Bekijk originele versie : Dit had ik niet verwacht
mimi_tangaouia
22-11-2002, 10:59
ik kwam vandaag aan op me werk en ik wist dat ik wat post voor tarik ( lelijkerd) zou krijgen maar zoveel :schok:
echt heel lief van jullie allemaal zoveel had ik niet verwacht
jullie mogen echt trots zijn op jezelf
zo lief allemaal :Iluvu:
hierbij wil ik jullie bedanken
ik ga binnenkort naar het ziekenhuis hem opzoeken en zal ik al jullie post aan hem voor gaan lezen samen met Sarahsalima
en wat mij betreft maar er nog veel meer post komen van jullie voor diegen die het adres nog niet hebben stuur me ff ene pm en dan krijgen jullie het adres
liefs mimi :zwaai:
shit.. ik heb nog niets gestuurd.. wat is het adres?
mimi_tangaouia
22-11-2002, 11:03
Origineel gepost door cheetah
shit.. ik heb nog niets gestuurd.. wat is het adres?
ik stuur je nu een pm
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ik stuur je nu een pm
stuur mij ook eens een pm;):)
Het hele gebeuren met Tarik heeft onze ogen geopend denk ik. Alles is maar heel betrekkelijk en vooral cyberruzies. Ik schrok me net trouwens rot met die gesloten topic over Ihsane. Het wil er bij mij nog steeds niet in. Ik geloof nog steeds niet dat het een leugen betreft. Dat kan toch niet?
ja erg he junkie... :( jeetje wat voel ik me blond zeg... maar goed.. er is een nacht overheen gegaan en nu wil ik alleen terug wat zij van mij heeft.. en ik zal het terug krijgen ook
kickgirl
22-11-2002, 11:08
ZOu je mij ook een pm willen sturen? Want dan kan ik ook post sturen voor tarik!
Alvast bedankt
kickkie
mimi_tangaouia
22-11-2002, 11:08
Origineel gepost door Junkie
Het hele gebeuren met Tarik heeft onze ogen geopend denk ik. Alles is maar heel betrekkelijk en vooral cyberruzies. Ik schrok me net trouwens rot met die gesloten topic over Ihsane. Het wil er bij mij nog steeds niet in. Ik geloof nog steeds niet dat het een leugen betreft. Dat kan toch niet?
heey junkie jou brief was de eerste die ik ontvangen had dank je wel
:zwaai: :goedzo:
beppie_truus
22-11-2002, 13:24
he mimi ik wil het adres ook graag hebben want ik heb hier ook een kaart liggen voor hem
Origineel gepost door mimi_tangaouia
heey junkie jou brief was de eerste die ik ontvangen had dank je wel
:zwaai: :goedzo:
Dat had je al gezegd lieverd. Maar ja, je bent waarschijnlijk zo druk dat je dat vergeten bent. Ik vond je eerst alleen maar aardig maar de afgelopen dagen ben je ook heel veel in mijn achting gestegen. Voor zover het wat waard is dat een Junkie je hoogacht. :Iluvu:
mimi_tangaouia
22-11-2002, 17:44
Origineel gepost door Junkie
Dat had je al gezegd lieverd. Maar ja, je bent waarschijnlijk zo druk dat je dat vergeten bent. Ik vond je eerst alleen maar aardig maar de afgelopen dagen ben je ook heel veel in mijn achting gestegen. Voor zover het wat waard is dat een Junkie je hoogacht. :Iluvu:
dat is heel lief van je dank je wel lieffie!!
:Iluvu: :zwaai:
Juf_Nora
22-11-2002, 17:50
hoeveel kaarten zijn er ongeveer gestuurd???
mimi_tangaouia
22-11-2002, 17:53
Origineel gepost door Just_Nora
hoeveel kaarten zijn er ongeveer gestuurd???
ik had er al twee gekregen en vandaag heb ik er totaal een stuk of twaalf dat had ik niet verwacht en dankzij deze topic hebben meerdere mensen mij een pm gestuurd voor het adres
Mijn kaartje is onderweg.....liefs me en doe sara de groeten van mij
mimi_tangaouia
23-11-2002, 11:58
zo en vandaag kwam die postbode weer
en wat had die veel bij zich dank jullie wel
xxxxxxx mimi
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.