Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : last van buikpijn

nadortje
01-11-2009, 17:24

ik heb al ruim een week last van mijn buik. vooral rechtsonder. soms doet het best wel pijn en soms zit de pijn aan de linkerkant of in mijn rug. ik ben ook soms misselijk enzo. ik ben dus nu bang dat het blinde darmontsteking is. en ik ben echt bang om naar huisarts te gaan want als het namelijk de blinde darmontsteking is dan word ik geopereerd en daar ben ik zo bang voor :traan1:

-Sophisticated-
01-11-2009, 17:34
ik heb al ruim een week last van mijn buik. vooral rechtsonder. soms doet het best wel pijn en soms zit de pijn aan de linkerkant of in mijn rug. ik ben ook soms misselijk enzo. ik ben dus nu bang dat het blinde darmontsteking is. en ik ben echt bang om naar huisarts te gaan want als het namelijk de blinde darmontsteking is dan word ik geopereerd en daar ben ik zo bang voor :traan1: als je met je rechter been omhoog gaat doet het dan pijn daar???, en ik zou als ik jou was naar de dokter gaan want dat kan loslopen in je buik en dan is het afgelope met je, ik heb het ook gehad tec.., ik was ook zooo bang voor de operatie egt maar het is als of je maar 1sec duurd, het steld niks voor, als dat het is dan, maar gwn naar de dokter gaan!:goedzo:

nadortje
01-11-2009, 17:37
als je met je rechter been omhoog gaat doet het dan pijn daar???, en ik zou als ik jou was naar de dokter gaan want dat kan loslopen in je buik en dan is het afgelope met je, ik heb het ook gehad tec.., ik was ook zooo bang voor de operatie egt maar het is als of je maar 1sec duurd, het steld niks voor, als dat het is dan, maar gwn naar de dokter gaan!:goedzo: nee doet niet echt pijn als ik met mijn been oomhoog doe maar het voelt wel raar aan. ja maar ik ben heel erg want alleen al als ik iets met bloed zie word ik al gek.:traan1:

-Sophisticated-
01-11-2009, 17:39