Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij adviseren?



22-11-2002, 12:05
Dag allemaal ik heb een serieuze probleem, ik zou hierover graag van jullie advies krijgen, aub alleen serieuze reacties.


Het zit zo, ik ben een spontane leuke meid van 23 jaar. In april heb ik een jongen leren kennen, in het begin dacht ik dat ik niet voor hem zou vallen (ik word niet snel verliefd en was al ruim 1 1/2 jaar vrijgezel) maar dus wel, zwaar ook. In de periode dat ik hem heb leren kennen was ik nogal wild, hield veel van uitgaan ging ook wekelijks uit. Het ging goed tussen mij en meneertje ik ben ook hartsikke verliefd op hem geworden, dacht na over de toekomst dus over trouwen met mijn mooie, intelligente meneertje. Maar hij dacht er anders over, voor hem mocht het trouwen nog wel even wachten, althans dat liet hij me denken. Dus ik dacht what the hell ik ben niet iemand die aan zijn kop gaat zeuren ik wilde hem niet onder druk zetten, dus het partyen begon weer voor mij. Dat was iets wat hij niet goed vond hij heeft me nooit gezegd totdat.....Mohiem ik vertelde het hem wel als ik uitging, voor de rest ging het goed tussen ons we zegen elkaar dagelijks hadden veel voor elkaar over tot... Ik een keer Satan me liet begeleiden, ik ging uit met een vriendin en een paar neven van me , en waar gaan we naar toe ja hoor naar zo'n cabaret waar al die verklikkers zijn. Voordat ik uitging belde ik hem op ik was van gedachten veranderd ik wilde bij hem zijn. Toen ik hem belde lag hij te slapen dus ik hing op en zei dat ik hem morgen zoe bellen, ik had hem niet verteld dat ik uit zo gaan. Mohiem de volgende ochtend dat ik hem belde wist hij het al en vertelde me dat het over was. Ik werd helemaal para, ik gaf hem een paar dagen de tijd en ging naar hem toe. Ewa het viel niet goed te praten, zijn vrienden hadden mij bde nacht ervoor gezien en dat was iets waar totaal niet van hield. Toen kwam de aap uit de mouw hij was het uitgaan van mij zat hij was de hele tijd seieus met me bezig dacht a