Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 maanden getrouwd en nog maagd! Help!

Pagina's : [1] 2 3

Dame_Sjiek
02-11-2009, 16:00

Goedemiddag, Dit is een serieuse vraag! Ik ben inmiddels ruim 10 maanden getrouwd en ben nog steeds maagd! We proberen het echt heel vaak alleen het doet teveel pijn! Ik kan die pijn niet omschrijven. Ik ben al langs de huisarts geweest en die heeft me al wat recepten voorgeschreven helaas zonder resultaat. Ik ben echt te einde raad dat ik mijn man niet alles kan geven!! Kent iemand deze situatie? of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Graag geen kinderachtige reacties. Groetjes

Raniyah_Sunsine
02-11-2009, 16:04
het kan zijn dat bij jou si3r is gedaan???? Ik heb eerder een topic geopend over 'op slot' er was namelijk iemand in de omgeving die dit ook had. Zei is naar een fki gegaan en daarna is ze 'genezen' .

hossam1975
02-11-2009, 16:06
Goedemiddag, Dit is een serieuse vraag! Ik ben inmiddels ruim 10 maanden getrouwd en ben nog steeds maagd! We proberen het echt heel vaak alleen het doet teveel pijn! Ik kan die pijn niet omschrijven. Ik ben al langs de huisarts geweest en die heeft me al wat recepten voorgeschreven helaas zonder resultaat. Ik ben echt te einde raad dat ik mijn man niet alles kan geven!! Kent iemand deze situatie? of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Graag geen kinderachtige reacties. Groetjes ik geloof je best. het kan wel. sommige vrouwen zijn wel dicht en gaan moeilijk open, mijn advies gewoon blijven proberen, het kan ook zijn dat het shoor is, anders blijft maar 1 optie over. chirurigisch ontmaagd worden. dat doen ze in marokko vaak.

_Isslamia_
02-11-2009, 16:08
Salam wa alaikoum, Heb je al aan je dokter gevraagd of je misschien verdovingsmiddelen kan krijgen.?? Je hebt me echt laten schrikken hiermee. ik wist niet dat het ook zo erg kan zijn. Insha allah komt alles goed. ik wens jou veel sbar toe. Vertrouw op allah subhana wa ta3ala en alles komt goed. Ik kan je verder niet helpen misschien een ander zuster incha allah wel. ma3a salama

Dame_Sjiek
02-11-2009, 16:14

Salam wa alaikoum, Heb je al aan je dokter gevraagd of je misschien verdovingsmiddelen kan krijgen.?? Je hebt me echt laten schrikken hiermee. ik wist niet dat het ook zo erg kan zijn. Insha allah komt alles goed. ik wens jou veel sbar toe. Vertrouw op allah subhana wa ta3ala en alles komt goed. Ik kan je verder niet helpen misschien een ander zuster incha allah wel. ma3a salama Alikoem Salaam, Ik heb al een verdovingsmiddel gehad van de dokter. Maar dat heeft helaas niet geholpen. Inshallah komt het goed!

_Isslamia_
02-11-2009, 16:16
Alikoem Salaam, Ik heb al een verdovingsmiddel gehad van de dokter. Maar dat heeft helaas niet geholpen. Inshallah komt het goed! Amien:D

Noekies23
02-11-2009, 16:45
Wat erg voor je meid, maar het is echt een kwestie van ontspannen. Veel vrouwen die al ontmaagd zijn hebben bij elke gemeenschap weer de pijn die ze de eerste keer hadden. Inderdaad deze vrouwen zijn nauw van onder. Pas zodra deze vrouwen zich op hun gemak voelen dus relaxe en ontspannen doet het geen pijn meer. Probeer te relaxe voor de daad want anders lukt het zeker nooit. succes meid en als jou man echt van jou houd dan heeft hij gedult

mocro.ys
02-11-2009, 16:51
zielig

strijdertje
02-11-2009, 16:53
Op de stationsweg in Den Haag is er een SEXshop die je hierbij kan helpen.. Het gaat om een glijmiddel van hoge kwaliteit... Gagarandeerd resultaat!! je kunt er ook advies winnen betrefende mastrubatie voor dat hij em naar binnen stopt.... Kortom Hij Moet JOu gewooon eeerst Likki doen

complexje
02-11-2009, 16:59
Lange voorspel en lekker ontspannen, gooi de gedachte weg dat je moet presteren en dat je je man tevreden moet stellen. Elke dag een klein beetje dieper gaan, op den duur glijdt ie er in als een warme mes door boter, en genieten maar !

complexje
02-11-2009, 17:03
Het heeft niet geheel te maken met ontspannen zijn. Je kan heel ontspannen, relaxed en opgewonden zijn, maar toch zijn je bekkenbodemspieren gespannen. Sommige vrouwen hebben dat, dat heet vaginisme. Onbewuste/ongecontroleerde/automatische samentrekking van de bekkenbodemspieren. Dus ze moet zich richten op die spieren en die proberen te ontspannen. Nou, het klinkt makkelijk, maar in de praktijk zijn daar allerlei oefeningen voor nodig, veel tijd, en vooral ook een partner die je erin steunt. Jah het probleem bij sommige van onze zusters is dat ze een piemel niet gewend zijn, ze zijn altijd opgevoed met het idee dat een piemel niet mag en dat deze iegggg is. Het kost dan veel tijd om een piemel te zien als je beste maatje. Het zit dus veelal tussen je oren, en zoals we allemaal weten, je lichaam reageert vaak onbewust op je psyche.

complexje
02-11-2009, 17:05
En o ja ik adviseer je deze topic weg te halen van hier, want ik merk dat het hier stikt van de meest ranzige typjes, om misselijk van te worden. Het stikt hier van de ranzige typjes? Waar dan? Ik zie alleen 1 mongool die begint over sexshop. En hij adviseert glijmiddel, ook niet echt een heel bizar idee. Dus niet overdrijven kneusje.

complexje
02-11-2009, 17:06
Nee hoor, dit is niet altijd de oorzaak van vaginisme. Het hoeft niet per se tussen de oren te zitten, bij sommige vrouwen is het puur lichamelijk (spierprobleem). Dat zeg ik, check me laatste zin.

complexje
02-11-2009, 17:11
Normaal praten of niet praten tegen mij. Kneusje en dergelijke is nergens voor nodig. Met 'hier' bedoel ik deze rubriek 'Marokkaanse jongeren, Islam en seksualiteit.' Ja maar niet in haar topic. Uiteindelijk gaat het haar om dat ze hier wat opsteekt, als het goed is heeft ze een paar nuttige dingen gehoord. 1) het bestaan van de bekkenbodemspieren en dat je deze kunt leren ontspannen 2) dat er meer mensen mee zitten en dat het niet iets raars is 3) dat je je lekker moet ontspannen en sex niet moet zien als prestatie Dat van die shor zal ik maar buiten beschouwing laten, want volgens onze shorzusters zit er zelfs shor in kraanwater. Maar ik gun ze hun izan-mening.

complexje
02-11-2009, 17:14

Ik las het. Je had het over fifty fifty. Het zit tussen de oren en hier reageert het lichaam op. Nou, ik kan je vertellen dat dit niet altijd het geval is. Sommige vrouwen hebben geen angst voor de man, voelen zich bij hem op hun gemak, maar hun spieren spannen zich automatisch. Meestal waren deze vrouwen van kinds af aan gewend hun bekkenbodemspieren te spannen. Dus die spieren zijn gewend geraakt aan het spannen, en het ontspannen moet men dan nog aanleren. Ja, maar kan me in dit geval toch echt niet voorstellen dat haar psyche er niets mee te maken heeft, dat meid ligt (als het goed is) voor het eerst naast een man. En je weet zelf, piemels zijn in onze cultuur niet vrij verkrijgbaar, dus als je er opeens mee te maken krijgt, dan zal dit toch zeker wel invloed hebben op je gedrag/psyche. Hoe dan ook, laten we niet teveel hierover kibbelen. Uiteindelijk gaat het erom dat ze niet moet denken dat ze bezeten is door de duivel of behekst door een ZUSTER, maar dat het puur om die spieren gaat en het ontspannen.

Pagina's : [1] 2 3