Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie herkent dit ook??

Pagina's : [1] 2

kabbouter
06-06-2004, 16:23

Dag dames!! Ik had even een vraagje,ben sinds kort voor de wet getrouwd met een hele lieve jongen,maar nu komt het begin steeds meer op z'n uiterlijk te letten hij heeft vroeger veel last van acne gehad waardoor hij nu allemaal littekens van over heeft gehouden! En daar twijfel ik nu zoveel over maar voor de rest is hij perfect... Ik wil graag reactie's horen wat jullie zouden doen!! A.u.b alleen serieuse.. alvast bedankt..

DOUKALIA18
06-06-2004, 17:01
Hij kan er mskien ook niks aandoen dat hij die littekens heeft, maar wat ik me afvraag die littekens zag je toch ook de eerste dag toen je hem ontmoette waarom zit je er nu pas mee:confused:

missalsa
06-06-2004, 17:02
dus jij let steeds meer op omdat hij nu littekens heeft overgehouden begrijp ik het goed innerlijk is belangrijk meid laat dat gedoe zitten

oem_moenia
06-06-2004, 17:04
Nou sorry hoor maar het laatste waar je naartoe moet kijken is het uiterlijk. Als hij voor de rest perfect is dan zou ik die littekens gewoon proberen te negeren. Ik geloof best dat jij ook niet perfect bent niemand is perfect jij hebt ook vast iets wat hij niet mooi vindt maar ondanks dat trouwt hij toch met jou. Dus ik zou zeggen ga ervoor en allahi kemel belgair inshallah.

kabbouter
06-06-2004, 17:35

Salaam meiden, Ik ben blij dat jullie hebben gereageert hebben het doet me echt goed om dit te horen en inderdaad niemand is perfect!! Ik zal vanaf vandaag me knop proberen om te zetten naar de positieve kanten :zwaai: beslama

QuiQueBoe
06-06-2004, 19:23
Ik kan je best begrijpen dat je op zijn uiterlijk begint te letten. Maar meid geloof me het innerlijk telt. Je zegt zelf dat hij perfect is, wat doet zijn uiterlijk dan er nog toe. Zoals ze zeggen; Mooie gezichten vergaan, maar goede harten blijven bestaan ;).

Casaouia_Style
06-06-2004, 19:57
Origineel gepost door kabbouter Dag dames!! Ik had even een vraagje,ben sinds kort voor de wet getrouwd met een hele lieve jongen,maar nu komt het begin steeds meer op z'n uiterlijk te letten hij heeft vroeger veel last van acne gehad waardoor hij nu allemaal littekens van over heeft gehouden! En daar twijfel ik nu zoveel over maar voor de rest is hij perfect... Ik wil graag reactie's horen wat jullie zouden doen!! A.u.b alleen serieuse.. alvast bedankt.. meid littekens vallen te behandelen hoor, je hebt een goede man gevonden en dat is wat belangrijk is! Met aloƫvera producten(niet van de kruidvat) gaan lidtekens ook weg kijk maar op www.aloe-info.nl

kabbouter
07-06-2004, 12:25
Casaouia_Style bedankt voor de informatie,maar zou het denkje echt helpen,en heb je er toevalig ervaring mee?? maar in iedere geval bedankt voor de tip

kabbouter
10-06-2004, 23:27
(Bericht #) Hij kan er mskien ook niks aandoen dat hij die littekens heeft, maar wat ik me afvraag die littekens zag je toch ook de eerste dag toen je hem ontmoette waarom zit je er nu pas mee Ja ik weet het ook niet,ik denk omdat ik hem nu meer zie dan voorheen je gaat toch meer opletten :( Maar dat had ik beter moet kijken voor dat ik een handtekkenig heb geplaatst :giechel:

karimmacho
10-06-2004, 23:42
Vrouwen :rolleyes:

Lady_moi
10-06-2004, 23:47
Iwa meskien die kan daar toch ook nie aandoen misschien vind hij ook iets aan u 'lelijk'

Lady_moi
10-06-2004, 23:48
Domme geit waarom lach je? Meskien die verdient beter dan u wa voor ne bitch zijde gij?? Schaam u!! Origineel gepost door kabbouter Ja ik weet het ook niet,ik denk omdat ik hem nu meer zie dan voorheen je gaat toch meer opletten :( Maar dat had ik beter moet kijken voor dat ik een handtekkenig heb geplaatst :giechel:

G-Bella
10-06-2004, 23:55
Origineel gepost door kabbouter Ja ik weet het ook niet,ik denk omdat ik hem nu meer zie dan voorheen je gaat toch meer opletten :( Maar dat had ik beter moet kijken voor dat ik een handtekkenig heb geplaatst :giechel: Ik denk dat hij de gene is die nu spijt moet hebben dat hij handtekening heeft gezet..... Hoe laag kan je nou gaan? Ben je met hem getrouwd vanwege het uiterlijk?? Ik weet zeker dat er ook iets mis met jou is...!! Want niemand is perfect...!! Uiterlijk vergaat dame!! Bazzzzzzzzz Sjonge jonge sjeg :jammer:

PobriSita
11-06-2004, 10:24
Weet waar je aan begint, en uiterlijk is niet alles lieve schat!

kabbouter
11-06-2004, 12:50

Salaam, Ik ben het volkomen met jullie eens,uiterlijk is niet alles....Ik begin me te schamen dat ik deze topic heb geplaats,maar meiden jullie hebben me in iedere geval op een andere manier van denken gebracht.. SOEKRAN ..... :o Beslama

Pagina's : [1] 2