Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruiloft Met AnahseeD? WIE?

Le-Sud
05-06-2004, 23:48

salamalikom iedereen k ben ff nieuwscheirig wie zijn/haar bruiloft alleen met anasheed heeft gedaan en hoe en wat hoe t ging enso:D gewoon uit nieuwscheirgheid:)

Shaimaa
06-06-2004, 00:18
Over 19 daagjes weet ik je te vertellen hoe het is gegaan:D

Le-Sud
06-06-2004, 00:46
ohww allah kemel bighirrr:boogie: leukk!

raniazina
06-06-2004, 00:48
ik heb er meegemaakt ansheed is wel mooi maar spijtige je kon niet dansen

missy_ana
06-06-2004, 14:19

op sommige anachieds mag j ewel dansen zoals vb wanneer ze over de la'roesa zingen of wanneer ze alleen de doef gebruiken , maar niet waar da kalaam allah in komen

Le-Sud
06-06-2004, 17:14
ohw ja.. meer mensen?? dan doe je op begint gewoon rustige anasheed en later waar je op mag dansen:boogie:

soennia83
06-06-2004, 19:49
Salaam alaikom, ik heb een verloving van een vriendin meegemaakt die anasheed had gedraait ( dus geen band) het was op zich wel gezellig, maar dat kwam meer omdat er een aantal actieve dames aanwezig waren die mooie anasheed konden zingen met de deff. MaschAllah Maar het is anders dan gewoon muziek. IK zou het inshAllah met anasheed willen doen ( Ik weet alleen niet hoe mijn familie daartegenover zal reageren) maar dat boeit me niet echt! wasalaam

soennia83
06-06-2004, 21:36
Origineel gepost door AitSaid Nou najat ik zal je 1 ding zeggen, sommige familieleden!! Niet allemaal. Wat jij gaat doen op je bruiloft inshallah, dat zijn jou zaken en wat andere mensen daar vinden moet je schijt aan hebben. Het is natuurlijk jou dag. Nou meid we zien wel inshallah ;) Thanx schat... hmmmmz en jij bent F.....?

rachidaaaaa
07-06-2004, 10:08
Assalamoe alaikoem... Ik heb mijn bruiloft ook met anasheed gedaan...Ikzelf vond het heel mooi...De meiden die zongen,konden dat masha Allah heel mooi...Ze beginnen met koranrecitatie en eindigen met een doe3a..... Een vriendin van mij heeft pas geleden ook haar bruiloft met anasheed gedaan.....Was heel gezellig.....We gingen niet dansen, maar bijvoorbeeld wel in een kring staan en een soort van naar elkaar toelopen....gewoon gezellig hopsen..... Ma3asalamaa, Rachida

Mysticalia
07-06-2004, 11:05
:goedzo: !!! MashAllah :D :belgie: Ik wil het inshAllah ook met Anasheed!

Le-Sud
07-06-2004, 21:06
klinkt :Iluvu: