Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verliefheid...

Pagina's : [1] 2 3

_MaJesTeiT_
06-06-2004, 00:40

Hoi luitjes, Als je verliefd bent, gaat die verliefdheid dan over in een paar weken of blijft die er altijd hangen? Wat vinden jullie van verliefdheid? Wie krijgt er vlinders in zijn buik, als die verliefd is... Verliefdheid is een van de mooiste dingen, wat een mens kan overkomen... Ben je het mee eens of oneens met deze stelling? Laat je horen en deel het met ons mee. Liefs

Marrakchia_86
06-06-2004, 00:43
Origineel gepost door _MaJesTeiT_ Hoi luitjes, Als je verliefd bent, gaat die verliefdheid dan over in een paar weken of blijft die er altijd hangen? Wat vinden jullie van verliefdheid? Wie krijgt er vlinders in zijn buik, als die verliefd is... Verliefdheid is een van de mooiste dingen, wat een mens kan overkomen... Ben je het mee eens of oneens met deze stelling? Laat je horen en deel het met ons mee. Liefs Meid dat is een HEERLIJK gevoel jah... :Iluvu: Maar hoe verliefd ik ook ben of zal zijn... ik zal het nooit aan die gene laten blijken, want ik vind op één of andere manier dat het van een jongens kant moet komen...:D Maar het voelt HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kamillia83
06-06-2004, 00:47
Ik denk dat het pas mooi is wanneer het beantwoord wordt, wanneer dit niet het geval is lijkt het mij niet echt een mooie situatie om in te zitten. Bovendien denk ik niet dat het mooiste is wat een mens kan overkomen. Verliefdheid vervaagt namelijk na verloop van tijd..houden van is veel mooier.

al_hamka
06-06-2004, 00:48
Bij mij hangt ie na 3 jaar nog steeds :confused: :hoera:

Marrakchia_86
06-06-2004, 00:49

Wat hangt er nog steeds???

al_hamka
06-06-2004, 00:50
De :Iluvu: Sjurrie kwas nogal vaag :D

Mandalay
06-06-2004, 00:56
Origineel gepost door Marrakchia_86 Meid dat is een HEERLIJK gevoel jah... :Iluvu: Maar hoe verliefd ik ook ben of zal zijn... ik zal het nooit aan die gene laten blijken, want ik vind op één of andere manier dat het van een jongens kant moet komen...:D Maar het voelt HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sorry hoor, maar dat is pas het begin. Pas als je het aan diegene laat blijken en je bent bij elkaar en diegene voelt hetzelfde voor je. Dan pas ervaar je wat echte liefde is. En het is inderdaad een van de heerlijkste ervaringen die je mee kunt maken. Maar pas op voor de andere kant van die munt! En de duur van de verliefdheid is per situatie verschillend. Het kan een paar weken duren tot een aantal jaren. Daarna gaat het over in liefde, houden van, of het is meteen over.

Dunyaa
06-06-2004, 00:59
verliefdheid is inderdaad alleen mooi als het word beantwoord!! anders is het deep sh*t en geloof me IK kan het weten...

PobriSita
06-06-2004, 01:08
als ik verliefd word da heb ik haast geen honger meer, en eet ik weinig :stout:

Marrakchia_86
06-06-2004, 01:09
Origineel gepost door al_hamka De :Iluvu: Sjurrie kwas nogal vaag :D it's okey...:D

_MaJesTeiT_
06-06-2004, 01:15
Bedankt voor jullie reacties mensen... :) Nu ga ik ervandoor en wens jullie allen een goede nachtrust...slaap lekker en droom fijn, voor iedereen waar hij of zij zich bevindt... :zwaai:

Casaouia_Style
06-06-2004, 01:32
verliefdheid is niet iets wat snel overgaat..... :( je probeert het geestelijk te verdrijven maarja zelfs na teleurstelling enzo kun je nog op iemand verliefd blijven......

ziekkkkk
06-06-2004, 01:52
nou veelieft zijn is heel leukkkk

ziekkkkk
06-06-2004, 01:52
Origineel gepost door ziekkkkk nou velieft zijn is heel leukkkk

Lady_moi
06-06-2004, 01:59

ONEENS Verliefdheid nie vergelijken met houden van. Verliefdheid gaat vroeg of laat WEG En houden van blijft voor altijd!! En ja ben altijd verliefd duhh maar khou nie snel van iemand Origineel gepost door _MaJesTeiT_ Hoi luitjes, Als je verliefd bent, gaat die verliefdheid dan over in een paar weken of blijft die er altijd hangen? Wat vinden jullie van verliefdheid? Wie krijgt er vlinders in zijn buik, als die verliefd is... Verliefdheid is een van de mooiste dingen, wat een mens kan overkomen... Ben je het mee eens of oneens met deze stelling? Laat je horen en deel het met ons mee. Liefs

Pagina's : [1] 2 3