Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe, waar, kan ik appartementen kopen/bezichtigen in marokko. graag info

112233moh
30-10-2009, 00:30

Ik ben van plan om volgend jaar inschallah een appartement te kopen in Tanger/ oujda of berkane. alle info is welkom Groetjes 3midos:)

Bayti_Vastgoed
30-10-2009, 15:12
Bayti is je graag van dienst. Met kantoren in Amsterdam en Tanger kunnen we je in beide landen goed op weg helpen. Neem contact met ons op en geef aan wat je precies zoekt. Wij helpen je graag verder. Wij brengen hier geen kosten voor in rekening. Bemiddeling is dan ook geheel kosteloos. Groet, Husam

112233moh
30-10-2009, 17:06
Bayti is je graag van dienst. Met kantoren in Amsterdam en Tanger kunnen we je in beide landen goed op weg helpen. Neem contact met ons op en geef aan wat je precies zoekt. Wij helpen je graag verder. Wij brengen hier geen kosten voor in rekening. Bemiddeling is dan ook geheel kosteloos. Groet, Husam Spreken jullie ook Arabich daar op de kantoor

Bayti_Vastgoed
30-10-2009, 17:07
Spreken jullie ook Arabich daar op de kantoor Ja, wij spreken Arabisch.

112233moh
20-01-2010, 18:08

hhahaha, grappig. ik denk huh is dat mijn topic nou. jij hebt gewoon geupt sinds 3 maanden terug Nu ik je toch spreek, zijn er nog appartementen te koop?

Bayti_Vastgoed
20-01-2010, 18:10
hhahaha, grappig. ik denk huh is dat mijn topic nou. jij hebt gewoon geupt sinds 3 maanden terug Nu ik je toch spreek, zijn er nog appartementen te koop? Ja, was even mijn "oude" berichten aan het nalopen. Er zijn nog appartementen in de verkoop. Waar ben je naar op zoek. Je mag me ook mailen. Groet, Husam h.abdelatty@bayti.nl