Bekijk originele versie : Afgevallen in de ramadan
Mensen ik heb een vraagje aan jullie, misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik ben in de Ramadan ongeveer vijf kilo afgevallen in drie weken tijd.. ik pas mijn broeken niet meer en mijn eetlust verminderd steeds meer na maghreb... Mijn tante zegt dat ik gewoon moet eten, stoppen met vasten en gewoon veel geld geven aan de arme etc. Ik weet niet wat ik moet doen.. ben bang als ik gewoon stop met vasten daardoor dat Allah mijn vasten niet meer als geldig verklaart...
jeetje meid... dat is moeilijk... ik zou het echt niet weten... ik denk dat je dan maar moet eten.. als het extreem is.. maar ik weet het niet angel
stoeipoes
22-11-2002, 10:33
is haram, stoppen met vasten....iedereen valt af!!!
Is laatst gezegd bij Iqra....het is niet een geldige reden om het vasten af te breken.
Guadaloupe
22-11-2002, 10:46
NIET STOPPEN,NIET STOPPEN, NIET STOPPEN, NIET STOPPEN, NIET STOPPEN
ik val zelf ook best wel wat af, maar dat weerhoudt mij echt niet van vasten
meid, kom op :zwaai:
Meid!
Stond ik maar in jou schoenen ik wil heel graag afvallen maar het wil maar niet lukken. Ik heb het idee dat ik alleen maar bij kom in de ramadan... Maar misschien komt dat wel door mijn verslaving aan chocolade..
neeeeeeeee,
het is echt geen geldige reden om te stoppen..................
Je moet jezelf gewoon dwingen om wat te eten, al is het maar heel weinig............
p.s ik wou dat ik ging afvallen in de ramadan..........ik kom alleen bij:verdriet:
het is gewoon niet normaal meer joh!! mijn **** is gewoon helemaal weg :( maar iedereen bedankt voor het reageren, ik ga door inshAllah..
Origineel gepost door Angel17
het is gewoon niet normaal meer joh!! mijn **** is gewoon helemaal weg :( maar iedereen bedankt voor het reageren, ik ga door inshAllah..
Waaaat???...Wil je wat van mij hebben ik genoeg reserve!
DieselGirly
22-11-2002, 11:15
Als je nadenkt kom je eeder bij, dan dat je afvalt.
omdat
je s'avonds eet en daarna gaat slapen, je hebt geen bewegingen meer.
en zo een maand lang, is niet bepaald wat je gezond noemt.
lieve Angel stop niet met het vasten, prop je zelf gewoon met eten.
En als je dat echt niet kan slik dan Vitamenes ofzo.
en nog ff en de Ramadan is afgelopen, wat ik wel jammer vind persoonlijk.
DieselGirly
22-11-2002, 11:16
Origineel gepost door fardou
Huh???
Ik kom juist aan!!
jij niet alleen ik ook, ik wil ook wel wat kilo's kwijt, maar nu kom ik aan!!!...... :( .........die verloren 4 kilo's die ik kwijt was heb ik weer terug!
DieselGirly
22-11-2002, 11:29
Origineel gepost door fardou
Ja erg he :giechel: .
Ach het komt inchala wel weer goed meid!
I hope so!!
Maar als jij het zegt geloof ik het wel!!!
:zwaai:
Ok wie is er afgevallen??
Of misschien wel bijgekomen!!
ik ben afgevallen.. in het begin kwam ik juist echt bij... maar eindstand zat ik drie kilo onder mijn normale gewicht.. wat nu overigens weer helemaal is opgelost hoor :D
Toufik19
15-12-2002, 23:00
Origineel gepost door Noena
Stond ik maar in jou schoenen ik wil heel graag afvallen maar het wil maar niet lukken. Ik heb het idee dat ik alleen maar bij kom in de ramadan... Maar misschien komt dat wel door mijn verslaving aan chocolade..
denk je?
SamiaGirl
15-12-2002, 23:34
vast nog steeds,moet nog 3 dagen hamdoelilallah :stout: ben wel afgevallen maar na deze dagen is het er zo weer aan :hoera:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.