Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanted: zakelijke (dames)outfit voor sollicitatiegesprek

smietie
31-10-2009, 11:03

Salaam aleikoum allemaal, Ik heb binnenkort een sollicitatiegesprek bij een advocatenkantoor waar ze vrij formeel gekleed gaan. Ik wil zelf dan ook een pak aanschaffen voor dat gesprek, maar ik ben echt in 1000 en 1 winkels geweest om een geschikte outfit te vinden....zonder resultaat :( . Kan iemand mij een winkel aanraden waar ze nette (goed getailleerde) pakken verkopen? het moet ook wel betaalbaar zijn (ben maar een studentje), dus geen winkels die de prijs van 300 euro overstijgen aub ;). Ook als je andere opties hebt om er zakelijk uit te zien, echter zonder pak, let me know (wel iets dat te combineren is met een hoofddoek). Ik ben benieuwd :goedzo: !!!!

DiepOngelukkig
31-10-2009, 14:22
Je kan toch gewoon een mooi zwart koker rok (zwart) net iets onder de knie kopen, en een mooi strak getaileerd blazertje (zwart), elegante panty's (zwart) mooie hoge zwarte pumps, wit blousje onder de blazer, mooie bh eronder, 2 knoopjes losmaken..je haar opsteken en gaan met die banaan.

Malibu
31-10-2009, 14:26
Waarom een hele pak aanschaffen? Combineer een zwarte pantalon met een leuk colbertje. Bij de Zara hebben ze leuke, ze zijn iets langer en hebben 3/4e mouwen. Daaronder een leuk blousje met van die ruches en klaar ben je.

Malibu
31-10-2009, 14:27
Je kan toch gewoon een mooi zwart koker rok (zwart) net iets onder de knie kopen, en een mooi strak getaileerd blazertje (zwart), elegante panty's (zwart) mooie hoge zwarte pumps, wit blousje onder de blazer, mooie bh eronder, 2 knoopjes losmaken..je haar opsteken en gaan met die banaan. Haha, ze wilde iets wat te combineren was met d'r hoofddoek

DiepOngelukkig
31-10-2009, 14:31

Haha, ze wilde iets wat te combineren was met d'r hoofddoek Nou, dit kan ze toch prima combineren met haar hoofddoek, moet ze wel die 2 knoopjes dichtlaten. Een 3 kwart kokerrok kan toch wel? Die staan echt mooi en elegant. Voorbeeld; http://i35.tinypic.com/351wro4.jpg http://i36.tinypic.com/x20vwn.jpg

smietie
31-10-2009, 15:20
Haha, ze wilde iets wat te combineren was met d'r hoofddoek You read my mind ;). Ik ben inmiddels afgestapt van het pak-idee. Ik denk dat ik toch maar voor een elegante rok met een blousje ga (het idee van diep-ongelukkig). Bedankt voor het meedenken ;).