Bekijk originele versie : En nu dan echt!
Manal456
31-10-2009, 23:27
Ze zijn er al zoveel. Topics om af te vallen. Ik dacht, ik start een nieuwe verse en lekkere topic over, je raad het al, afvallen:hihi:
Wie doet er weer mee? Noteer elke dag wat je hebt gegeten en ik reageer daarop. Zo helpen we elkaar een beetje. Ik probeer zelf ook af te vallen en doe dat met het Sonja Bakker dieet. Dus mijn commentaar zal zijn op basis van haar dieet.
OK DAN. WIE DOET MEE???
Ikke: lengte 1.63,
Hoeveel wil je kwijt (aan kilo's dan): 26 kg:banana:
EN IK GA ERVOOR:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Manal456
31-10-2009, 23:31
Ze zijn er al zoveel. Topics om af te vallen. Ik dacht, ik start een nieuwe verse en lekkere topic over, je raad het al, afvallen:hihi:
Wie doet er weer mee? Noteer elke dag wat je hebt gegeten en ik reageer daarop. Zo helpen we elkaar een beetje. Ik probeer zelf ook af te vallen en doe dat met het Sonja Bakker dieet. Dus mijn commentaar zal zijn op basis van haar dieet.
OK DAN. WIE DOET MEE???
Ikke: lengte 1.63,
Hoeveel wil je kwijt (aan kilo's dan): 26 kg:banana:
EN IK GA ERVOOR:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
Mijn dag van vandaag:
Ontbijt: plak kruidkoek met halvarine:likje:
TD: 1 evergreen (eentje dus)
Lunch: 1 krentenbol
TD: 1 appel + 3 mandarijntjes:o
Diner: stukje kip uit de oven met rauwkostsalade, gekookte aardappeltjes
1 stukje zelfgemaakt brood
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL water + 2 glazen cola light
WIe volgt????
stille_2006
01-11-2009, 00:18
ik doe ook mee, zie maar andere topic. Vandaag heb ik het een beetje aangepast ga morgen weer verder. Wil gwn graag nu eerst 5 kilo kwijt voor 1 december en de rest van de 5 kilo daarna weer... het is wel zwaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.