Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfmoord aanslag!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Hamas_C
05-06-2004, 21:40

Iraniërs geven zich op voor zelfmoordacties TEHERAN - Circa 2000 Iraniërs, onder wie een 7-jarig kind, hebben zich bij een islamitische groepering opgegeven als vrijwilliger voor zelfmoordacties in Irak en Israël. Dat heeft de krant Shargh zaterdag bericht. Volgens een woordvoerder van het 'Comité voor de herdenking van de martelaren van de islamitische beweging in de wereld' is een kwart van de vrijwilligers jonger dan 18 jaar. De jongste is 7 jaar oud en heeft zich samen met familieleden opgegeven. Het is niet duidelijk of de inschrijving slechts symbolisch bedoeld is. De inschrijving van de belangstellenden voor zelfmoordacties begon vorige maand na een gebedsdienst op vrijdag. Het comité registreert de namen en telefoonnummers van de belangstellenden. "De acties zijn bedoeld om onze vrienden in Irak en andere moslims te laten zien dat we bereid zijn ons leven te geven om de eer van de islam te verdedigen", aldus de zegsman. "Zelfmoordoperaties zijn de beste manier om tegen de onderdrukker te vechten en ze hebben hun nut al aangetoond in de burgeroorlog in Libanon en gedurende de oorlog tussen Iran en Irak in 1980-88", zo voegde hij eraan toe. De groep zegt af te zien van zelfmoordacties als de Iraanse hoogste geestelijke leider ayatollah Ali Khamenei daarom vraagt. Wat vinden jullie hier van??

AlHoceima_Leila
05-06-2004, 21:44
Ik vind het wel goed als ze zich willen opblazen maar dan moeten ze het wel zo doen dat ze niet iemand achterlaten die ze pijn zullen doen enz en de jongens zijn wel heel jong vind ik Maar het is hun eigen keus of nie ? Wat vind jij ervan?

Hamas_C
05-06-2004, 21:48
Ik vind elke vijand van Islam die vermoord word is lekker mee genomen, Alleen die leeftijd maakt het wel en beetje eng!

AlHoceima_Leila
05-06-2004, 21:54
Ja is en beetje te jong ja hij snapt nog niet Heel veel van de werld denk ik maar als je opgroeit in zo'n omgeving kan ik me het wel voorstellen

Hamas_C
05-06-2004, 21:55

Dat is wel zo, alleen op zo een leeftijd zal het westen toch eerder zeggen van dat ze gedwongen werden en dat ze gehersen nog wat zijn!

AlHoceima_Leila
05-06-2004, 22:06
Origineel gepost door Jassino Dat is fantastisch nieuws, ik hoop dat ze met z'n allen naar israel vertrekken. :haha: Jij bent Hard

Hamas_C
05-06-2004, 22:13
Origineel gepost door Poitiers Definieer eens wat je verstaat onder 'vijand van de Islam'. Is dat bijvoorbeeld iemand die een joodse of homofiele Nederlander volledig respecteert, of is dat iemand die een grapje maakt over de Profeet. Als ik een definitie weet, dan weet ik zo'n beetje wanneer ik kans loop vermoord te worden in eigen land. Altijd handig om te weten. Doe niet alsof je dom bent! Of doe je dat niet expres!? Een homo is geen vijand van de Islam, omdat hij de islam niks wil aan doen, hij kan alleen zelf geen molsim worden omdat hij homo is. En Nederlander is ook niet de vijand van de Islam totdat hij iets tegen het geloof wil doen, zoals leugens over vertellen, dan niet is een coffiechop maar bv in de media, en als iemand net als bush en sharon moslims op grote schaal afmaakt of laat lijden! Dat zijn de vijanden van de Islam, en niet zo een kruimel dief bij een supermarkt die wat steelt, want dat mag namelijk ook niet van de Islam, dan is het toch niet de vijand van de Islam!

dArc
05-06-2004, 22:17
Origineel gepost door SocialSkilled [B]Dus misschien zouden die nobele zelfmoordcommando's gewoon beter een grote kuil kunnen graven, deze vullen met benzin, en collectief zelfmoord plegen. Ze hebben dan hun punt gemaakt en je kan er later makkelijker zand erover gooien. Lijkt me een prima oplossing!

HaninAEL
05-06-2004, 22:44
Omdat Marokkanen tot de arabische beschaving horen en de Palestijnen de voorouders zijn van de arabische volkeren. Omdat het midden oosten een klassiek voorbeeld is van hoe de koloniale machten de arabische wereld in stukjes hebben verdeeld om er vervolgens verdeeldheid te zaaien. Zoals zij ook de Maghreb hebben verdeeld en er kunstmatige staten hebben gecreeerd.

king_of_asilah
05-06-2004, 22:51
ALLAH 3tehoum SAHA!!!

king_of_asilah
05-06-2004, 23:36
Origineel gepost door SocialSkilled Kan iemand mij uitleggen waarom Marokkanen zich perse willen identificeren met de Palestijnen ? Ik hoor weinig Turken er over..... Dit is geen Turkije.nl ( remember :hihi: )

sidiahmed
06-06-2004, 00:09
Origineel gepost door totheloo Onder de Marokkanen in Nederland gingen ook eens 2 jongens vrijwillig op oorlogspad( helaas sneuvelden ze in India). Nederland telt 300.000 marokkanen. over slectieve berichtgeving. die jongens die je hier beschrijft werden vermoord en nederland heeft ze in de steek gelaten aangezien ze staatsburgers waren. als je de reportage van zembla had gezien zou je het hier niet zo neerzeten. :kwaad: nederland, ****ing land, werden er 2 jongens vermoord en direct geven ze de schuld aan die 2 jongens. waar bleef de nederlandse amabassade toen bekend werd gemaakt dat ze niets te maken hadden met terorisme en dat ze gewoon werden vermoord? hebben ze druk gezet om het onderzoek te laten verlopen!!! hell no het waren toch lekker 2 marokkanen who cares dat ze de nederlandse natioanliteit hadden en hier leefden.

sidiahmed
06-06-2004, 00:14
Origineel gepost door totheloo Kletskoek, meneer! De Palestijnen zijn rond duizend voor Christus het Midden Oosten binnengedrongen vanuit de eilanden voor Griekenland en Italie. Zij worden in de literatuur "de ZEEVOLKEN" genoemd, en probeerden eerst Egypte binnen te dringen, maar werden door de Farao verslagen. Daarop vestigden zij in het gebied dat nu Palestina is, dat in dezelfde tijd ook werd "invaded" door de Joden. Later verdwenen de meeste "zeevolken" naar Libanon! Op de rest van je onzin ga ik maar niet in, want de koloniale machten hebben zich tot 1917 niet bemoeid met de Arabisch-Islamitiese wereld, en die wereld was toen al tot een angstwekkend laag nivo gedaald!!!!!!!. Maar ja, als je om geschiedenis niets maalt, dan kun je alle onzin uitkramen, die je wilt, om maar je gelijk te krijgen! En dat doe jij! het intersessantst gedeelte in de geschiedenis in verband met het midden oosten (palijst-isreal zaak) begint na 1930 dus begin daar en eindig niet een decenia dervoor.

sidiahmed
06-06-2004, 00:19
Origineel gepost door SocialSkilled Kan iemand mij uitleggen waarom Marokkanen zich perse willen identificeren met de Palestijnen ? Ik hoor weinig Turken er over..... dit komt doordat de turken over de palestijnen hebben geheerst maar deze kwamen in opstand tegen het turkse rijk met behulp van de engelsen die ze later als kolonie inlijfde. dit was een van de factoren die de val van het turkse rijk inluide. een typisch voorbeeld van verdeel en heers politiek vandaar dat de turken zich niet zo gebonden voelen met de palestijnen maar dit verandert langzaam aan, merk ik in mijn omgeving. de premier van turkije demonstreerde dit door deze week heel hard uit te halen naar isreal.

HaninAEL
06-06-2004, 00:57

Origineel gepost door totheloo Kletskoek, meneer! De Palestijnen zijn rond duizend voor Christus het Midden Oosten binnengedrongen vanuit de eilanden voor Griekenland en Italie. Zij worden in de literatuur "de ZEEVOLKEN" genoemd, en probeerden eerst Egypte binnen te dringen, maar werden door de Farao verslagen. Daarop vestigden zij in het gebied dat nu Palestina is, dat in dezelfde tijd ook werd "invaded" door de Joden. Later verdwenen de meeste "zeevolken" naar Libanon! Op de rest van je onzin ga ik maar niet in, want de koloniale machten hebben zich tot 1917 niet bemoeid met de Arabisch-Islamitiese wereld, en die wereld was toen al tot een angstwekkend laag nivo gedaald!!!!!!!. Maar ja, als je om geschiedenis niets maalt, dan kun je alle onzin uitkramen, die je wilt, om maar je gelijk te krijgen! En dat doe jij! Je weet zo stuitend weinig dat het geen zin heeft om te proberen je iets bij te brengen. Mij kun jij niks over de geschiedenis leren dus hou het lekker bij kuifje..

Pagina's : [1] 2 3 4