Bekijk originele versie : Pillen om je te helpen zwanger te worden uit Mekka?????
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
zinaatje2010
30-10-2009, 15:08
Dames,
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe die pillen en kruiden heten die je kunt halen uit Mekka om zwanger te worden????
Zoals jullie weten vertrekken volgende week de eerste pelgrims richting Mekka insha Allah en ik wil raag weten hoe ze heten, zodat een kennis ze voor me kan meenemen!
:kus:
Heb geen flauw idee, maar als iemand ze ook voor mij kan meenemen, zou 'm eeuwig dankbaar zijn.
Liefs,
Belinea
zinaatje2010
30-10-2009, 17:28
niemand????
zinaatje2010
01-11-2009, 13:36
Dames, weet echt niemand dan hoe die pillen nou heten????
Er waren toch een aantal dames op het forum die dit hadden geslikt?
Ik kan me toch echt goed herinneren dat hier ooit een topic over werd geopend....maar kan die enrgens terugvinden.
Please help!!! wat is de naam van deze pillen??of kruiden uit Mekka!
Iemand wil ze graag voor me halen.....dus hoop echt dat iemand mij hiermee kan helpen.
nadia2007
01-11-2009, 15:29
Ze kunnen ook gewoon daar vragen..kruidenier
Overal heb je die..heb ik begrepen
Ik weet niks over pillen, maar wel over een soort kruiden die
Sazjrat al Maryam heet (boom van maryam) en dat veel vrouwen daar baat bij hebben gehad.
Veel succes meid en ghair InchAllah!
zinaatje2010
01-11-2009, 18:12
Ik weet niks over pillen, maar wel over een soort kruiden die
Sazjrat al Maryam heet (boom van maryam) en dat veel vrouwen daar baat bij hebben gehad.
Veel succes meid en ghair InchAllah!
Dank je wel meid!:kus:
GAMMA2006
02-11-2009, 14:12
Ik heb de namen van de medicijnen, het zijn 3 verschillende soorten. De ene is een pot met honing vermengd met kruiden de naam is KORTUM GOARCH. De tweede is een dun flesje met kruidenpillen gemaakt van kruidnagel en andere kruiden, de moet je met water innemen, de naam is AZRAKI TABLET. De laatste is een klein potje met 7 kruiden zetpillen, deze dienen vaginaal ingebracht te worden, de naam is TAHAAMIL SUPPOSITORIES. Als jouw kennis naar Mekka gaat hoeft ze alleen te vragen naar het medicijn voor vrouwen die zwanger willen worden en dan weten ze meteen dat zit ze zijn. Deze worden daar heel veel gehaald.
Liefs GAMMA2006
zinaatje2010
02-11-2009, 14:21
Ik heb de namen van de medicijnen, het zijn 3 verschillende soorten. De ene is een pot met honing vermengd met kruiden de naam is KORTUM GOARCH. De tweede is een dun flesje met kruidenpillen gemaakt van kruidnagel en andere kruiden, de moet je met water innemen, de naam is AZRAKI TABLET. De laatste is een klein potje met 7 kruiden zetpillen, deze dienen vaginaal ingebracht te worden, de naam is TAHAAMIL SUPPOSITORIES. Als jouw kennis naar Mekka gaat hoeft ze alleen te vragen naar het medicijn voor vrouwen die zwanger willen worden en dan weten ze meteen dat zit ze zijn. Deze worden daar heel veel gehaald.
Liefs GAMMA2006
Wat ben jij een schat!! Heel erg bedankt voor je hulp.:kus: :kus: :kus:
Heb nog 1 vraagje: Waar moet ze naartoe gaan?apotheek, kruidenierswinkel of is er een speciale winkel voor??
GAMMA2006
02-11-2009, 14:40
Wat ben jij een schat!! Heel erg bedankt voor je hulp.:kus: :kus: :kus:
Heb nog 1 vraagje: Waar moet ze naartoe gaan?apotheek, kruidenierswinkel of is er een speciale winkel voor??
Volgens mij moet ze naar een kruidenierswinkel gaan, maar dat weet ik niet zeker. Als ze daar is moet ze het even navragen, het zijn hele bekende kruidenmedicijnen die daar veel worden verkocht!
Inshallah wordt je snel verblijdt met een prachtig en kerngezond wondertje......:kus:
PoebelieWoepski
02-11-2009, 14:52
is dat wel te vertrouwen dat het werkt..??
GAMMA2006
02-11-2009, 14:55
is dat wel te vertrouwen dat het werkt..??
Mijn nicht is voor mij het levende bewijs daarvan, daarnaast zijn nog 3 kennissen van haar na het gebruik van deze kruidenpillen zwanger geworden. Wij doen alleen maar sebab en ons lot ligt in handen van Allah (swt). Ik zelf heb ze deze vorige week gebruikt en over 2 weken weet ik of het resultaat heeft gehad inshallah! Ik houd jullie op de hoogte......:D
PoebelieWoepski
02-11-2009, 14:56
ik heb jammer genoeg niemand die het voor me mee kan nemen helaas.. :(
PoebelieWoepski
02-11-2009, 14:57
verkopen ze het niet hier toevallig ergens in nederland, marokkaans winkeltje ofso?
zinaatje2010
02-11-2009, 14:59
ik heb jammer genoeg niemand die het voor me mee kan nemen helaas.. :(
Ken je niemand die daar ook naartoe gaat?
Ik zal navragen of die vrouw het ook voor jou kan meenemen. Laat me weten of je ze wilt hebben.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.