Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ladies uit België...Need your help!!

blauwe_hemel
06-06-2004, 01:04

Salaam sisters; IK zit met een klein probleempje...ik ga namelijk binnekort naar een bruiloft gaan inscha'Allah...maar probleem is..heb geen kleed...Nou is mijn vraag aan de ladies (wonende te België) weten jullie soms of er marokkaanse kleedjes verhuurd worden ergens in omgeving Antwerpen/ Brussel...zo ja, kunnen jullie me dan vertellen waar en wat de kostprijs er van bedraagt..En oh ja...wie van jullie heeft een marokkaans kleed hier in België laten naaien...of zo gekocht..ben het inscha'Allah van plan..en hoe zit dat met de kostprijs...is het hier duurder dan in Marokko..of juist omgekeerd?? Moehim meiden, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Alvast bedankt Groetjes :zwaai: :zwaai:

elCid
06-06-2004, 08:49
Beste, Bel eens naar mijn dochter Jamila. Zij is een negeffa en verzorgt bruiloften zowel in Nederland als Belgie. Zij verhuurt ook bruidsjurken en ik weet zeker dat je in haar collectie vindt wat je wilt. Haar tel nummer is 0031 20 6333352. Groeten en succes - Abdellah (papa van Jamila) PS. Zij kan je ook helpen met alle informatie over het laten maken van een bruidsjapon met betrekking waar en wat het kost

peacefull
06-06-2004, 13:55
In Antwerpen, heb je niet zovéél winkels! Maar brussel loopt daar vol van! Je hebt Rue de Brabant, daar heb je winkels die zowel verhuren als verkopen! Natuurlijk is het in Marokko goedkoper! Maar hier vind je vast je smaak ook wel! Succes

ynna
06-06-2004, 14:25
Hey lieve schat Ik begrijp niet juist welk kleed dat je bedoeld maar als het een dfin is dat je wil zeggen of avondkleed, nou in antwerpen is er geen verhuur meer aangezien dat er te veel schade werd verricht en daarna ontkent hebben ze dat afgeschaft. Maar Rue de Brabant weet je zeker zijn in brussel die internationale straat daar!!! Mohiem daar helemaal op het einde heb je toch zoon winkel galerijtje met van voor een pakistaan dacht ik met allemaal kettingen enzo... ewa daar helemaal van achter aan je rechterkant heb je een winkel en die verhuurt ook kleren maar minstens 2 weken op voorhand dacht ik dat je moest bestellen daar om zeker te zijn. Daar schuin over naaien ze marokkaans kledij, maar dat is een afraader hier in belgie is het peperduur voor te laten naaien je kan beter stof kopen die je mooi vind en laten naaien in marokko tegenwoordig zijn ze daar veel sneller en moderen ook!! Tenslotte je moet niet vergeten alle modellen van marokkaans kledij komt tenslotte van daar!! Veel geluk xxxxxx

81samra
06-06-2004, 18:35

Salaam Heb nog nooit een kleed gehuurd, weet dus ook niet waar ze het doen. Moehim in Antwerpen heb je Bruidshuis Yousra aan de Drink. Deze heeft wel mooie kleedjes... In Brussel is er Rue de Brabant en Rue Marie Christine. Bij elke naaier in Bxl is het mogelijk om stof binnen te brengen maar is wel veel duurder dan in Maroc.

blauwe_hemel
06-06-2004, 20:57
Origineel gepost door el cid Beste, Bel eens naar mijn dochter Jamila. Zij is een negeffa en verzorgt bruiloften zowel in Nederland als Belgie. Zij verhuurt ook bruidsjurken en ik weet zeker dat je in haar collectie vindt wat je wilt. Haar tel nummer is 0031 20 6333352. Groeten en succes - Abdellah (papa van Jamila) PS. Zij kan je ook helpen met alle informatie over het laten maken van een bruidsjapon met betrekking waar en wat het kost Oh wat leuk dat je me haar nummer geeft...kan goed van pas komen...héél erg bedankt :zwaai:

blauwe_hemel
06-06-2004, 21:11
Origineel gepost door ynna Hey lieve schat Ik begrijp niet juist welk kleed dat je bedoeld maar als het een dfin is dat je wil zeggen of avondkleed, nou in antwerpen is er geen verhuur meer aangezien dat er te veel schade werd verricht en daarna ontkent hebben ze dat afgeschaft. Maar Rue de Brabant weet je zeker zijn in brussel die internationale straat daar!!! Mohiem daar helemaal op het einde heb je toch zoon winkel galerijtje met van voor een pakistaan dacht ik met allemaal kettingen enzo... ewa daar helemaal van achter aan je rechterkant heb je een winkel en die verhuurt ook kleren maar minstens 2 weken op voorhand dacht ik dat je moest bestellen daar om zeker te zijn. Daar schuin over naaien ze marokkaans kledij, maar dat is een afraader hier in belgie is het peperduur voor te laten naaien je kan beter stof kopen die je mooi vind en laten naaien in marokko tegenwoordig zijn ze daar veel sneller en moderen ook!! Tenslotte je moet niet vergeten alle modellen van marokkaans kledij komt tenslotte van daar!! Veel geluk xxxxxx Salaam sis, Shokran voor je reactie en voor je uitleg...Rue de Brabant weet ik inderdaad zijn...dus ik zal daar maar eens gaan rondkijken ...en aan de hand van je instructies zal ik het zeker wel vinden... ;) Thanks :zwaai:

blauwe_hemel
06-06-2004, 21:13
Origineel gepost door peacefull In Antwerpen, heb je niet zovéél winkels! Maar brussel loopt daar vol van! Je hebt Rue de Brabant, daar heb je winkels die zowel verhuren als verkopen! Natuurlijk is het in Marokko goedkoper! Maar hier vind je vast je smaak ook wel! Succes Shokran voor je reactie...ja in Marokko is het inderdaad wel goedkoper..maar helaas gaan we dit jaar niet dus zal hier moeten rondkijken en hopen dat ik iets zal vinden... Groetjes :)

blauwe_hemel
06-06-2004, 21:17
Origineel gepost door 81samra Salaam Heb nog nooit een kleed gehuurd, weet dus ook niet waar ze het doen. Moehim in Antwerpen heb je Bruidshuis Yousra aan de Drink. Deze heeft wel mooie kleedjes... In Brussel is er Rue de Brabant en Rue Marie Christine. Bij elke naaier in Bxl is het mogelijk om stof binnen te brengen maar is wel veel duurder dan in Maroc. Salaam meid, IK zelf ken Antwerpen niet zo goed...zou je me kunnen beschrijven waar die winkel van Yousra gelegen is...en verhuren ze daar ook marokkaanse kleedjes of enkel bruidskleedjes... Moehim Alvast bedankt sis Groetjes En nogmaals allemaal bedankt voor jullie advies ;)

mya
06-06-2004, 21:19
Origineel gepost door blauwe_hemel Salaam meid, IK zelf ken Antwerpen niet zo goed...zou je me kunnen beschrijven waar die winkel van Yousra gelegen is...en verhuren ze daar ook marokkaanse kleedjes of enkel bruidskleedjes... Moehim Alvast bedankt sis Groetjes En nogmaals allemaal bedankt voor jullie advies ;) Check je PM :zwaai:

ynna
06-06-2004, 21:23
Lieve schat Die winkel in antwerpen is in een zijstraat van turnhoutsebaan ze hebben daar heeeeeeeeeeeel mooi kleren, maar helaas ze huren niet meer dat is de winkel die ik bedoelde die veel schade aan de kleren terug kreeg en die werden gewoon door de klant ontkent en zo had ze allen maar meer problemen en daarom heeft ze het afgeschaft. Maar je kan nog altijd kijkje gaan nemen om te kopen is ook niet zo duur zoals rue de brabant, weet wel niet hoe die straat heet maar als je aan iemand daar in turnhoutsebaan "DE DRINK" vraagt dan zal hij je het laten zien want dat is in de zelfde straat naast elkaar bijna Ik kan je wel helpen met tafeldecortie en bediening als je een of ander feest geeft 0499436552 en ook heel goedkoop Groetjes xxxxxxxx

blauwe_hemel
06-06-2004, 21:23
Origineel gepost door mya Check je PM :zwaai: Thanks...heb net terug gemaild ;) xxx

blauwe_hemel
06-06-2004, 21:27
Origineel gepost door ynna Lieve schat Die winkel in antwerpen is in een zijstraat van turnhoutsebaan ze hebben daar heeeeeeeeeeeel mooi kleren, maar helaas ze huren niet meer dat is de winkel die ik bedoelde die veel schade aan de kleren terug kreeg en die werden gewoon door de klant ontkent en zo had ze allen maar meer problemen en daarom heeft ze het afgeschaft. Maar je kan nog altijd kijkje gaan nemen om te kopen is ook niet zo duur zoals rue de brabant, weet wel niet hoe die straat heet maar als je aan iemand daar in turnhoutsebaan "DE DRINK" vraagt dan zal hij je het laten zien want dat is in de zelfde straat naast elkaar bijna Ik kan je wel helpen met tafeldecortie en bediening als je een of ander feest geeft 0499436552 en ook heel goedkoop Groetjes xxxxxxxx Oh erg bedankt schatje..wel ik zal daar eens een kijkje gaan nemen... Kusjes