Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What the f...??

Pagina's : [1] 2

-Reda-
22-11-2002, 11:56

Ik snap nu jack shit van deze situatie hier!!! Lees dit: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=28758 Think I should quit with this shit...Leeturszz

jawhara1
22-11-2002, 11:58
ik snap het nog steeds niet .wie zegt er nu de waarheid

Miss_Banana
22-11-2002, 12:01
Strange!!!

Miss_Banana
22-11-2002, 12:07
Ik ben er heilig van overtuigd dat dat van Lelijkerd waar is. En ik hoop dat men het niet gaat wantrouwen, ondanks dat ik de reactie wel begrijp. Wat Ihsane betreft... nee, je kunt het niet vergelijken!

Onslaught
22-11-2002, 12:16

mensen, ik snap het wallah, ihsane heeft ons belazerd, en met mij pijn gedaan, maar he dat doet er neit toe, want telkens willen mensen ermee stoppen, eerst soumaya die eventje alles op een rijte wil zetten, d@ttie misschien en als dit zo doorgaat van wegens haar leugens, dat vind ik dat ze gewonnen heeft aub blijf en ga niet weg, we zijn een familie ook al hataen sommig ander aub we elkaar steunen, het leifst had ik dat soumya1 me steunden, maar he ik heb nog een ander geweldig dame roosje22 n cheetah en ga zo maar door, maar he als je nu weg wie dan ook dan ik leef met je mee en blijf lachen wat er ook gebeurt, peace

Onslaught
22-11-2002, 12:23
Origineel gepost door fardou Ik blijf gezellig hoor :D OKE :tranen:

mimi_tangaouia
22-11-2002, 12:26
Origineel gepost door Miss_Banana Ik ben er heilig van overtuigd dat dat van Lelijkerd waar is. En ik hoop dat men het niet gaat wantrouwen, ondanks dat ik de reactie wel begrijp. Wat Ihsane betreft... nee, je kunt het niet vergelijken! ik hoop niet dat door deze situatie het verhaal van tarik niet geloofd word maar mensen ik kan jullie garanderen dat het wel waar is ik ga zelfs heel binnenkort samen met sarah op ziekenbezoek en dan kan ik jullie post aan hem voorlezen!!

dima_zina85
22-11-2002, 12:34
nee Ihsan is een apart geval..........maar dat van Tarik geloof ik wel......

Onslaught
22-11-2002, 12:35
Origineel gepost door fardou Moet je nou huile omdat ik blijf of omdat de andere weg zijn? :D :tranen:

jay
22-11-2002, 12:39
Origineel gepost door miuccia wij worden allemaal hard genaaid, jammer dat het geen 1 april is, mischien hadden we dan meer begrip ervoor :boos: Chill Lady denk aan je hart :D :D :D Greetzz Jay zeggg uuhhh je komt niet weer in therapie he ;) ;) ;)

-Reda-
22-11-2002, 13:11
Origineel gepost door Onslaught mensen, ik snap het wallah, ihsane heeft ons belazerd, en met mij pijn gedaan, maar he dat doet er neit toe, want telkens willen mensen ermee stoppen, eerst soumaya die eventje alles op een rijte wil zetten, d@ttie misschien en als dit zo doorgaat van wegens haar leugens, dat vind ik dat ze gewonnen heeft aub blijf en ga niet weg, we zijn een familie ook al hataen sommig ander aub we elkaar steunen, het leifst had ik dat soumya1 me steunden, maar he ik heb nog een ander geweldig dame roosje22 n cheetah en ga zo maar door, maar he als je nu weg wie dan ook dan ik leef met je mee en blijf lachen wat er ook gebeurt, peace als je maar niet denkt dat ik weg ga hoor...I ain't gonna let nobody spoil my fun...

Onslaught
22-11-2002, 13:13
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO als je maar niet denkt dat ik weg ga hoor...I ain't gonna let nobody spoil my fun... haha oke dan:D /me zal soumaya blijven missen

Junkie
22-11-2002, 13:24
Origineel gepost door mimi_tangaouia ik hoop niet dat door deze situatie het verhaal van tarik niet geloofd word maar mensen ik kan jullie garanderen dat het wel waar is ik ga zelfs heel binnenkort samen met sarah op ziekenbezoek en dan kan ik jullie post aan hem voorlezen!! Vooropgesteld dat ik het van Lelijkerd heel erg vind, mij bekroop in eerste instantie het gevoel dat het voor Ihsane erger was omdat het 'r overkwam en dat bij Tarik misschien een roekeloze rijstijl een prominente rol heeft gespeeld. Nu voel ik me dus dubbel schuldig, terwijl ik part noch deel heb aan allebei de situaties. Feit is wel dat Tarik nu ondergesneeuwd dreigt te raken door al dat gedoe. Ik vind dit heel erg, en ik vind niet zo snel iets 'heel erg'. Dus kun je nagaan.

mimi_tangaouia
22-11-2002, 13:26
Origineel gepost door Junkie Vooropgesteld dat ik het van Lelijkerd heel erg vind, mij bekroop in eerste instantie het gevoel dat het voor Ihsane erger was omdat het 'r overkwam en dat bij Tarik misschien een roekeloze rijstijl een prominente rol heeft gespeeld. Nu voel ik me dus dubbel schuldig, terwijl ik part noch deel heb aan allebei de situaties. Feit is wel dat Tarik nu ondergesneeuwd dreigt te raken door al dat gedoe. Ik vind dit heel erg, en ik vind niet zo snel iets 'heel erg'. Dus kun je nagaan. het is ook gewoon heel erg!! :jammer:

Pagina's : [1] 2