Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde maakt blind!!!!!!

LZN
22-11-2002, 09:13

sallam erlikom allemaal, ik heb een vraag aan jullie: ik zou graag van jullie willen weten wat voor jullie belangerijk is voor jullie toekomst: het innerlijk of het uiterlijk van een persoon ik wil graag van jullie weten hoe jullie er daar over denken veel liefs en je hoort me gauw.

Miss_Taza18
22-11-2002, 09:16
IN HET BEGIN KIJK JE NAAR HET UITERLIJK, MAAR DAARNA KIJK JE VERDER DAN JE NEUS LANG IS HET INNERLIJK IS DAN TOCH HEEL BELANGRIJK .WAT HEB JE AAN EEN MOOIE MAN DIE BIJVOORBEELD GEEN RESPECT VOOR JE HEEFT OFZO MAAR ALS JE IEMAND TEGEN KOMT DIE EEN GOED UITERLIJK EN INNERLIJK HEEFT JA DAN IS DAT MOOI MEEGENOMEN CIAOOOOOOOOO

stoeipoes
22-11-2002, 09:35
Ik kijk ook naar het innerlijk.... wat heb ik aan een jongen die bloedmooi is, maar een slechte karakter heeft terwijl ik een goed uitziende jongen kan krijgen met een top karakter...???? Ik laat het me niet twee x zeggen...ik ga voor die 2e!!! Maar mijn sweety is en erg HOT en heeft een top karakter........I love you sweety

Noena
22-11-2002, 09:56
Als je het mij vraagt??.... Van een mooi bord kan je niet eten!! Dus geef mij maar het innderlijk!

stoeipoes
22-11-2002, 09:56

mooi gezegd!!!!!!

hinda20
22-11-2002, 10:04
innerlijk, maar het oog wil natuurlijk ook wat.

Noena
22-11-2002, 10:08
Origineel gepost door hinda20 innerlijk, maar het oog wil natuurlijk ook wat. Meid wat jou oog wil, willen duizenden andere meiden ook dus als jij met een knappe gozer op straat loopt moet je niet denken dat mensen jou gaan respecteren omdat jij zijn vriendin bent want het liefst zien ze je 10 meter onder de grond!!! En buiten dat die knappe gozer je dan aan de haak hebt geslagen zal toch op een dag van al die aandacht dat tie krijgt of vreemdgaan of een ander zoeken dus mijn mening ga voor het innerlijk!!!

loella
22-11-2002, 10:19
Nouuuu... kijk het eerste waar je naar kijkt is zoiezo het uiterlijk... en dan nog kan je wel zeggen "nee daar let ik niet op bla bla bla" toch is het zo want jullie kunnen mij niet zeggen dat er straks bv een man voor jullie staat met 1 tand en een bolle buik met lang vies en onverzorgd haar.. maar ontzettend lief is, dat jullie dan zeggen van ja dit is mijn droom man... Misschien een overdreven voorbeeld maar toch is het zo... Tuurlijk hoeft de persoon niet supermooi te zijn want niemand is perfect... maar hij mag wel een beetje the looks hebben maar uiteindelijk draait het om het innerlijke van die man en zo zie je maar weer dat iedereen een eigen smaak heeft... want misschien is er wel iemand die ik niet mooi vind maar een ander weer wel... Maar ik ga voor iemand die ook voor mij gaat... laat het komen en kies niet uit want dan kom je niet ver... als je kiest kies je iemand die niet echt voor jou is gegaan maar jij voor hem/haar nou thallouw op deze vrijdag Ciaoooo

KarimaB1984
22-11-2002, 10:36
Dames, dames, dames toch!!! We weten toch allemaal dat al die knappe gozers geen innerlijk hebben die ons denk ik aanspreekt. Iemand is lelijk en aardig of..... Iemand is mooi en *****erig :maf3:

KarimaB1984
22-11-2002, 10:36
Dames, dames, dames toch!!! We weten toch allemaal dat al die knappe gozers geen innerlijk hebben die ons denk ik aanspreekt. Iemand is lelijk en aardig of..... Iemand is mooi en *****erig :maf3:

KarimaB1984
22-11-2002, 10:39
Oeps ik ben te enthousiast ik plaats twee keer hetzelfde bericht.

gooja
22-11-2002, 10:56
beter twee keer dan helemaal niet!