Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ga denk ik slapen

Pagina's : [1] 2

NoreJihan
21-11-2002, 23:48

voor degene die strakjes gaan slapen welterusten en slaaaaaaaaaaap lekker Maar goed ik denk dat ik maar een duikje neem in mijn lekkere warme bedje :D

NaDoR.ZiNa
21-11-2002, 23:49
Me Too:D

rahmona
21-11-2002, 23:49
Wetrusten meid...tot morgen.......

mgarba_4ever
21-11-2002, 23:50
slaap lekker :D Ga maar lekker DROMEN

Asri
21-11-2002, 23:50

Origineel gepost door NoreJihan voor degene die strakjes gaan slapen welterusten en slaaaaaaaaaaap lekker Maar goed ik denk dat ik maar een duikje neem in mijn lekkere warme bedje :D A MissOujdia :D Slaap ze :zwaai: -Y-

NoreJihan
21-11-2002, 23:52
Origineel gepost door Asri A MissOujdia :D Slaap ze :zwaai: -Y- hahaha zeker Miss oujdiaaaaaaaaaa maar k heb geeen slaaaaaaaaaaaaaap Wil er niemand voormij een slaap liedje zingen zodat ik slaap kan vallen pleaaaaaaaaaaaassssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeee :p

Asri
21-11-2002, 23:55
Origineel gepost door NoreJihan hahaha zeker Miss oujdiaaaaaaaaaa maar k heb geeen slaaaaaaaaaaaaaap Wil er niemand voormij een slaap liedje zingen zodat ik slaap kan vallen pleaaaaaaaaaaaassssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeee :p Slaap kindje slaap Daar buiten loopt een schaap (een Mocro) Een schaap met witte voetjes (Autoradio) Die drinkt zn melk zo zoetjes (die verkoopt'em voor de helft van de prijs) Slaap kindje slaap ( alleen jij hebt het niet in de gaten) ewa dat was 't :D -Asri-

TemsoenT
21-11-2002, 23:55
slaap lekker meid doei doei koeZ van TemsoenT

Onslaught
21-11-2002, 23:56
slaap lekekr meid:D

NoreJihan
21-11-2002, 23:57
Origineel gepost door Asri Slaap kindje slaap Daar buiten loopt een schaap (een Mocro) Een schaap met witte voetjes (Autoradio) Die drinkt zn melk zo zoetjes (die verkoopt'em voor de helft van de prijs) Slaap kindje slaap ( alleen jij hebt het niet in de gaten) ewa dat was 't :D -Asri- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeej zo ga ik juist niet slapen Dalijk jat een mocro mijn auto radio :( en verkoopt em voor de helf van de prijs snik snik je wordt bedankt asriiiiiiiiiii :(

Asri
21-11-2002, 23:58
Origineel gepost door NoreJihan eeeeeeeeeeeeeeeeeeeej zo ga ik juist niet slapen Dalijk jat een mocro mijn auto radio :( en verkoopt em voor de helf van de prijs snik snik je wordt bedankt asriiiiiiiiiii :( Jij hebbe auto? Ik niet wist...Ikke altijd over 1 kam scheert :D Wees es positief niet elke Marokkaan is een dief :hihi: -Asri-

mimi_tangaouia
22-11-2002, 00:00
sweet dreams!!

NoreJihan
22-11-2002, 00:03
Origineel gepost door Asri Jij hebbe auto? Ik niet wist...Ikke altijd over 1 kam scheert :D Wees es positief niet elke Marokkaan is een dief :hihi: -Asri- Jij hebt lol jek Ik heb echt pijn aan me Bil van het zitten :( het zit niet meeeeeeeeeee vandaaaaaaaaaaaaaaaaaag ik was al chagarijnig :kwaad:

mgarba_4ever
22-11-2002, 00:10
moet ik je bil een massage geven..... ;) lol hebben mag toch wel....

NoreJihan
22-11-2002, 00:10

Origineel gepost door mgarba_4ever moet ik je bil een massage geven..... ;) lol hebben mag toch wel.... eeeeeeeeeeeej die schoor in de verkeerde keelgat neeeeeeeeeeeee je moest je schamen :kwaad: :(

Pagina's : [1] 2