Bekijk originele versie : De Goede Oude Tijd!!!
Noesajbah
22-11-2002, 10:48
Wie mist die goede oude tijd?? Toen je nog op de basisschool zat, of juist op de middelbare school? De tijd dat je zonder zorgen aan je kop alles kon doen! Het buitenspelen met je vrienden en vriendinnen!Kattekwaad uithalen , belletje trekken, het voetballen buiten, tikkertje spelen, mensen lastig vallen etc. etc.! Iwa mensen wie mist dat?
Noesje
Safira75
22-11-2002, 10:48
belletje lellen doe ik nog steeds. Blijft leuk!
Onslaught
22-11-2002, 10:57
ik mis soumaya1 :tranen:
/me zal aan je denken lieverd
Noesajbah
22-11-2002, 11:31
Origineel gepost door Onslaught
ik mis soumaya1 :tranen:
* Onslaught zal aan je denken lieverd
He Onslaught kop op!Voor je het weet zit ze hier weer!!
Noesje
Noesajbah
22-11-2002, 11:34
Origineel gepost door Safira75
belletje lellen doe ik nog steeds. Blijft leuk!
Heerlijk was dat het Safira en nog steeds he? En dan vooral bij die oudjes doen, want die kunnen niet zo snel rennen :D
Ik mis de oude tijd in marokko, dat ik altijd vanuit de sta7(dakterras water ging gooien naar beneden naar mensen die langsliepen!En dan gingen ze bellen en ik maar heilig doen!Heerlijk!!Doe ik nog steeds hoor, maar alleen bij me zus als ze gaat dweilen en ze staat dan even buiten en ja hoor PLATs en dan is ze kletsnat!En dan begint het tikkertje!!Echt mis het zo erg! Nu als je even op straat ben , hoor je alleen psst of ezien, of ze laten je niet met rust dus ben je vaak genoodzaakt om thuis te gaan zitten! :(
Noesje
mimi_tangaouia
22-11-2002, 11:37
ik mis die oude tijd ook
lekker buitenspelen en kattekwaad uithalen o wat was ik erg soms
als ik eraan denk schaam ik me soms voor de dingen die geflikt heb
maar leuk was het zeker zulke momenten koester ik alleen maar :D
Noesajbah
22-11-2002, 11:42
Origineel gepost door mimi_tangaouia
ik mis die oude tijd ook
lekker buitenspelen en kattekwaad uithalen o wat was ik erg soms
als ik eraan denk schaam ik me soms voor de dingen die geflikt heb
maar leuk was het zeker zulke momenten koester ik alleen maar :D
Zozo MIMI, nou komt je ware aard naar voren yek? :D
Iwa vertel wat heb je allemaal geflikt?
Noesje
mimi_tangaouia
22-11-2002, 11:45
Origineel gepost door Noesajbah
Zozo MIMI, nou komt je ware aard naar voren yek? :D
Iwa vertel wat heb je allemaal geflikt?
Noesje
hahahhaahahah als ik dat ga vertellen dan heb ik een eigen forum nodig om mijn hele verhaal erop te zetten daar is een topic niet voldoende voor
Noesajbah
22-11-2002, 12:05
Origineel gepost door mimi_tangaouia
hahahhaahahah als ik dat ga vertellen dan heb ik een eigen forum nodig om mijn hele verhaal erop te zetten daar is een topic niet voldoende voor
haha mimi, maar je hoeft niet elke detail te vertellen maar gewoon een samenvatting!Ben echt benieuwd!
Noesje
Vroeger haatte ik ze. Maar ik mis ABBA. En al onze quasi gangsterpraktijken, die nu gewoon heel onschuldig zijn, de vakanties op een bungalowpark op de Veluwe, de Meer,etc. Kortom, ik mis de seventies. Auto's waren nog herkenbaar, leken een gezicht te hebben, progressieve onderwijzers die je gek kon maken.............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.