Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie ken tijani ?

bami
22-11-2002, 11:17

:Iluvu: hoi allemaal ik meisje uit den haag ben op zoek naar jongen .ik weet niet of hij uit den haag komt ik had hem gezien in het centrum zijn vriend riep hem onder de naam tijani farisi ofzo hij zat hele tijd naar me te kijken. wie kent hem graag serieus reactie. alvast bedankt nadia

DieselGirly
22-11-2002, 11:26
Origineel gepost door bami :Iluvu: hoi allemaal ik meisje uit den haag ben op zoek naar jongen .ik weet niet of hij uit den haag komt ik had hem gezien in het centrum zijn vriend riep hem onder de naam tijani farisi ofzo hij zat hele tijd naar me te kijken. wie kent hem graag serieus reactie. alvast bedankt nadia Lieve Bami jij stout!!....jongens kijken in de RAMADAN!!!........ :p :zwaai: maar hoop voor je dat iemand hem kent, en dat je kontakt met hem krijgt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

BintElmagreb
22-11-2002, 12:22
Origineel gepost door Fouzia19 Lieve Bami jij stout!!....jongens kijken in de RAMADAN!!!........ :p :zwaai: maar hoop voor je dat iemand hem kent, en dat je kontakt met hem krijgt! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Het kan ook na zonsondergang zijn... he slim, slim... :rolleyes:

Chatefemqemamu
22-11-2002, 13:05
Bami volgens mij weet ik wel wie je bedoelt.... vertel meer over diegene als je nog wat weet ik denk dat we het over dezelfde hebben....

MrEsco
22-11-2002, 16:49

Yep ik hem.... De stad den Haag... niet echt gezellig maar ik ken de stad wel... MrEsco

MrEsco
22-11-2002, 17:37
Nou het is net zoals de andere nederlandse steden maar iets grijzer en ze hebben een strand achter de duinen... MrEsco

MrEsco
22-11-2002, 17:50
at your service :D MrEsco

sweetyfeyrouz
26-11-2002, 00:32
Tijani is mijn ex.

naima20
26-11-2002, 14:00
Tijnani is m`n man meid. AFBLIJVENnnnnnnnnnnnn

sunshine4real2
26-11-2002, 15:35
nou dan zou ik maar eens met je mannetje gaan praten, wat doet hij in de stad terwijl hij naar meiden kijkt?? tja meid je hebt het niet goed getroffen. xxxxxxxxxxxx Ikram p.s en ze vroeg serieuze reactie's so thanks als jullie daar ff aan gaan denken.

Catela
26-11-2002, 16:22
Hoi meid, Ik ken Tijani, zoals ze weleens zeggen ''van vroeger''. Hij is/was getrouwd. Ben hem voor mijn zomervakantie tegengekomen en hij was van plan om te scheiden. Of dit ook is gebeurd weet ik niet. Heb namelijk niet zo vaak contact met hem. Mocht hij nu gescheiden zijn dan wens ik je veel succes met hem mochten jullie iets krijgen.. Maar als hij nog getrouwd is kan je beter uit zijn buurt blijven. Het is wel een schatje hoor, laat ik dit niet vergeten te melden. Liefs van Catela