Bekijk originele versie : MSN Virus..!!
moessiee
02-11-2009, 23:28
Oke, ik heb zo'n "virus" op mijn laptop en die verspreid zich telkens tijdens mijn msn gesprekken. ik heb Ad-Aware al geprobeerd en mijn eigen virusscanner (NOD32) talloze scans laten maken, maar geen resultaat.
weet iemand een beter programma om dat virus kwijt zien te raken ?
marocieboy
02-11-2009, 23:42
probeer ook te scannen met spybot en malware bytes ani-malware. Kijk of die programma's hem wel pakken.
volg de link in mijn o.t
succes
moessiee
13-11-2009, 19:00
luister.. mijn msn verstuurt telkens dit virus:
http://lmageshack.biz/img/imgkw.jpg
ik kan het maar niet weg krijgen.. ik heb allerlij soorten anti virus, anti malware of hoe dat ook heet gebruikt, maar geen resultaat
moessiee
13-11-2009, 19:02
die link werkt nu gelukkig niet meer.. maar het is alsnog irritant dat het telkens zich automatisch verspreid..
marocieboy
15-11-2009, 13:10
luister.. mijn msn verstuurt telkens dit virus:
http://lmageshack.biz/img/imgkw.jpg
ik kan het maar niet weg krijgen.. ik heb allerlij soorten anti virus, anti malware of hoe dat ook heet gebruikt, maar geen resultaat
je afbeelding kan ik niet bekijken. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het uploaden.
Kun je prcieuzer zijn met wat je hebt gedaan..allerlei antivirus is geen duidelijk antwoord. Benoem alles alsjeblieft.
p.s: wil je letten op je gebiedende wijs, ik denk niet dat je het zo bedoeld.
marocieboy
15-11-2009, 13:17
Niet erop klikken. Is een virus
ik had geklikt maar niet geopend omdat het bestandtype niet klopt. Maar bedankt voor de waarschuwing. :goedzo:
moessiee
15-11-2009, 16:37
je afbeelding kan ik niet bekijken. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan met het uploaden.
Kun je prcieuzer zijn met wat je hebt gedaan..allerlei antivirus is geen duidelijk antwoord. Benoem alles alsjeblieft.
p.s: wil je letten op je gebiedende wijs, ik denk niet dat je het zo bedoeld.
ja sorry zo bedoelde ik het indd niet..
maar die link zelf is dus het virus wat telkens via mijn msn verspreid wordt.
ik heb het ooit zelf van iemand gekregen, had erop geklikt en kreeg ik de melding van of ik het wou uitvoeren. ik klikte toen op uitvoeren.. toen gebeurde er niks en sinds toen verspreide hij zich..
Niet erop klikken. Is een virus
precies..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.