Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdenvliesreparatie....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Noer3inetie
06-06-2004, 17:13

Asalaam aleikoem w7 wb, Geachte dames, via betrouwbare bronnen heb ik de volgende informatie gekregen die ik graag met jullie dames wil delen..... voor de dames die erover nadenken om voor het huwelijk sex te hebben(geslachtsgemeenschap) en tog denken om het te laten herstellen door de dokter (want de operatie werd tog vergoed en je bleef anoniem) heb ik een negatieve mededeling..... sinds kort is de operatie "verboden "het mag gewoon niet meer en wordt ook niet meer vergoed. de dames die dit tog willen doorzetten die worden dan geregistreerd. er bleek een enorm aantal marokkaanse meisjes te zijn die de operatie zijn ondergaan. (Allahye7fedna)... dus meiden denk eraan voordat je wat doet denk eraan EERST GOED NADENKEN...voordat het te laat is.... Asalaam aleikoem w7 wb,

bouti
06-06-2004, 17:37
dank je voor de informatie. el hamdoelilah wordt de operatie''verboden''

Endless
06-06-2004, 17:44
Voor die meiden die dat doen, hebben geen hersens. Ze zijn bang voor de familie etc. Enige wie ze in de maling nemen is hun zelf. Ben je verkracht? Dan is het iets anders, en dan nog moet je geen operatie doen. Ik snap niet hoe zulke dames, zich kunnen verlagen..het woord maagdenvlies is 1 en al onzin. Seks voor het huwlijk kan niet en mag niet punt. Zoals ik eerder zei, als een meisje is verkracht dan is het een ander verhaal. Wat ik niet begrijp, is gewoon hoe dom kun je zijn? Helemaal moeilijk doen om een vliesje? Net alsof een man dom is die kan dat niet onderscheiden ofzo. En stel hij trapt er wel in, so what? Allah (swt) ziet alles. Kortom die dames moeten maar beter nadenken punt. Gelukkig wordt het verboden !

Marusa
06-06-2004, 18:06
Die meisjes moeten gewoon niet scheinheilig zijn. Kom er gewoon eerlijk voor uit dat je van sex hebt genoten voor het huwelijk. Ik haat leugenaars!

thement_return
06-06-2004, 20:23

De operatie wordt niet verboden. Het is zo dat er te veel herstel operaties worden verricht waardoor de arsten het onder een andere naam innen bij de verzekeringsmaatschappijen. Het is ontzetten duur waardoor het niet meer kan gebeuren. Want ziekenfondsverzekerden die een herstel operatie willen ondergaan, moeten dat vanaf 1 juli zelf betalen. Het wordt dan ook niet meer anoniem gedaan. Omdat de operatie jaarlijks miljoenen euro's opleverd. Jaarlijks zijn er zoveel moslims meiden die deze hersteloperatie ondergaan. Het moet eens gestopt worden en laten de meiden na het lezen hiervan eens wakker worden wat zij doen.

zoubida
06-06-2004, 20:58
Iedereen maakt fouten. Het gaat erom dat je van je fouten leert. Kritiek geven hebben ze niks aan, maar aan advies zouden ze veel en veel meer aan hebben ;)... En ik hoop dat ze dan ook van hun fout hebben geleerd......

GrandmasterJ
06-06-2004, 21:23
voor alle dames heb ik nog wel een goed alternatief Apk keuringstation

PowerQueen
06-06-2004, 21:50
Origineel gepost door zoubida Iedereen maakt fouten. Het gaat erom dat je van je fouten leert. Kritiek geven hebben ze niks aan, maar aan advies zouden ze veel en veel meer aan hebben ;)... En ik hoop dat ze dan ook van hun fout hebben geleerd...... Precies.. :)

MariamaMslma
07-06-2004, 18:59
Wat een haat zeg. Als een meisje voor het huwelijk sex heeft gehad en ze heeft er spijt van....maar de verhalen die ze om zich heen hoort zijn dat een jongen duidelijk kan merken of dat meisje al ontmaagd is of niet, is het dan niet begrijpelijk dat ze er alles aan wil doen om haar fout te verbergen? Aan haar bestraffing ontkomt ze niet (niemand ontkomt aan bestraffing als je een zonde pleegt, wat voor zonde dan ook), misschien wordt ze inshaAllah vergeven. en hoeveel spijt ze heeft en berouw ze toont is voor niemand zichtbaar (zoals het hoort) maar zolang ze op aarde leeft, leeft ze. en gaat ze misschien wel trouwen, en weet ze dat ontmaagd zijn niet alleen een zonde vanuit het geloof is, maar ook een schande vanuit de marokkaanse gemeenschap. Daar wordt te zwaar aan getilt door teveel personen om haar heen. Als dat meisje in haar ogen een fout heeft begaan, ben ik blij voor haar dat ze de mogelijkheid heeft om die fout tussen haar en Allah te laten en dat niemand er achter komt. Is het zo dat je sowieso niet kunt merken of een meisje ontmaagd is of niet, dan tenminste voor haar gemoedsrust. Het grappige is dat dit een van de issues is waar de marokkaanse gemeenschap zich het meest druk om kan maken, terwijl het niemand wat aangaat, en terwijl het niemand (behalve het meisje/de jongen zelf) benadeelt. (dit laatste uiteraard vanuit religieus oogpunt gezien)

farahbentarwie
08-06-2004, 11:02
als een meisje een fout heeft gemaakt is het te vergeven maar het kan ook zo zin dat een meisje er eerst van genieten met de gedachten erbij dat ze het tog wel zal gaan herstellen, dat vind ik egt fout. voor de meiden die er egt spijt van hebben allah zal jullie vergeven inshallah, en meiden die nog maagd zijn zo houden want het iets dat allah jou heeft gegeven om tot je huwelijksnacht te beschermen. insallah zullen deze fouten niet meer gemaakt worden en is het geen fout maar met opzet dan zal allah hun bestraffen. allah ou akbar meiden thalla ferasik

maysae123
08-06-2004, 12:50
Origineel gepost door thement_return De operatie wordt niet verboden. Het is zo dat er te veel herstel operaties worden verricht waardoor de arsten het onder een andere naam innen bij de verzekeringsmaatschappijen. Het is ontzetten duur waardoor het niet meer kan gebeuren. Want ziekenfondsverzekerden die een herstel operatie willen ondergaan, moeten dat vanaf 1 juli zelf betalen. Het wordt dan ook niet meer anoniem gedaan. Omdat de operatie jaarlijks miljoenen euro's opleverd. Jaarlijks zijn er zoveel moslims meiden die deze hersteloperatie ondergaan. Het moet eens gestopt worden en laten de meiden na het lezen hiervan eens wakker worden wat zij doen. nou je weet er wel alles van he :cool: echt zielig man ik weet echt niet waar dit tegenwoordig heen gaat

farahbentarwie
08-06-2004, 12:56
jah egt he deze hele verotte wereld zou op zn kop staan als de islam er niet was gelukkig is het er en kijk wat er allemaal gebeurd te jammer voor woorden man

0uidath
08-06-2004, 12:57
Origineel gepost door Noer3inetie Asalaam aleikoem w7 wb, Geachte dames, via betrouwbare bronnen heb ik de volgende informatie gekregen die ik graag met jullie dames wil delen..... voor de dames die erover nadenken om voor het huwelijk sex te hebben(geslachtsgemeenschap) en tog denken om het te laten herstellen door de dokter (want de operatie werd tog vergoed en je bleef anoniem) heb ik een negatieve mededeling..... sinds kort is de operatie "verboden "het mag gewoon niet meer en wordt ook niet meer vergoed. de dames die dit tog willen doorzetten die worden dan geregistreerd. er bleek een enorm aantal marokkaanse meisjes te zijn die de operatie zijn ondergaan. (Allahye7fedna)... dus meiden denk eraan voordat je wat doet denk eraan EERST GOED NADENKEN...voordat het te laat is.... Asalaam aleikoem w7 wb, Ze moeten ALLAH SWT vrezen en niet hun pa of ma.

amused
08-06-2004, 15:32
Is het niet erg dat er zo veel belastinggeld wordt uitgegeven om een dergelijke mythische traditie in ere te houden? De kosten van de gezondheidszorg zijn torenhoog, de wachtlijsten zijn enorm. En dan worden er aan de lopende band dit soort nutteloze (want niet-gezondheidsbevorderende) operaties uitgevoerd!!!! Waarom? Niet voor Allah want die hou je niet voor de gek met zo'n operatie. Maar voor iets zinloos als de "eer" en "schaamte" van de familie... En ondertussen sterven er mensen omdat ze niet tijdig geopereerd kunnen worden... Wakker worden mensen!

farahbentarwie
08-06-2004, 16:29

Origineel gepost door amused Is het niet erg dat er zo veel belastinggeld wordt uitgegeven om een dergelijke mythische traditie in ere te houden? De kosten van de gezondheidszorg zijn torenhoog, de wachtlijsten zijn enorm. En dan worden er aan de lopende band dit soort nutteloze (want niet-gezondheidsbevorderende) operaties uitgevoerd!!!! Waarom? Niet voor Allah want die hou je niet voor de gek met zo'n operatie. Maar voor iets zinloos als de "eer" en "schaamte" van de familie... En ondertussen sterven er mensen omdat ze niet tijdig geopereerd kunnen worden... Wakker worden mensen! ik ben het er helemaal met je eens wat ik dacht heb jij nu opgeschreven tnx beslama

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6