Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : last van buikpijn

nadortje
01-11-2009, 17:24

ik heb al ruim een week last van mijn buik. vooral rechtsonder. soms doet het best wel pijn en soms zit de pijn aan de linkerkant of in mijn rug. ik ben ook soms misselijk enzo. ik ben dus nu bang dat het blinde darmontsteking is. en ik ben echt bang om naar huisarts te gaan want als het namelijk de blinde darmontsteking is dan word ik geopereerd en daar ben ik zo bang voor :traan1:

-Sophisticated-
01-11-2009, 17:34
ik heb al ruim een week last van mijn buik. vooral rechtsonder. soms doet het best wel pijn en soms zit de pijn aan de linkerkant of in mijn rug. ik ben ook soms misselijk enzo. ik ben dus nu bang dat het blinde darmontsteking is. en ik ben echt bang om naar huisarts te gaan want als het namelijk de blinde darmontsteking is dan word ik geopereerd en daar ben ik zo bang voor :traan1: als je met je rechter been omhoog gaat doet het dan pijn daar???, en ik zou als ik jou was naar de dokter gaan want dat kan loslopen in je buik en dan is het afgelope met je, ik heb het ook gehad tec.., ik was ook zooo bang voor de operatie egt maar het is als of je maar 1sec duurd, het steld niks voor, als dat het is dan, maar gwn naar de dokter gaan!:goedzo:

nadortje
01-11-2009, 17:37
als je met je rechter been omhoog gaat doet het dan pijn daar???, en ik zou als ik jou was naar de dokter gaan want dat kan loslopen in je buik en dan is het afgelope met je, ik heb het ook gehad tec.., ik was ook zooo bang voor de operatie egt maar het is als of je maar 1sec duurd, het steld niks voor, als dat het is dan, maar gwn naar de dokter gaan!:goedzo: nee doet niet echt pijn als ik met mijn been oomhoog doe maar het voelt wel raar aan. ja maar ik ben heel erg want alleen al als ik iets met bloed zie word ik al gek.:traan1:

-Sophisticated-
01-11-2009, 17:39
nee doet niet echt pijn als ik met mijn been oomhoog doe maar het voelt wel raar aan. ja maar ik ben heel erg want alleen al als ik iets met bloed zie word ik al gek.:traan1: ja dat had ik ook voelde ok raars als ik emt me been omhoog ging,jij gaat onder nakoze je gaat geen bloed zien walou alleen touwtjes op je borst en op je armen, maar ga gwn naar de dokter en vraag of je darmen kan laten kijken anders maakt het je alleen maar gekker miss is er niks hefet t gwn te make met je eetpatroon ofzo...,

nadortje
01-11-2009, 17:44

ja dat had ik ook voelde ok raars als ik emt me been omhoog ging,jij gaat onder nakoze je gaat geen bloed zien walou alleen touwtjes op je borst en op je armen, maar ga gwn naar de dokter en vraag of je darmen kan laten kijken anders maakt het je alleen maar gekker miss is er niks hefet t gwn te make met je eetpatroon ofzo..., ja moet gewoon morgen afspraak maken. nou ik heb niks aan mijn eetpatroon veranderd. maar mijn ouders en mijn broertje hebben de blindedarm wel laten halen. dus drm ben ik daar er zo bang voor.

-Sophisticated-
01-11-2009, 17:49
ja moet gewoon morgen afspraak maken. nou ik heb niks aan mijn eetpatroon veranderd. maar mijn ouders en mijn broertje hebben de blindedarm wel laten halen. dus drm ben ik daar er zo bang voor. moet je ook daar bij vertellen mis is eht erfelijk!, maar dat is egt lastig te onderzoeken, bij mmij toen ik naar de ziekenhuis ging hadde ze me 2dagen lang onderzocht egt van top tot teen gwn ze konden niks vinden:maf: ze zijde miss ben je een bactirie opgelope in marokko dan krijg je pilletjes moet je die uit poepen etc.., ik dachtt ik ga al 19jaar naar marokko nooit hmld bactirie opgelopen:maf: , dus zijde ze van ja we gaan een kijk operatie doen om te kijken wat er is bla bla en mocht het tog een blinde darm ontsteking zijn dan halen we die weg, wat blijkt dan dat het tog een blinde darm ontsteking was:moe:

nadortje
01-11-2009, 18:10
moet je ook daar bij vertellen mis is eht erfelijk!, maar dat is egt lastig te onderzoeken, bij mmij toen ik naar de ziekenhuis ging hadde ze me 2dagen lang onderzocht egt van top tot teen gwn ze konden niks vinden:maf: ze zijde miss ben je een bactirie opgelope in marokko dan krijg je pilletjes moet je die uit poepen etc.., ik dachtt ik ga al 19jaar naar marokko nooit hmld bactirie opgelopen:maf: , dus zijde ze van ja we gaan een kijk operatie doen om te kijken wat er is bla bla en mocht het tog een blinde darm ontsteking zijn dan halen we die weg, wat blijkt dan dat het tog een blinde darm ontsteking was:moe: ja bij moeder ook. wij waren naar eerst naar de dokter gegaan en hij zei dat het waarschijnlijk de blindedarm is en we moesten gelijk naar eerst hulp. hij gaat gelijk daar heen gebeld. dus wij daar heen en super lang gewacht. we waren daar al rond half 4 of eerder zelfs. dus we waren eindelijk aan de buurt allemaal onderzoeken enzo. hun wiste ook niet zeker of het blindedarm zou zijn. hun zouden net als bij eerst kijken met een kijkoperatie of het zeker was en de zuster zou terug komen om mijn moeder naar haar kamer te brengen. komt ze rond half 8 terug en zegt ze sorry maar er is een opname stop jullie kunnen bij een andere ziekenhuis terecht. dus ik moest mijn vader bellen om ons op te halen om ons naar het andere ziekenhuis te brengen. dus we waren pas om half 9 bij het andere ziekenhuis. daar wilde ze opnieuw onderzoeken doen. ze hadden urine gecontroleerd en later kwam de dokter en zei dat het een kleine kans is dat het de blindedarm zou zijn en pas de volgende dag verder zou gaan met onderzoeken. uiteindelijk moest mijn moeder daar blijven. en de volgende dag zouden ze weer bloed prikken en een ct-scan maken. dus uit de ct-scan bleek dat het een beginnende ontstekking was maar tijdens de operatie bleek dat het veel erger was. maar hamdoelliah gaat nu wel goed maar ja was wel 2 zware dagen.