Bekijk originele versie : Geen vertrouwen meer in jongens!
Liefe_Roosje
06-06-2004, 17:44
Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in jongens en dat is geen lekker gevoel en dat maakt het voor mij later moeilijk wat moet ik doen om niet zo onzeker te zijn??????? alvast bedankt allemaal
ik_oke_is
06-06-2004, 17:45
houden zo ;)
:maf:
En hoe komt dat? Heb je haramrelaties met jongens gehad?
Eens niet naief zijn.
Dénk.
yasmineNR1
06-06-2004, 17:49
Origineel gepost door ik_oke_is
houden zo ;)
:maf:
:rolleyes:
IkBenSaliha
06-06-2004, 17:50
Origineel gepost door Liefe_Roosje
Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in jongens en dat is geen lekker gevoel en dat maakt het voor mij later moeilijk wat moet ik doen om niet zo onzeker te zijn??????? alvast bedankt allemaal
Jeetje...
Hoe zou dat nou komen??
Schatjee
06-06-2004, 17:50
Jongens zijn niet te vertrouwen! :ego:
miss_saliha
06-06-2004, 17:51
Je bent niet de enige... :rolleyes:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Nou dat heb ik ook vaak want ik val altijd op de verkeerde allemaal klojo's :traan1:
Moet je maar geen haramrelatie aangaan :)
IkBenSaliha
06-06-2004, 17:52
Origineel gepost door Najib26
Moet je maar geen haramrelatie aangaan :)
:hihi:
Doe ik ook niet
Nou dat heb ik ook vaak want ik val altijd op de verkeerde allemaal klojo's :traan1:
Of wil je zeggen dat jij een ************ aangaat? De enige relatie die halal is, is het huwelijk.
AlPacinoMontana
06-06-2004, 19:12
salaam oealaikoem
Huh je vertrouwt geen jongens, hmm ik ben een jongen en vertrouw ze ook niet hahahaha. nee hoor net als meisjes zijn er twee soorten jongens, de goede jongens en de slechte. probeer de jongens te vertrouwen die bij de goede kant horen oke. zal moeilijk zijn maar het lukt je wel. meeste meisjes vallen op de slechte en als het mis gaat dan krijgen de goede jongens de schuld. mischien komt het doordat.
nouredinne_el
06-06-2004, 19:14
blablablabla.......... wat een onzinn
misz_sanae
06-06-2004, 19:20
NEE HET IS GEEN ONZIN HIJ HEEFT GELIJK VIND IK.......MEID JE HEBT GOEIE EN SLECHTE JONGENS EN NIET IEDEREEN IS EVEN LIEF EN TE VERTROUWEN MAAR IK ZEG JE 1 DING ER ZIJN OOK JONGENS DIE TE VERTROUWEN. ZIJN..ECHT WAAR GELOOF ME....
Liefe_Roosje
06-06-2004, 19:30
Ik weet dat er goeie tussen zijn maar doordat je geen vertrouwen meer hebt wil je geen enkel niet dat ik er duizenden heb gehad ik heb maar 1 in me hele leven gehad waar ik dus serieus mee had. Het bleek dus uiteindelijk niet zo en dat heeft me zo gekwetst en zo hard gemaakt dat ik niemand meer vertrouw en dat is zo erg en pijnelijk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.