Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werken in marokko

sultana84
01-11-2009, 00:19

salaam en hallo dames en heren Ik zou graag wat tips van jullie willen krijgen of met iemand in contact willen komen, die mij graag zou willen helpen om in Marokko te gaan werken als docent Nederlands of iets anders in de maatschappelijke hoek. Ik ben 25 jr. Ik heb een HBO studie gedaan, richting gedrag en maatschppij. Ik heb verschillende werkervaringen in Nederland opgedaan. Nu zou ik graag in het buitenland willen werken, in Marokko dus, mijn geboorteland. Ik wil daar ook een studie arabisch willen doen tijdens mijn verblijf in het land. Graag concrete dingen die mij op weg kunnen helpen. Onzin en beledigende opmerkingen houd je voor jezelf aub. thnx

GIRLFRIEND
01-11-2009, 17:02
Up voor jou!!!:goedzo: veel succes

amira00
01-11-2009, 17:16
http://www.steunremigranten.nl/index.php?fuseaction=home.showPages&pagenr=G8LbWmgb&taal=ned_ hier een link ... zij zijn actief in marokko .,. vooral in het noorden ik zou met hun in contact komen .. meid kwestie van googlen en gij zult vinden!

Bayti_Vastgoed
02-11-2009, 14:28
In Tetouan heb je meerdere scholen voor het onderwijzen van de Nederlandse taal. Wellicht dat je hier terecht kunt.

sultana84
02-11-2009, 16:55

hee jongens thnx voor de info.