Bekijk originele versie : WESTERSE VROUW....GEËMANCIPEERD of NEANDERTHALER?
MELILLENSE
06-06-2004, 19:32
Bekijk de beelden en oordeel zelf...
http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086514880_extras_fotos_gente_0.jpg
Duurste lijf ter wereld....en toch gratis voor jan en alleman
http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086515984_extras_fotos_gente_0.jpg
Een westerse vrouw opgewaardeerd tot...bolstaande uiers en een hondenleiband
http://estaticos.elmundo.es/elmundo/fotos_gente/2004/06/06/1086516956_extras_fotos_gente_0.jpg
Smachtende, vrouwelijke lippen die uterussen doen trillen van opwinding...nieuwe westerse norm?
Wat is de ethische waarde van deze vrouwen?
Kennen zij nog eergevoel en zelfrespect?
De zomer breekt aan, en vele vrouwen beginnen weer hun buiken, borsten en billen te etaleren...gratis en voor niets. Soms mooi, maar veelal walgelijk om aan te zien; behaarde navels, kwabberende buiken met Michelinbanden, verrimpelde en doorgezakte borsten opgevreten door de zonnebanken, doorleefde gezichten die nog enkel in plooi zitten door crèmes allerhande...
Wie zijn deze wanhopige vrouwen...waarom doen ze het?
MELILLENSE :belgie:
MELILLENSE
06-06-2004, 19:44
All right Marusa....can you also tell us why you like it?
MELILLENSE
06-06-2004, 19:46
Origineel gepost door Poitiers
Krijg weer visioenen van Melodrama die 'iets' met hoofddoeken doet.....
Please feel free and share with us your visions.
HaninAEL
06-06-2004, 19:50
Origineel gepost door MELILLENSE
Please feel free and share with us your visions.
O zo...dacht even dat je Pjottr verdacht van het hebben van een visie. Maar natuurlijk, het is sarcasme :D
Iedereen moet gewoon de vrijheid krijgen om aan te trekken wat men wilt. Sowieso zie je niet zo gauw iemand op straat lopen met die versace jurk die Jennifer Lopez aan heeft. Maar dat ter zijde. Ik zie niet wat er mis is met de laatste foto.. dat twee vrouwen op elkaars lippen kussen zegt niks. Ik kus goede vrienden van me ook op de mond. Er is niks mis mee om je vrouwelijkheid te laten zien. Hier hebben we het over artiesten, en ik kan ook "denigrerend" spreken over mannelijke artiesten. Dat is sowieso een hele andere wereld als het ware, dus dat kun je niet vergelijken met het dagelijks leven.
Anyway ik beoordeel iemands eergevoel of zelfrespect niet op de manier hoe iemand gekleed gaat. voor mij zijn dat twee zeer verschillende dingen. Ook hecht ieder individu andere waarden aan eergevoel/zelfrespect.
Duuuuuuuuuuuuuuuusssssss....
Origineel gepost door mendoza
Ik kan enkel zeggen dat ze mooier zijn dan die in aardappelzakken gehulde onderontwikkelde vrouwen die niet eens kunnen lezen en zich laten leven door de superieure?? moslim in naam van allah.
Hoe weet je nou of ze mooier zijn ...ze zijn toch in aardappelzakken gehuld :rolleyes:
MELILLENSE
06-06-2004, 19:59
Ik kan enkel zeggen dat ze mooier zijn dan die in aardappelzakken gehulde onderontwikkelde vrouwen die niet eens kunnen lezen en zich laten leven door de superieure?? moslim in naam van allah.
Zijn de vrouwen op de foto's hierboven dan ontwikkeld (en daar wordt dan niet hun lijf mee bedoeld)?
Dat een vrouw zorg moet dragen om haar fysiche schoonheid zo lang mogelijk te bewaren, hoeft geen betoog...maar schoonheid schuilt niet in het etaleren van bloot vlees.
zinne_dinne_nr1
06-06-2004, 20:00
Onderontwikkeld? Aardappelzakken? Laten zich leven? Superieure moslim?
Niet schrikken hoor maar er zijn ook mooie, hoog opgeleide moslima's die er voor kiezen om zich te bedekken, een heel goed leven leiden samen met een moslimman. En deze moslima's die laten zich niets wijsmaken door peopletjes zoals jij die juist denken dat ze superieur zijn.
MELILLENSE
06-06-2004, 20:08
Ik vindt een aardappelzak altijd minder mooi dan een mooie vrouw.
En die mooie vrouw heeft haar eigen vrijheid zich te tonen zoals ze wil, die in die aardappelzak is meestal gedwongen, vraag het maar aan de taliban.
Plus dat ik de titel alweer manipulatief vindt van een gefrustreerd fundamentalistrisch moslimmerke die het over DE westerse vrouw heeft alsof alle westerse vrouwen zo rond lopen.
Millelke is namelijk een gefrustreerd ventje in naam van allah..
Kom kom mendoza, niet flauw doen...door op de persoon te reageren. Je mag gerust weten dat ondergetekende niet geïnteresseerd is in vrouwen die zich publiekelijk verkopen aan het zicht van elke man...want dat zijn deze dames uiteindelijk; publieke vrouwen.
De Taliban, beste mendoza, is geen referentie voor de Islam...net zomin als de dames op de foto's referenties zijn voor DE westerse vrouw, wat niet wegneemt dat ze er over het algemeen bloter bijlopen - althans in de zomer - dan de meeste moslima's.
Dit zijn gewoon feiten die je zelf dagelijks kunt vaststellen...heeft bitter weinig met frustraties te maken. Immers de dame die haar borsten laat uitpuilen uit haar jurk, maakt zichzelf goedkoop...niet de aanschouwer van het vleselijke schouwspel.
zinne_dinne_nr1
06-06-2004, 20:13
Actie......reactie, wil je de westerse vrouw als h.oer naar voor brengen moet je ook een tegenzet verwachten.
Ik l.ul maar wat aan , net als milleke, als antwoord op zijn superieure h.itlergedrag.
En niet verschieten, maar er zijn ook mooie westserse vrouwen met een stevige portie hersenenen en gezond verstand, iets wat milleke wel zou kunnen gebruiken.
Je reactie is dan tegen de verkeerde gericht. En inderdaad je llt maar wat aan. Ik verschiet niet zo snel, ik heb samen met ze in de schoolbanken gezeten.
MELILLENSE
06-06-2004, 20:17
Laat ik het gemakkelijk houden, ik heb geen zin in jouw geze.ik.
Leef je frustraties maar lekker verder uit.
Dag ukkie..dag vrome moslim van men ba.llen. :zwaai:
Ben je uitgeraasd, vikker...zeg eens, hoe publiek is jouw vrouw?
:giechel: :haha: :giechel: :haha:
zinne_dinne_nr1
06-06-2004, 20:41
Aanl.ullen is mijn beste kwaliteit, nadenken niet de jouwe.
Ach zie je, ieder heeft zo zijn gebreken. :D
Jij hebt niet alleen gebreken, maar ook mankementen en defecten. Je bent nu veel te laag gezakt. Zelfs aan stront onder mijn schoenen zou ik nog meer aandacht besteden dan aan jouw, dus :zwaai:
MELILLENSE
06-06-2004, 20:42
Is het dan niet verwonderlijk dat vele ongehuwde moslims, hoewel ze grandioos verkeerd handelen, hun vertier zoeken bij westerse meiden die meestal over een open house mentaliteit beschikken en hen daarna droppen, wanneer het uur van de waarheid is aangebroken en de moslimman rijp is voor het huwelijk?
Uiteindelijk prefereert hij een nieuwe, ongeschonden vrouw boven een afgeleefde matras waarop ontelbare mannen de revue zijn gepasseerd om zich te oefenen in sexspelletjes.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.