Bekijk originele versie : Ik haat Norton!!
Ik haat het anti-virusprogramma Norton echt. Het was geïnstalleerd toen ik mijn laptop kocht.
Eigenlijk was het een trial-versie, ik moet mijn abonnement verlengen elke jaar. Dat is best duur.
Alsof dat nier erg genoeg is, zegt hij nu dat ik weinig opslagruimte heb voor online back-up. en dat ik dit moet kopen ofzo.
Raar programma hoor, ze zijn alleen maar op geld uit.
Kent iemand een goed antivirus-programma die ik eenmalig kan kopen en voor altijd kan gebruiken. En als ik dit installeer, dat ik die Norton kan verwijderen zonder dat mijn pc gevaar oploopt voor virussen.
Of heeft iemand een andere tips?
alvast bedankt
NoNordin
29-10-2009, 21:47
online backup moet je niet kopen :)
Koop Norton2010
wickedmen
29-10-2009, 21:54
of als je geen zin hebt om geld uit te geven ken je altijd avira nog proberen dat is een gratis virusscanner
NoNordin
29-10-2009, 22:00
of als je geen zin hebt om geld uit te geven ken je altijd avira nog proberen dat is een gratis virusscanner
Dat is geen optie:
1. Koop er 1
2. Vraag er 1 via via, die werken ook
marocieboy
30-10-2009, 00:43
Ik haat het anti-virusprogramma Norton echt. Het was geïnstalleerd toen ik mijn laptop kocht.
Eigenlijk was het een trial-versie, ik moet mijn abonnement verlengen elke jaar. Dat is best duur.
Alsof dat nier erg genoeg is, zegt hij nu dat ik weinig opslagruimte heb voor online back-up. en dat ik dit moet kopen ofzo.
Raar programma hoor, ze zijn alleen maar op geld uit.
Kent iemand een goed antivirus-programma die ik eenmalig kan kopen en voor altijd kan gebruiken. En als ik dit installeer, dat ik die Norton kan verwijderen zonder dat mijn pc gevaar oploopt voor virussen.
Of heeft iemand een andere tips?
alvast bedankt
als je het mij vraagt dan hoef je zeer zeker niet een antivirus programma te kopen. Er zijn hele goede gratis antivirus programma's te downloaden.
AVG en Avast zijn goede. Je kunt ze downloaden en voor altijd gebruiken. (volg de link in mijn o.t)
succes
als je het mij vraagt dan hoef je zeer zeker niet een antivirus programma te kopen. Er zijn hele goede gratis antivirus programma's te downloaden.
AVG en Avast zijn goede. Je kunt ze downloaden en voor altijd gebruiken. (volg de link in mijn o.t)
succes
Dank je wel, maar ik weet niet of zulke gratis antivirus programma's betrouwbaar zijn? Gebruik jij ze dan ook en welke?
Ik weet niet als ik een nieuwe antivirus-programma heb, die Norton kan verwijderen. Of mijn pc dus gevaar oploopt. (heb namelijk een x een virus opgelopen) Of kan ik beiden programma's dan houden.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, ben gwn niet handig in pc:(
Ik raad je aan om eerst een proefversie van Kaspersky uit te proberen. Kijken of het je bevalt.
Ik had een enorme virus op mn laptop ... heb daarna alles uitgeschakeld en toen heb ik avast er op gezet .. 60 dagen proef .. had dan weer alles ingeschakeld, virus werd herkend, en avast heeft hem voor mij verwijderd .. gelukkigste moment van mn leven, mn laptop kon niets meer tijdens die virus .. toen heb ik een productkey gevonden op YOUTUBE :haha: .. en hij heeft hem gepakt .. en nu heb ik dus een gratis virusscannen dat gwn goed werkt ...
heb avg (ofzo gehad, irriteerde me aan zijn updates om de paar tellen)
norton gehad, vond hem neit overzichtelijk
nod32 heb ik gehad, vond hem niet effectief ,..
marocieboy
31-10-2009, 23:25
Dank je wel, maar ik weet niet of zulke gratis antivirus programma's betrouwbaar zijn? Gebruik jij ze dan ook en welke?
Ik weet niet als ik een nieuwe antivirus-programma heb, die Norton kan verwijderen. Of mijn pc dus gevaar oploopt. (heb namelijk een x een virus opgelopen) Of kan ik beiden programma's dan houden.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, ben gwn niet handig in pc:(
Jawel, deze zijn betrouwbaar. Je kunt AVG (engelstalig) of AVAST (NL talig) gebruiken. (volg de link in mijn o.t)
Ik raad je aan om niet meer dan 1 antivirusprogramma te gebruiken. Gebruik daarnaast ook ad-aware, spybot en spywareblaster. dat zijn 3 antispyware programma's (dat is anders dan virussen) die je ook nodig hebt.
Lees mijn topic maar heel goed. Ik hoop dat dan alles duidelijker wordt.
Nog een aandachtspunt: met Norton heb je vaak een verwijdertool nodig die je van internet kunt downloaden. Goed opletten welke versie je van Norton hebt dan weet je welke je nodig hebt. Google maar.
p.s: je hoeft je excuses niet aan te bieden.. en geen dank. :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.