Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Internetabbonment bij T-mobile

Pagina's : [1] 2

Ofaatje
02-11-2009, 21:41

Wie o wie heeft er een internetabbonment bij T-mobile? En zo ja hoe ga dat te werk bij hun met een kastje of gewoon zo een stikje?

CoCo_
02-11-2009, 22:13
Moi. Ik heb een datacard (http://www.scancom.co.uk/shopimages/products/normal/compactii_datacard_L.jpg) waar je de simkaart in doet. Je installeert de software (Communication Centre) en stopt de datacard in je laptop. Vervolgens start je het programma en maak je verbinding. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet al te veel goede ervaringen mee heb... Ik zou het je niet aanraden. En het is best prijzig, ik betaal €50 p.m.

Ofaatje
02-11-2009, 22:21
Moi. Ik heb een datacard (http://www.scancom.co.uk/shopimages/products/normal/compactii_datacard_L.jpg) waar je de simkaart in doet. Je installeert de software (Communication Centre) en stopt de datacard in je laptop. Vervolgens start je het programma en maak je verbinding. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet al te veel goede ervaringen mee heb... Ik zou het je niet aanraden. En het is best prijzig, ik betaal €50 p.m. soo watt 50 euro per maand? ik was vorige keer langs geweest bij T-mobile en ze zei je krijgt dan zo een stikje voor 20 euro per maand, maar ik begreep het niet helemaal majah moest toen snel weg dus heb het daarbij gelaten. K snap het allemaal niet met dat stikje, want ik wil geen modum.

Experience
02-11-2009, 23:50
Voor laptop of PC? Heb je al op hun site gekeken hoe dat zit?

Ofaatje
03-11-2009, 00:21

Voor laptop of PC? Heb je al op hun site gekeken hoe dat zit? voor laptop

CoCo_
03-11-2009, 02:07
soo watt 50 euro per maand? ik was vorige keer langs geweest bij T-mobile en ze zei je krijgt dan zo een stikje voor 20 euro per maand, maar ik begreep het niet helemaal majah moest toen snel weg dus heb het daarbij gelaten. K snap het allemaal niet met dat stikje, want ik wil geen modum. Yep, 50 euries p.m ben ik kwijt aan een abonnement die ik helemaal niet wil. Het kan zijn dat het nu goedkoper is, de mijne is bijna verlopen (het was een tweejarig abonnement). Je hebt idd ook een soort USB-stick, maar die heb ik bewust niet gekozen omdat ik niet wil dat iets "uit m'n laptop steekt" want als iemand er één keer tegenaan komt issie meteen stuk, vandaar dat ik liever een datacard gebruik. Maar mijn ervaringen waren niet zo spectaculair. De verbinding verbrak om het kwartier, het was traag en je had niet overal evengoed bereik. Op sommige plekken had ik helemaal geen bereik. En ze hadden ook heel vaak storingen waardoor je helemaal niet online kon komen. Ik vond ook de klantenservice niet goed, als ik een probleem had moest ik altijd net bij diegene zijn die er dan net niet is. Ik heb ook een T-Mobile telefoonabonnement en daar ben ik dan weer wel heel erg tevreden over, dus 't is niet zo dat ik iets tegen T-Mobile heb ofso. Heb gewoon hele erge spijt dat ik mijn i-net ook bij ze heb.

majdouline83
03-11-2009, 10:40
waarom neem je geen telfort 20 euro permaand maar met modem ik wil liever zo een draadloze met zo een stikkie voor binnen en buiten die van kpn

Ofaatje
03-11-2009, 11:29
waarom neem je geen telfort 20 euro permaand maar met modem ik wil liever zo een draadloze met zo een stikkie voor binnen en buiten die van kpn ja die heb ik nu telfort met zo een modum, maar die modum heb ik in de woonkamer zitten en als ik in me eigen kamer zit dan kan ik die modum niet meenemen. Oh heeft kp dat ook zo een stikkie? ja ik vind stikkie echt makkelijker dan heb je overal bereik. Trouwens heb jij ook telfort? telfort vind ik echt goed heb nooit klachten en heb altijd bereik.

Ofaatje
03-11-2009, 11:36
Yep, 50 euries p.m ben ik kwijt aan een abonnement die ik helemaal niet wil. Het kan zijn dat het nu goedkoper is, de mijne is bijna verlopen (het was een tweejarig abonnement). Je hebt idd ook een soort USB-stick, maar die heb ik bewust niet gekozen omdat ik niet wil dat iets "uit m'n laptop steekt" want als iemand er één keer tegenaan komt issie meteen stuk, vandaar dat ik liever een datacard gebruik. Maar mijn ervaringen waren niet zo spectaculair. De verbinding verbrak om het kwartier, het was traag en je had niet overal evengoed bereik. Op sommige plekken had ik helemaal geen bereik. En ze hadden ook heel vaak storingen waardoor je helemaal niet online kon komen. Ik vond ook de klantenservice niet goed, als ik een probleem had moest ik altijd net bij diegene zijn die er dan net niet is. Ik heb ook een T-Mobile telefoonabonnement en daar ben ik dan weer wel heel erg tevreden over, dus 't is niet zo dat ik iets tegen T-Mobile heb ofso. Heb gewoon hele erge spijt dat ik mijn i-net ook bij ze heb. nou sorry 50 euro is dus echt duur voor een internetabbonment en dan nog 2 jarig abbonment zou ik ook nooit doen. Ik heb wel een tel-abbonment bij hun en dat vind k ook niks johh, maar k weet niet hoe het zit met internet abboonment. Wat jij zegt slecht bereik enso nou moet er niet meer aan denken om t-mobile te nemen want dan zit ik ook een jaar vast aan ze. Maar bedankt meid voor je reactie ik weet genoeg xx

25Lady
03-11-2009, 20:46
Wie o wie heeft er een internetabbonment bij T-mobile? En zo ja hoe ga dat te werk bij hun met een kastje of gewoon zo een stikje? T-mobile zijn fleshers!!

25Lady
03-11-2009, 20:47
ja die heb ik nu telfort met zo een modum, maar die modum heb ik in de woonkamer zitten en als ik in me eigen kamer zit dan kan ik die modum niet meenemen. Oh heeft kp dat ook zo een stikkie? ja ik vind stikkie echt makkelijker dan heb je overal bereik. Trouwens heb jij ook telfort? telfort vind ik echt goed heb nooit klachten en heb altijd bereik. Draadloze router al geprobeert??

25Lady
03-11-2009, 20:54
Moi. Ik heb een datacard (http://www.scancom.co.uk/shopimages/products/normal/compactii_datacard_L.jpg) waar je de simkaart in doet. Je installeert de software (Communication Centre) en stopt de datacard in je laptop. Vervolgens start je het programma en maak je verbinding. Ik moet er wel bij zeggen dat ik er niet al te veel goede ervaringen mee heb... Ik zou het je niet aanraden. En het is best prijzig, ik betaal €50 p.m. Tingelingeling :wow:

Ofaatje
03-11-2009, 21:07
T-mobile zijn fleshers!! Jaa k ken het wel met dat tel abbonment lopen ze ook achter enso dus ik denk ook met internetabbonment, dus ik denk dat het geen t-mobile wordt k zoek wel wat anders. Wat bedoel je met draadloos.? Want ik heb wel draadloos internet op me lap majah ik heb bijna nooit verbinding dus dat schiet ook niet op. Welke heb jij?

25Lady
03-11-2009, 21:10
Jaa k ken het wel met dat tel abbonment lopen ze ook achter enso dus ik denk ook met internetabbonment, dus ik denk dat het geen t-mobile wordt k zoek wel wat anders. Wat bedoel je met draadloos.? Want ik heb wel draadloos internet op me lap majah ik heb bijna nooit verbinding dus dat schiet ook niet op. Welke heb jij? met router kun je jouw kabel probleem oplossen en als nog een modem in je woonkamer aansluiten en in je slaapkamer internetten.

Ofaatje
03-11-2009, 21:35

met router kun je jouw kabel probleem oplossen en als nog een modem in je woonkamer aansluiten en in je slaapkamer internetten. K snap hem niet echt. Hoe doe je dat probleem oplossen?

Pagina's : [1] 2