Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is nou ziek en wie niet

Tnawie
22-11-2002, 01:20

Ik word helemaal gek :maf2: wie is nou ziek, wie is in coma en wie ligt in het ziekenhuis, ik kan het nie meer volgen. :kwaad: ik heb geen overzicht meer, kan iemand een lijstje maken over wie nou echt ziek en wie nie.Dan weet k ook over wie k me zorgen moet maken en over wie nie. :kwaad: K zit me de hele tijd zorgen te maken over mensen die ziek zouden zijn terwijl deze grappen met ons uit halen :kwaad:

laboudanda
22-11-2002, 01:22
volgens wet artikel nummer 33 zijn ze beiden ziek!

Onslaught
22-11-2002, 01:23
laat ik dit zeggen dat tarik echt in coma is en de rest zijn???????????

Tnawie
22-11-2002, 01:26
Origineel gepost door laboudanda volgens wet artikel nummer 33 zijn ze beiden ziek! T wordt tijd dat ze die wetten gaan veranderen.En laat ze beginnen met artikel nr 1. geen vrijheids van mening s uiting meer, Je bent ziek als je dat ook dat werkelijk bent. En nie wanneer je vindt dat je ziek bent.

RaZer
22-11-2002, 01:27

hopen dat het goedkomt met Tarik Insh allah en ander.. als het waar is hoop ik het ook en als het niet waar... dar heb ik geen woorden voor en daar zal ik ook niet over oordelen. Daar ben ik ni voor... En dat ook nog eens in de maand ramadan te doen.. :(

RaZer
22-11-2002, 01:29
Origineel gepost door RaZer hopen dat het goedkomt met Tarik Insh allah en ander.. als het waar is hoop ik het ook en als het niet waar... dar heb ik geen woorden voor en daar zal ik ook niet over oordelen. Daar ben ik ni voor... En dat ook nog eens in de maand ramadan te doen.. :( in de maand ramadan.. In de ramadan. Een goed teken om te gaan slapen!! :zwaai: beslema

Tnawie
22-11-2002, 01:29
Origineel gepost door Onslaught laat ik dit zeggen dat tarik echt in coma is en de rest zijn??????????? Ik ken die ehsan nie, maar als zij dit gelogen heeft om aandacht te krijgen. Vooral nadat zij zag hoe iedereen t erg vond voor lelijkerd. Dan vergeef ik het haar nooit, ik maak zorgen om onbekenden, terwijl deze mij in de maling nemen.

Junkie
22-11-2002, 09:28
Ik lees nu ook net dat alles waarschijnlijk een grote leugen is. Die discussie is gesloten dus reageer ik er hier maar op. Als het echt niet waar is dan vind ik Ihsane het laagste van het laagste. Ik heb hier letterlijk zitten snotteren, helemaal toen ik dat verhaal van Cheetah las. Het valt gewoon niet te bevatten om over zoiets te gaan liegen. Ik vond echter de bewijsvoering wat magertjes. Allemaal dingen waardoor je kan gaan twijfelen, maar nergens een onomstotelijk bewijs. Ik ben er voor mezelf niet uit wie ik moet geloven. En dat is minstens zo pijnlijk.

Onslaught
22-11-2002, 10:42
:tranen: /me mist soumaya1

kickgirl
22-11-2002, 10:47
nou dan heeft Ihsane het goed gedaan, want als haar tante zelfs heeft meegelogen? Erg laag. Helaas heb ik de discussie blijkbaar ook gemist. Dus echt duidelijk viindt ik het ook niet. Ik las toevallig een bericht die Onslaught heeft geplaast. Mijn reactie Ik BEN ERG GESCHROKKEN DAT ZE HEEFT GELOGEN! Aan de familieleden/vrienden van Tarik wens ik ze hierbij veel sterkte en de kracht om op de been te blijven. Insallah zal hij snel uit zijn coma ontwaken. Kickkie

Guadaloupe
22-11-2002, 10:50
ik geloof het wel ik bedoel, je gaat hier toch niet om liegen??

Onslaught
22-11-2002, 10:53
Origineel gepost door kickgirl nou dan heeft Ihsane het goed gedaan, want als haar tante zelfs heeft meegelogen? Erg laag. Helaas heb ik de discussie blijkbaar ook gemist. Dus echt duidelijk viindt ik het ook niet. Ik las toevallig een bericht die Onslaught heeft geplaast. Mijn reactie Ik BEN ERG GESCHROKKEN DAT ZE HEEFT GELOGEN! Aan de familieleden/vrienden van Tarik wens ik ze hierbij veel sterkte en de kracht om op de been te blijven. Insallah zal hij snel uit zijn coma ontwaken. Kickkie welke bericht :confused: /me is erg eenzaam, dat vindt hij

laboudanda
23-11-2002, 21:39
Origineel gepost door TNAwie T wordt tijd dat ze die wetten gaan veranderen.En laat ze beginnen met artikel nr 1. geen vrijheids van mening s uiting meer, Je bent ziek als je dat ook dat werkelijk bent. En nie wanneer je vindt dat je ziek bent. Volgens wet artikel nummer 42, weet ik niet waar U het over hebt... OK Next

yasmine85
23-11-2002, 21:46
Origineel gepost door Onslaught welke bericht :confused: * Onslaught is erg eenzaam, dat vindt hij meskieeeeeeeeen... :( Ik mis haar ook... maar hey... laat ff een smile :D zien... SMILE, YOU'RE ON CANDID CAMERA.... :D kiss

saidaaatje
23-11-2002, 21:51

hmmmmmm tarik is echt ziek.....enne alles rondom ihsane is een grote leugen......die zogenaamde tante van haar......dat is zij zeklf!!!!!wedden dat ze nog meer accounts hier heeft!die meid spoort niet!