werd helemaal para, ik gaf hem een paar dagen de tijd en ging naar hem toe. Ewa het viel niet goed te praten, zijn vrienden hadden mij bde nacht ervoor gezien en dat was iets waar totaal niet van hield. Toen kwam de aap uit de mouw hij was het uitgaan van mij zat hij was de hele tijd seieus met me bezig dacht aan trouwen maar ik... En dat terwijl hij me nooit vertelde dat hij niet wilde dat ik uit zo gaan (Jongens ze testen je de hele tijd) Ewa het was over .. Ik was er kapot van hij was de jongen na een hele tijd waar ik van hield. Een paar dagen later ging ik op vakantie voor 8 weken lang. Topvakantie gahad maar waar ik zo nu en dan aan hem dacht. Ik had mezelf beloofd hem niet te bellen, ik moest en zou hem vergeten, makkelijker gezegd dan gedaan. Maar elmohiem terug in nederland tellie aangedaan en een half uurtje later wie belt er ja hoor meneer, ik natuurlijk in de zevende hemel, hij vertelde me dat hij me een paar keer heeft proberen te bereiken maar tevergeefs, hij wilde me zien. Zo gezegd zo gedaan we hadden afgesproken voor de volgende dag. Ik natuurlijk vol hoop dat het weer goed gaat komen . Ewa wat krij ik te horen dat hij een vriendinm heeft sinds de vakantie. Ok duidelijk ik laat weken niets van me horen totdat hij me belt, Ik ontmoet hem weer en vertel hem mijn gevoelens ik kon het niet langer meer voor me houden, hij verteld me dat ook hij nog gevoelens voor me heeft maar ook voor zijn vriendin. Sinsdien zien we elkaar wekelijs soms zelfs vaker er hangt iedere keer een zware spanning in de lucht als we bij elkaar zijn. Hij vraagt me elke keer of ik een vriend heb en de manier waarop hij dat vraagt is net alsof hij niet wil dat ik een vriend krijg. Maar ik kan ook niemand anders in mijn hoofd krijgen (wel genoeg leuke kandidaten) terwijl hij er zwaar in zit. Ik begrijp het niet meer hij heeft een vriendin maar ziet mij ook vaak (we doen niks hoor) alleen zijn er wel eens momenten dat het lijkt dat we een relatie hebben.

Nou wel genoeg geschreven om het een beetje te begrijpen (hoop ik)

Maar aub jullie mening en of advies hierover ik word helemaal Para!!

Thallou!!!

22-11-2002, 12:13


nou eigenlijk begrijp ik vriend wel hoor en weet je wt jij moet gaan doen ,je moet gewoon iemand anders zoeken jaajajajjajajjajaja en niet zo zielig doen wil je en blijf niet zo plakken aan hem want hij vinddt het leuk als je slijmt en plakt ga gewoon iemnad anders zoeken je kan beters krijgen ja okeeee

22-11-2002, 12:15
ik ken een lueke jongen voor je la sje wilt maar alleen mals je he laat vallen okee sterkte meid

22-11-2002, 12:34
Dag Maryam, ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen, ik slijm niet bij hem ik ben niet degene die hem belt dat is hij. Ik heb een paar weken geleden afscheid van hem genomen omdat ik het niet meer aankon maar wie belt er toch?...

Toevallig heet zijn vriendin ook Maryam, je woont toch niet bij de Clerqstraat in de buurt?

thalla!

22-11-2002, 13:20


Dag Henoeda,

Ik weet dat je gelijk hebt ik moet gewoon mijn moed gaan verzamelen en het op tafel gooien.

Bedankt voor je advies.

Boessa....

22-11-2002, 13:21
Dag Maryam ik wacht op een reactie van jou.

Boessa...

22-11-2002, 13:48
Dag Henoeda,

Dat is ook iets wat me bezig houdt de laatste tijd, stel... Woow de bom zou barsten.

Maar ik krijg wel het gevoel dat hij vam ne houdt, een voorbeeld: Vorige maand waren mijn vriendin en ik in Paradiso, toevallig kom meneertje tegen, hij pakt me bij de hand en wil dat ik de hele tijd bij hem bleef zitten, nou na een tijdje was mijn vriendin het zat dus gingen we de dansvloer op. Na enige tijd kom ik een kennis tegen waar ik mee ga dansen, niks mis mee toch, maar intussen heeft mijn ex alles gezien , en wilde niet meer met me praten. Toen ik wegging belde hij me dat ik maar niet hoef te proberen hem jaloers te maken, (wat mijn bedoeling niet was) en dat hij het niet goed vond dat ik naar dat feest was gegaan. Nou om het verhaal kort te maken ik kreeg een preek van hier tot Tokio.

Daarna liet ik niets meer van me horen totdat hij...

?????????????????????????????

22-11-2002, 13:58

Citaat:
Origineel gepost door Henoeda
Geloof me, dat dat het enige wat je op dit moment kan doe voordat het te laat is, weet je wanneer je dat pas zal merken, als hij zegt dat hij met die andere gaat trouwen, dan durf ik te zweren dat jij jezelf gaat verwaarlozen, zoveel pijn heb je dan in je hart en laat het alsjeblieft niet zover komen, xxxx it vecht voor jezelf kom er achter wat hij nou echt voor je voelt. Hou je rustig en doe geen gekke dingen
Ja maar dat is geen gemakkelijke opgave om erachter te komen of hij ECHT van je houd, toch....

22-11-2002, 14:16
Dag dames,

Het zal inderdaad een hele moeilijke opgave worden om er achter te komen op welke manier hij van me houdt maar het is niet anders.. En ik ben hier geen zielige verhaal aan het ophangen maar het speelt al zo lang en ik kom er maar niet uit, het is net een draaimolen.


Thanks boessa