Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is het verschrikkelijkste gebeurtenis ooit...

Pagina's : [1] 2

LZN
22-11-2002, 11:00

wat vinden jullie de verschrikkelijkste gebeurtenis ooit dat jullie hebben meegemaakt of gezien in je leven....... ik heb welleens een heel ernstig ongeluk zien gebeuren waarbij de mensen opslag dood waren en dat was wel heel erg....jullie ook zoiets meegemaakt ???.

cheetah
22-11-2002, 11:01
het ergste wat ik ooit meegemaakt heb is dit: ik heb ooit een meisje leren kennen dat leukemie bleek te hebben en in coma lag. Echt verschrikkelijk gewoon.. terwijl het allemaal een leugen bleek te zijn....

stoeipoes
22-11-2002, 11:09
het ergste???? Tja.......heb zoveel meegemaakt.......ik kan hier geen antw. op geven...... en ja wat Cheetah zegt: je voelt je giga bedrogen!!!!

stoeipoes
22-11-2002, 11:12
Ik heb 3.5jaar geleleden een hele goeie vriend van me verloren aan kanker. Hij zat bij mij op school en hij was 14 toen. Ik heb hem langzaam zien sterven.............dat heeft me echt geraakt..... hij was nog zo jong en onschuldig........hij was een NL-se jongen

Junkie
22-11-2002, 11:13

Het ergste wat ik meegemaakt heb, was de dood van mijn vader toen ik zeven was. Het ergste wat ik gezien heb waren die brandende flats in de Bijlmer vlak na die ramp.

jawhara1
22-11-2002, 11:17
mijn nicht is net voor de zomer in mijn armen gestorven .Ze was even oud als mij. terwijl ik nog aan het praten was stak zij de straat al over ik zie het nog zo gebeuren. we hadden nog maar net een begrafenis achter de rug.en ik zou die avond vertrekken . dat vergeet ik nooit we konden gewoon samen gestorven zijn als ik ook had over gestoken die gek reed ook gewoon door hij stopte niet maar was daarna wel gevonden

Onslaught
22-11-2002, 11:18
ik heb te veel mee gemaakt, maar wat me wel pijn doet is dat soumaya1 pijn heeft ze heeft het moeilijk dus dat is voor mij erg, als iemand om wie ik geef, pijn heeft :tranen: , maar ik zal har laten lachen want zo is en blijf mounir :)

stoeipoes
22-11-2002, 11:18
Laj rahmha...............

NaDoR.ZiNa
22-11-2002, 14:04
Toen ik nog op de basis school zat heb ik een treinongeluk gezien! we hadden een treinspoor achter onze schoolplein en daar waren mannen bezig aan het werk in zon hijskraam maar toen kwam er dus een snel trein aan en die mannen kregen die hijskraan niet op tijd naar beneden dus werden ze meegesleurd door die trein en belande helemaal kapot op onze schoolplein! De hele school had pauze dus alle kinderen waren buiten aan het spelen toen het gebeurde zo erg omdat je ook nog zo klein bent (ik zat ik groep 6 ofzo) Jah dat is wel het ergste wat ik ooit gezien heb!

khadies17
22-11-2002, 14:11
het ergste wat ik heb mee gemaakt is de dood van mijn oma die ik zag sterven ,en haar broer ook die stierf op de dag dat zijn broer een babyfeest zou geven waar wij aan komen in onze taksieta's om te dansen en in plaats dat ze aan het dansen waren waren ze aan het huilen en zo kregen we te horen dat hij overleden is in zijn slaap. ik vergeet deze twee dagen nooit. :( thalla khadies.

sunshine4real2
22-11-2002, 14:32
MIJN ERGSTE GEBEURTENIS OOIT IS NOG BEZIG EN ER LIJKT GEEN EINDE AAN TE KOMEN, TOT DE DAG DAT IK ER ZELF NIET MEER BEN!!! De mensen hebben zich tegenwoordig alleen naar zichzelf gekeerd, terwijl onze broeders en zusters in palestina zonder genade worden afgeslacht, daarna kwam afghanistan aan de beurt, terwijl onze broeders en zusters zaten/zitten te lijden keken de rest van de "islamitische" landen gewoon toe vanuit hun o zo koninklijke stoel,tot de dag dat ze zelf ook aan de beurt zijn. en nu ......nu zijn onze broeders en zusters in Irak aan de beurt, en het ergste van alles....men heeft niet door dat er een dag komt dat wij aan de beurt komen, en houd zichzelf alleen bezig met de ****ing weg van sheitan. xxx Ikram :kwaad:

Junkie
22-11-2002, 14:43
Origineel gepost door sunshine4real2 MIJN ERGSTE GEBEURTENIS OOIT IS NOG BEZIG EN ER LIJKT GEEN EINDE AAN TE KOMEN, TOT DE DAG DAT IK ER ZELF NIET MEER BEN!!! De mensen hebben zich tegenwoordig alleen naar zichzelf gekeerd, terwijl onze broeders en zusters in palestina zonder genade worden afgeslacht, daarna kwam afghanistan aan de beurt, terwijl onze broeders en zusters zaten/zitten te lijden keken de rest van de "islamitische" landen gewoon toe vanuit hun o zo koninklijke stoel,tot de dag dat ze zelf ook aan de beurt zijn. en nu ......nu zijn onze broeders en zusters in Irak aan de beurt, en het ergste van alles....men heeft niet door dat er een dag komt dat wij aan de beurt komen, en houd zichzelf alleen bezig met de ****ing weg van sheitan. xxx Ikram :kwaad: Kom jij de sfeer eff verpesten? Mensen vertellen persoonlijk leed en jij komt met wereldproblemen die wij toch niet op kunnen lossen. Neem mijn eigen bericht, van mijn vader. Oooh, maakt niet uit want in Afghanistan...... Opdonderen.

sunshine4real2
22-11-2002, 15:05
HEY HEY DE VRAAG WAS: WAT IS HET VERSCHRIKKELIJKSTE GEBEURTENIS OOIT, EN DAAR HEB IK OP GEANTWOORD, EN DAT BEDOELDE IK NOU HE,MET OP ZICHZELF GEKEERD. EN AAHHH WAT ZIELIG HET VERPEST JOU SFEER DOORDAT IK DE WERELD PROBLEMEN OP NOEM, NOU ALS DAT AL JE SFEER VERPEST DAN HOOP IK NIET DAT JE ZELF IN DIE PROBLEMEN TERECHT KOMT, WANT JE KRIJGT HET AL BENAUWT ALS ER OVER GEPRAAT WORD. EN IK HEB NIET GEZEGD DAT JIJ ER WAT AAN KAN DOEN, MAAR DAT IS NOU JUIST HET PROBLEEM. EN ZOALS JE DE GEBEURTENIS VAN JE VADER ERG VOND, ZO ERG VIND IK HET VOOR DE MENSEN IN DIE LANDEN, EN NIET ALLEEN OMDAT IK ER ZELF NIET IN ZIT GA IK HET MAAR FF NEGEREN,( WANT AL DIE JONGE KINDEREN MAKEN PRECIES HETZELFDE MEE ALS WAT JIJ HEBT MEEGEMAAKT, DAT MOET JE WEL ONDER OGEN ZIEN) EN DAT HET MIJ BEZIG HOUD EN JOU NIET EN JOU SFEER VERPEST EWA DAT IS DAN JOU GROTE PROBLEEM, NOG GECONDOLEERD MET JE VADER, MOGE ALLAH swt HEM GENADIG ZIJN, EN MOGE ALLAH HEM PRIJZEN MET DE HEMEL. GROETJES IKRAM

Pagina's : [1] 2