Bekijk originele versie : Verjaardagskado..
Wat zou jij als verjaardagskado van je vriend/vriendin, echtgenoot(e)
willen krijgen? Vermeld ook je leeftijd erbij...
(degenen die vinden dat dat zulke taferelen haram zijn; je HOEFT niet te reageren hoor... :p )
Origineel gepost door Benkiro
(degenen die vinden dat dat zulke taferelen haram zijn; je HOEFT niet te reageren hoor... :p )
Ik ben 21, mocht ik 'n vriend hebben, dan zou'n trouwring wel als cadeau mogen :hihi:
ben 19 zou wel iets van sieraden willen krijgen een ring of ketting of horloge:)
Wie stelt genoegen met een enkel roosje?
;)
Wie stelt genoegen met een enkel roosje?
;)
Ikkeuh :D
Dat mag hij samen met de ring afgeven :melig
jij bent gewoon geobsedeerd door die ene ring, hé? :hihi:
jij bent gewoon geobsedeerd door die ene ring, hé? :hihi:
:o valt dat op :eek:
Ik wil nog lang ni trouwen, het leuskte dat je mij kan geven is snoep :p
Beter zo :rolleyes:
Origineel gepost door mazhar
Ik ben 21, mocht ik 'n vriend hebben, dan zou'n trouwring wel als cadeau mogen :hihi:
Hahahaha wallahilah ! :hihi:
Shahinez
06-06-2004, 21:40
ow wat ik heerlijk zou vinden is naar een schoonheidsinstelling willen gaan waar ik word verwend.Massage,gezichtsreiniging... geloof mij dat scoort ... Je springt een beautysalon binnen en je vraagt naar de voorwaardes etc.Ze geven je een geschenkscheque ingepakt en je koopt een mooie bos witte rozen (ok ik ben gek op witte rozen maar elmohim) en dan die cheque erbij geven
Ah jah ik ben 22 su6
Origineel gepost door Shahinez
ow wat ik heerlijk zou vinden is naar een schoonheidsinstelling willen gaan waar ik word verwend.Massage,gezichtsreiniging... geloof mij dat scoort ... Je springt een beautysalon binnen en je vraagt naar de voorwaardes etc.Ze geven je een geschenkscheque ingepakt en je koopt een mooie bos witte rozen (ok ik ben gek op witte rozen maar elmohim) en dan die cheque erbij geven
Ah jah ik ben 22 su6
Jaaa, da weet ik nie, stel dat het meisje denkt dat d'r vriendje of echtgenoot haar lelijk vindt ofzo, en dat zo'n 'kado' een of ander hint is...
Lucky_Star
06-06-2004, 22:44
ik zou een knuffeltje (beer) willen krijgen en een knuffel van hem en een dikke zoen;)
Dat is wel genoeg en ik ben 21;)
Shahinez
06-06-2004, 22:55
Jaaa, da weet ik nie, stel dat het meisje denkt dat d'r vriendje of echtgenoot haar lelijk vindt ofzo, en dat zo'n 'kado' een of ander hint is...
ewa safi waaraan jij denkt.Kijk ik ben zelf een vrouw,geloof mij nu maar k zou het ERG Op prijs stellen is echt een hele leuke cadeau wallah ... heerlijke massage,voetmassager,gelaatsverzorging,lichaamsver zoring echt nice
Ik ben 20 ... als ik een kadootje koop kijk ik naar de persooon
waar houd ze van .. combineert ze horloges met dr kleding .. of sieraden of houd ze van geurtjes je kunt allerlei personen op verschillende manieren blij maken
Ik koop zelf meerendeels een mooi horloge of lekker geurtje ...
ben oook niet zo zeer creatief in die dingen maar goed.
Miss_Honey
07-06-2004, 00:55
Ik vindt een cadeau krijgen wel leuk enzo...maar ik vind het leuker als iemand iets leuks voor me pland (geen ideeeeeeeeee hoe je het schrijft, maar je vat me wel :o )
Bijv. een picknick ergens in een park...dan mag je die ene mooie roos geven! :D Het moet wel rustig zijn, je wil natuurlijk geen nieuwsgierige pottenkijkers die het romantische samenzijn kunnen bederven! En een must: mooi weer! ;)
Of een ballonvaart! Jij en/of je vriendin moeten natuurlijk geen hoogtevrees hebben en mooi weer is weer een must! :p
Of lekker karten...erg leuk! :D
Of gewoon lekker uit eten en naar de film ofzo. Ik vind dat ook prima, maja ik weet niet wat voor persoon jouw vriendin is.
Ik ben een heel makkelijk persoon in dat opzicht...ik vind eigenlijk alles best, zolang ik maar m'n vriend ben! Ik heb liever een hele leuke dag, dan een heel duur luchtje (die ik niet nodig heb, aangezien ik er genoeg heb), een horloge (m'n horloge doet het nog prima, wat moet ik met 2 horloges???), etc...
M'n vriend had van de zomer (als soort souverniertje) een heel mooi klein houten doosje in de vorm van een hart voor me gekocht, met daarin een steen in de vorm van een hart die hij in de tuin in Marokko had gevonden...ik vond dat zo lief, omdat het iets betekende. Een teken van liefde hoeft niet duur te zijn...
Ik hoop dat je er wat aan heb en dat je een leuk cadeau voor je vriendin vindt! :zwaai:
Ps. ben bijna 20 :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.