Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help google doet vreemd

heavenabove
29-10-2009, 23:06

Salaam alaikoem, Kan iemand me helpen elke keer als ik een zoekopdracht intyp bij google dan krijg ik geen zoekresultaten meer maar een downlaod link en het maakt niet uit wat ik intyp, dat balkje blijft maar komen. Ben ik de enige met dir probleem of is het te verhelpen? :jammer: Ma3a salama

marocieboy
30-10-2009, 00:39
aleikum salaam, Ik denk dat je pc besmet is met spyware. Je moet ff de 4 programma's installeren van mijn o.t en update en ermee scannen. Alles wat gevonden wordt verwijderen. succes

heavenabove
30-10-2009, 02:35
Ik heb zelf avg 8.5 en ik laat regelmatig mijn laptop doerzoeken voor mogelijke virussen en dergelijke maar tot nu toe helemaal niets gevonden of heb ik echt die 4 programma's nodig?

BARBARIAN
30-10-2009, 02:43
Ik heb zelf avg 8.5 en ik laat regelmatig mijn laptop doerzoeken voor mogelijke virussen en dergelijke maar tot nu toe helemaal niets gevonden of heb ik echt die 4 programma's nodig? Yep. Spyware is wat anders dan virussen. Heb je Internet-Explorer of een andere? Barbarian..........................

marocieboy
30-10-2009, 19:16

Ik heb zelf avg 8.5 en ik laat regelmatig mijn laptop doerzoeken voor mogelijke virussen en dergelijke maar tot nu toe helemaal niets gevonden of heb ik echt die 4 programma's nodig? Zoals hierboven al is aangeven inderdaad is er een verschil tussen spyware en virussen. Voor spyware heb je aparte programma's nodig en voor virussen heb je een een antivirus proggramma nodig. Lees mijn topic heel goed en de extra info doorlezen. succes p.s: AVG is nu al bij versie 9. Ik zou je antivirus maar gauw updaten. :)

heavenabove
30-10-2009, 20:20
Is goed bedankt voor het advies ik zal het straks allemaal even downlaoden en hopelijk zal mijn probleem verholpen worden. Shoukran voor de moeite.

marocieboy
31-10-2009, 15:07
succes!