Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe word jij een succesvol ondernemer?

Marktplaats
30-10-2009, 20:33

Salaam eleikoem allemaal, In deze crisistijd is het natuurlijk moeilijk om een bedrijf te beginnen..en je staande te blijven houden, daarom wil ik in deze topic ruimte maken voor motivatie/inspiraties voor ons allen.. Ik zal beginnen... wanneer ik weleens in de winkels zit valt het me heel erg op dat winkels zoals action, primark( nieuw sinds kort in rotterdam) erg goed verkopen , ik hoor iedereen erover en waarom het is GOEDKOOP! Ik denk dat in deze crisistijd mensen veel meer naar dat soort winkels trekken..en gelijk hebben ze. Ik ben altijd iemand geweest die zelf ook naar dat soort winkels gaat en koop liever iets moois van marktplaats dan van de zara of trendhopper. Ik geloof persoonlijk niet in exclusieve dure dingen...dat dat goed verkoopt je hebt dan een kleine doelgroep.. Mijn motto is dus: goedkoop Wat is die van jou?

Goldmember1
30-10-2009, 21:55
kwaliteit, goede service, betaalbaar

TanJaOuiaa
30-10-2009, 21:57
Door me te onderscheiden van me concurrenten.

S.Cartier
30-10-2009, 22:00
Reclame Reclame en nog eens reclame. Bekendheid

Amazigh_United
30-10-2009, 22:28

Mijn motto is.. wie niet steelt of erft zal werken tot ie sterft

Marktplaats
30-10-2009, 22:34
Reclame Reclame en nog eens reclame. Bekendheid Deze vind ik ook een goeie..

Marktplaats
30-10-2009, 22:35
Mijn motto is.. wie niet steelt of erft zal werken tot ie sterft Dat klopt maar werken is goed voor je, op je eigen benen staan daar wordt je een echte man van..

Amazigh_United
30-10-2009, 23:05
dat klopt nietttttttt dat is een motto van een domme member hierrrrrrrrrrrrr mijn motto is tawakal 3ala Allah en verder komt alles goed:o

smoothmocro
30-10-2009, 23:09
Mijn motto: GET RICH OR DIE TRYING...BITCH!!!:hihi:

Gypsymeid
30-10-2009, 23:24
Onzin, dat het goedkoop moet zijn. Als jij je voordoet als exclusieve winkel, verzorgingsinstituut of wat dan ook trek je juist mensen aan die vaak ook écht wat te spenderen hebben. En je springt er sneller boven uit dan al die standaard winkeltjes of wat dan ook. Laat mensen denken dat ze exclusief zitten en je kan meteen je prijzen opschroeven.

eker3ie_100
30-10-2009, 23:28
wil je geld verdienen dan moet je je ergens in specialiceren...