Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Even een vraagje aan de volwassene mannen onder jullie!!

Pagina's : [1] 2 3

LZN
05-06-2004, 20:53

Sallam Van jullie zou ik graag willen weten wat jullie van een toekomstige vrouw verwachten? Ben er zelf erg nieuwschierig naar,... iedere mening is anders. Omdat ik gewoon de prefecte vrouw ben, al zeg ik het zelf... echt eerlijk, lief, volwassen, kom uit een goede gezin, heb geen slechte verleden, zie er goed uit,.... maar ik kom bij een man helemaal geen enkele stap verder, en dat vind ik zo erg........... Dat vraag ik mezelf vaak af, ligt het aan mij, ben ik te braaf, te goed? enz,.... Vele van mijn omgeving, zeggen dat ze niet beseffen wat ze laten gaan! Maar voor mij is dat natuurlijk niet zo leuk.... doet soms pijn... want ik wil natuurlijk verder met mijn leven en een aan een gezinnetje beginnen. Vandaar dat ik van jullie wil weten,.... wat jullie eigenlijk verwachten van een vrouw! Alvast bedankt!.

Benkiro
05-06-2004, 20:54
als je echt zo bent zoals je je beschrijft, HOUEN ZO!!! dan komt het goed...

HalfBlood
05-06-2004, 20:56
mar'atoe sali7a .. :). incha Allah..

Mocrosquad_18
05-06-2004, 20:56
ik verwacht een vrouw net als jou ;)

armoni
05-06-2004, 21:00

Origineel gepost door Belgie_dame Sallam Van jullie zou ik graag willen weten wat jullie van een toekomstige vrouw verwachten? Ben er zelf erg nieuwschierig naar,... iedere mening is anders. Omdat ik gewoon de prefecte vrouw ben, al zeg ik het zelf... echt eerlijk, lief, volwassen, kom uit een goede gezin, heb geen slechte verleden, zie er goed uit,.... maar ik kom bij een man helemaal geen enkele stap verder, en dat vind ik zo erg........... Dat vraag ik mezelf vaak af, ligt het aan mij, ben ik te braaf, te goed? enz,.... Vele van mijn omgeving, zeggen dat ze niet beseffen wat ze laten gaan! Maar voor mij is dat natuurlijk niet zo leuk.... doet soms pijn... want ik wil natuurlijk verder met mijn leven en een aan een gezinnetje beginnen. Vandaar dat ik van jullie wil weten,.... wat jullie eigenlijk verwachten van een vrouw! Alvast bedankt! als je echt zo bent zoals je verteld, dan ligt het aan jou ,, zou 'n vrouw zou ik ook zelfs willen hebben maar ik vond ze nooit

mister_ano
05-06-2004, 21:01
als je dan nog eens de islam als leidraad hebt..dan ben je voor mij de ideale vrouw

Mocrosquad_18
05-06-2004, 21:01
hahahaha nou ik ben geen kind meer hoor, ik ben 25

mervet
05-06-2004, 21:16
Origineel gepost door Belgie_dame Sallam Van jullie zou ik graag willen weten wat jullie van een toekomstige vrouw verwachten? Ben er zelf erg nieuwschierig naar,... iedere mening is anders. Omdat ik gewoon de prefecte vrouw ben, al zeg ik het zelf... echt eerlijk, lief, volwassen, kom uit een goede gezin, heb geen slechte verleden, zie er goed uit,.... maar ik kom bij een man helemaal geen enkele stap verder, en dat vind ik zo erg........... Dat vraag ik mezelf vaak af, ligt het aan mij, ben ik te braaf, te goed? enz,.... Vele van mijn omgeving, zeggen dat ze niet beseffen wat ze laten gaan! Maar voor mij is dat natuurlijk niet zo leuk.... doet soms pijn... want ik wil natuurlijk verder met mijn leven en een aan een gezinnetje beginnen. Vandaar dat ik van jullie wil weten,.... wat jullie eigenlijk verwachten van een vrouw! Alvast bedankt! Plaats een oproepje bij vrouw zoekt man ;) :zwaai:

amiraaaatje
05-06-2004, 21:17
zal ik je een niewtje vertellen lieverd maar moet jeniet boos worden tegen worordig vallen jongens op hoert.jes en daar kan je niks aan dioen het gaat meestalzo... jongen neu.kt gewoon een meid voor de lol zo gaat het een aantal maaden en dan jaren en op een gegeven moment blijft ie bij haar sklapen ze wonen praktisch samen zij wordt prongeluk zwanger en hij kan zich dan niet meer losmaken......dat is meer dan de helft gewoon bewezen....

amiraaaatje
05-06-2004, 21:17
zal ik je een niewtje vertellen lieverd maar moet jeniet boos worden tegen worordig vallen jongens op hoert.jes en daar kan je niks aan dioen het gaat meestalzo... jongen neu.kt gewoon een meid voor de lol zo gaat het een aantal maaden en dan jaren en op een gegeven moment blijft ie bij haar sklapen ze wonen praktisch samen zij wordt prongeluk zwanger en hij kan zich dan niet meer losmaken......dat is meer dan de helft gewoon bewezen....

Lady_moi
05-06-2004, 21:21
Ik ben nog braver dan u want ik zoek geen jongens die zoeken mij :ego:

Missy_Cheima
05-06-2004, 21:26
:haha: Wuahahahhahahah Damn! :maf:

Jyhane
06-06-2004, 14:01
ahahhahaah ouajdia rwienaa a sahbtie

Lady_moi
06-06-2004, 14:04
Tez gij stuur mij da in pm en ge plaatsd da hier wayo aandacht nodig wella? Aja ma kheb u al beantwoord. Als gij mij nie afkunt ge kent het negeerknopje OK? ;) Origineel gepost door ouajdia101 Lady moi, je kunt echt beter je mond houden, oke! iN het begin mocht ik je met je zielige verhalen, maaar nu zie ik echt dat je de grootste schijnheilige bent van MAROKKO.NL. Jij bent diegene die 5 haramrelaties hebt en nu heb je nog iemand. Maar ik geloof er niks van, ik weet zeker dat je al over de 10 hebt gehad. Sorry dat ik het zeg maar ik kan dit allemaal afleiden aan je schijneheilige topics. BEcause ik ken ook iemand in mijn omgeving die alijd zegt dat ze goed is bla bla bla. Maar in werkelijk heid weet iedereen dat ze alles heeft gedaan dat niet mocht. En ik weet dat je ook zoiets bent. Dus hou op met je schijnheilig praatjesl, want iedereen heeft door waar je mee bezig bent!! enne je bent niet beter als haar. Want dan moet je ook geen haram relaties hebben gehad, zoals je zelf in je andere topics hebt gezegt.

zine_el_arbi
06-06-2004, 17:13

Tez gij stuur mij da in pm en ge plaatsd da hier wayo aandacht nodig wella? Aja ma kheb u al beantwoord. Als gij mij nie afkunt ge kent het negeerknopje OK? :confused: gij spreken nederlansch?

Pagina's : [1] 2 3