Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 10 maanden getrouwd en nog maagd! Help!

Pagina's : [1] 2 3

Dame_Sjiek
02-11-2009, 16:00

Goedemiddag, Dit is een serieuse vraag! Ik ben inmiddels ruim 10 maanden getrouwd en ben nog steeds maagd! We proberen het echt heel vaak alleen het doet teveel pijn! Ik kan die pijn niet omschrijven. Ik ben al langs de huisarts geweest en die heeft me al wat recepten voorgeschreven helaas zonder resultaat. Ik ben echt te einde raad dat ik mijn man niet alles kan geven!! Kent iemand deze situatie? of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Graag geen kinderachtige reacties. Groetjes

Raniyah_Sunsine
02-11-2009, 16:04
het kan zijn dat bij jou si3r is gedaan???? Ik heb eerder een topic geopend over 'op slot' er was namelijk iemand in de omgeving die dit ook had. Zei is naar een fki gegaan en daarna is ze 'genezen' .

hossam1975
02-11-2009, 16:06
Goedemiddag, Dit is een serieuse vraag! Ik ben inmiddels ruim 10 maanden getrouwd en ben nog steeds maagd! We proberen het echt heel vaak alleen het doet teveel pijn! Ik kan die pijn niet omschrijven. Ik ben al langs de huisarts geweest en die heeft me al wat recepten voorgeschreven helaas zonder resultaat. Ik ben echt te einde raad dat ik mijn man niet alles kan geven!! Kent iemand deze situatie? of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Graag geen kinderachtige reacties. Groetjes ik geloof je best. het kan wel. sommige vrouwen zijn wel dicht en gaan moeilijk open, mijn advies gewoon blijven proberen, het kan ook zijn dat het shoor is, anders blijft maar 1 optie over. chirurigisch ontmaagd worden. dat doen ze in marokko vaak.

_Isslamia_
02-11-2009, 16:08