Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verwaarlozen

IkBenSaliha
06-06-2004, 11:38

Stel je bent getrouwd... en je vrouw of man verwaarloosd zich eigen helemaal naar zijn huwelijk. Worden dik... Geven geen tijd aan zich zelf meer... Noem maar op Ik hoor dat vooral van jongens. Dat de meeste vrouwen zich helemaal verwaarlozen naar de huwelijk. Dan worden ze lelijk naar hun mening. Wat vinden jullie hier van. :zwaai:

IkBenSaliha
06-06-2004, 11:43
Origineel gepost door levuuuh als je getrouwt ben kijk je toch niet meer na uiterlijk Dat is waar... Uiterlijk is niet belangerijk... Maar het is wel belangerijk dat men verzorg is... En niet onnodig dik... terwijl die gene daar iets aan kan doen.:maf: Sporten, gezond eten. Zeg nou eerlijk... als jullie iemand zien verwaarlozen waarvan je heel erg veel houd... Dat heb je toch liever niet. :zwaai:

IkBenSaliha
06-06-2004, 11:44
Origineel gepost door levuuuh jullie meisjes worden zeker steeds lekkerder :rolleyes: Dat hoor je mij niet zeggen.

Marusa
06-06-2004, 11:56
Origineel gepost door levuuuh als je getrouwt ben kijk je toch niet meer na uiterlijk Tuurlijk wel! :)

marjam123
06-06-2004, 11:59

Origineel gepost door Marusa Tuurlijk wel! :) nou sommige mensen gaan t te letterlijk nemen en schenken daar geen aandacht meer aan... aangezien ze tog al iemand hebben... xxx

IkBenSaliha
06-06-2004, 12:01
Origineel gepost door Marusa Tuurlijk wel! :) zeker weten wel een beetje.

Marusa
06-06-2004, 12:04
Origineel gepost door marjam123 nou sommige mensen gaan t te letterlijk nemen en schenken daar geen aandacht meer aan... aangezien ze tog al iemand hebben... xxx Juist dan moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor je man. En dat gedlt ook voor de man, je wilt toch niet dat je vrouw je niet meer aantrekkelijk vindt? :zwaai:

LHBIBAA
06-06-2004, 12:10
ik vind dat juist als je getrouwd bent er goed uit moet blijven zien!! geldt voor jongens en meisjes!! gewoon altijd leuk gekleed en haren leuk zitten,lichtjes opgemaakt! dan blijf je aantrekkelijk! je mag wel van elkaar houden maar ja dan hoef je er nog niet bij te gaan lopen als een zeekoe of beest omdat hij of zij toch wel van mij houdt!!

marjam123
06-06-2004, 12:14
Origineel gepost door Marusa Juist dan moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor je man. En dat gedlt ook voor de man, je wilt toch niet dat je vrouw je niet meer aantrekkelijk vindt? :zwaai: Precies :goedzo:

IkBenSaliha
06-06-2004, 12:15
Origineel gepost door L'HBIBA ik vind dat juist als je getrouwd bent er goed uit moet blijven zien!! geldt voor jongens en meisjes!! gewoon altijd leuk gekleed en haren leuk zitten,lichtjes opgemaakt! dan blijf je aantrekkelijk! je mag wel van elkaar houden maar ja dan hoef je er nog niet bij te gaan lopen als een zeekoe of beest omdat hij of zij toch wel van mij houdt!! HAHAHAHAHAHa :maf: zeekoe!!!!! :hihi: :D

TenderHeart
06-06-2004, 12:21
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.

Mektab
06-06-2004, 17:32
Assalamoe alaykkoem, Ik vind het zowel de plicht voor de man als de vrouw om zichzelf goed te verzorgen. Je hoort vaak dat (heb het even over vrouwen, bij de mannen weet ik niet hoe het zit) vrouwen na een tijdje geen zin meer hebben om zichzelf op te tutten. Ik zou er zelf niet aan moeten denken.... Walaykoem salaam

miss_saliha
06-06-2004, 17:35
:hihi:...dat word standaard gezegd ja! Sommige vrouwen hebben het aan zichzelf te danken..dus tsjah eigen schuld dikke bult! -X- Saliha..