Bekijk originele versie : vakantie.....?!!?
nlsoraya
06-06-2004, 00:31
salaamaleikom. ik heb een vraagje...ik en mijn willen insha allah in de periode vanaf 6augustus op vakantie. ik ben een moslima met hoofddoek elhamdoelilah. en nu willen wij zo een vakantie huisje huren met een prive zwembad en alles gewoon prive zodat ik toch kan zwemmen enzo. het hoeft niet perse in marokko liefst juist niet...weet iemand iets of waar ik kan zoeken ik zal jullie heeeeeeeeeel dankbaar zijn!!!!!!!!!!!
salaam soraya
Marrakchia_86
06-06-2004, 00:34
Oh lekker romantisch, met je mannetje!!!
Maar helaas ik moet je teleurstellen, ik weet niks. Maar je kan gaan zoeken og www.google.nl naar privé vakantiehuisjes of iets in die richting....
Meid alvast een fijne vakantie, maar er iets leuks van...!!!
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 00:36
3aleikoem salaam
spanje
shie 800 euro voor een week ongeveer:zwaai:
Misz_Romance
06-06-2004, 00:37
ik u het niet wetn kan wel in marokko
nlsoraya
06-06-2004, 00:44
8ooeuro!??! dat is wel een beetje veel!! is dat per persoon of samen voor 1week en met of zonder reis?! het moet ook een prive zwembad hebben hihi.....oohh het is echt moelijk!!!
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 00:46
Origineel gepost door nlsoraya
8ooeuro!??! dat is wel een beetje veel!! is dat per persoon of samen voor 1week en met of zonder reis?! het moet ook een prive zwembad hebben hihi.....oohh het is echt moelijk!!!
lieve schat je praat dan over een villa he als je een privezwembad wilt ;) prijs is per villa
huisjes zijn veel goedkoper maar dan heb je een gezamelijk zwembad.
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 00:48
check deze: :Iluvu:
klik op exterieur
http://users.skynet.be/fa223738/Villa%20Dutch/
al_hamka
06-06-2004, 00:50
Misschien een of ander huisje in zuid frankrijk huren ofzo? of in spanje kun je meestal ook wel huisjes huren (prive) maar dan zit je in een niet-toeristisch gebied...
Misschien net wat je wilt :goedzo:
nlsoraya
06-06-2004, 00:55
ja dat wil ik ook...liever niet echt touristisch snap je..en ook gewoon eigen eten koken voor me mannetje hahah...niet uit eten enzo gewoon lekker rustig aan beetje zwemmen wandelen enzo..en natuurlijk ook wat dagen naar de boulevard maarja het is echt duur...en ik zit op school en hij werkt alleen dus we hebben niet al het geld van de wereld hahaha....ik zie wel anders word het maar niet zwemmen voor mij dan......en gewoon dan toch in een hotel....en misschien ergens als ikw eet dat niemand komt toch ff snel afkoelen in de zee hahah
al_hamka
06-06-2004, 00:59
Met zulke dingen moet je meestal gewoon geluk hebben en mensen tegen komen die toevallig iemand kennen die een huis hebben ergens... en die natuurlijk het huis verhuren!!!
Ik denk niet dat ze bij een reisbureau zoiets hebben. Maar misschien dat je lid bent van de ANWB?? Dan krijg je elke maand zo'n boekje thuis: kampioen. En daar achterin staan altijd mensen die huisjes verhuren! Misschien een idee...? Of op Marktplaats.nl kijken bij reizen... EN ANDERSSSS moet je eens in de krant kijken bij die kleine advertenties...
Genoeg opties of niet ;) Heel veel succes!!!
nlsoraya
06-06-2004, 01:03
sjokran allemaal ik hoop insha allah dat we wat vinden.......als iemand van jullie iemand kennen of in marokko ofzo met prive zwembad dan hoor ik het graag!!!!!!!!!!!!!!!!
PobriSita
06-06-2004, 01:07
Ga naar een reisbureau of i-net, of heb je géén rijke kennisen, vrienden, familie die een privé huisje met privé zwembad hebben ;) succes :zwaai:
Mandalay
06-06-2004, 01:08
Origineel gepost door nlsoraya
salaamaleikom. ik heb een vraagje...ik en mijn willen insha allah in de periode vanaf 6augustus op vakantie. ik ben een moslima met hoofddoek elhamdoelilah. en nu willen wij zo een vakantie huisje huren met een prive zwembad en alles gewoon prive zodat ik toch kan zwemmen enzo. het hoeft niet perse in marokko liefst juist niet...weet iemand iets of waar ik kan zoeken ik zal jullie heeeeeeeeeel dankbaar zijn!!!!!!!!!!!
salaam soraya
http://www.photovault.com/Link/Cities/San/Francisco/CSFVolume10/CSFV10P13_10.jpg
Is dit prive genoeg?
DaNGeRouZLy
06-06-2004, 01:09
Origineel gepost door Mandalay
http://www.photovault.com/Link/Cities/San/Francisco/CSFVolume10/CSFV10P13_10.jpg
Is dit prive genoeg?
:giechel:
nlsoraya
06-06-2004, 01:12
jaaaaaaa daaaaaaaaaar wil ik heen!!hahah dan ziet niemand mij hahahah...ik denk toch dat het een vakantie gewoon word waarin ik niet kan zwemmen maar gewoon ga genieten van het weer hahaha...ook leuk toch..dan ga ik ook liever naar marokko...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.